Tagok >> Süni155 >> 159 2.4 20V JTDM Q4 TI >> Blog
- Típus:159 2.4 20V JTDM Q4 TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Fekete
Egyiknapról a másikra gondoltam eggyet menjünk ki Velencébe, 10 éve mindíg Balatonon tartjuk a születésnapom így kellett a változatosság.
Bár félve indultam el mivel már sokat hallottam a híres Olasz közlekedésről, de nem bántam meg. Karcolás nélkül megjártuk persze azért résen kell lenni, a piros lámpa itt inkább afféle útmutató...
Ahogy megerkeztem a szállásra le is parkoltam a privát parkolóba és onnét csak a tömegközlekedést használtuk
Összesen 1 db 155 és 1 75ös Alfat láttam, pár 159,147, mitot, giuliettat és egy tucat Stelviot.
Átvettem a szűrőket, olajak a difi kivételével leengedve és feltöltve. A difi és az osztómű olaja Tutela Multiaxle erre 3 hetet kell várnom hogy megerkezzen. Olajszűrő kicserelve. Mivel későn állítattam be a futóművet, a két első gumi belső oldalfala vászonig kopott.
Ideiglenes megoldásként felraktam a 18as kerekeket mivel este már indultunk is Olaszba.
A kocsi papírjai között talátam pár olajcserés papírt, elég vegyesen kapott és általában 20e km körül cserélték, én inkább lerövidítem 8-10 ezerre
Olajcsere Km:154870
Futómű beállítva a Várszegi M5-nél, olajok, szűrők megrendelve, egy része átvéve.
Megérkezett a Rádió, a többi androidos rádióimhoz kepest sokkal gyorsabb, hangzásba gyengébb szinten van a gyárinál, nincs bose, de valamiért meglepően jól szólnak a hangszórók a gyárihoz képest, szóval ezek már biztosan cserélve voltak.
A csere után villogott az össz km, proxy rendezés és már kész is.
A nem rég vásárolt csomagtér ajtó színe mégsem volt színazonos... A szinkód már le volt szedve, így már csak az autó mellet látszódott az eltérés .
Facebookon talátam egy lökhárítót szinkód stimmelt rögtön írtam is, eladó az ajtó is. Gyorsan el is mentem érte az Érdi bontóba. Karcokat eltüntettem, felraktuk, szép! Újra béke van a galaxisban.
Generátor szíj 2 napig szivatott...
Nagyon könnyű szerelni, ja nem...
Kész lett.
Egy hét Brera után visszaülni nagy csalódás vagy inkább hiány érzet van bennem... Bár sokkal kényelmesebb a 159 számomra, a 2.4 dezsőkében nincs meg az az erő ami a 3.2-ben. A 3.2-vel simán ki tudtam rajtolni a gyorsforgalmi utakra míg a 2.4 erre nem képes a váltó áttétele miatt.1-es(40).
És hát ugye az a mutató is gyorsabban megy fel felé.
Valamint a hang... Bár itt szinte mindenki az 5HENGER 2.4 klek kllleeek kleeee-re gerjed, biztos bennem van a hiba hogy nem tetszik. Ellenben a 3.2 V6 olyan hangszíneken dalol ami megdobogtatja a szívem.
Azt azért leszögezném... a 3.2 is kevés ehez a tömeghez! A súly mindenhol jelenvan. Kigyorsításoknál, fékezésnél és sajnos a kanyarokban is érezhető, mindíg jenlenvan és korlátoz.
Győrőrű autok ezek, a Brera és a 159 óta nem gyártottak még egy olyan típust ami ennyire megfogott volna. Nekem a 159 jobban tetszik, a Brera viszont egy vadállat, egy igazi sportauto látszatát kelti bennem. De amint szabadjára engedném az összes lovat egyben egy hatalmas csalódás is.
Vezettem már erösebb autókat, és gyengébbeket is, gyorsabbat is de lassabbat is, és manőverezhetöbbet is szóval van viszonyítási alapom. Persze van aki más képp látja ezt, nem vagyunk egyformák, nekem ez a véleményem. Ezt csak olyan ember érti akiben szintén dobog a Cuore Sportivo...
Marektól vettem egy színazonos csomagtér ajtót, fer-villtől generátort és a Kauffertől szíjjat.
Generátor kiszerelve.
Tegnap vissza akartuk tolni a garázsba, megindult... Vissza akartam fogni de nem sikerült. Felkenődtem a garázs és a kocsi között . Csomagtér ajtó behorpadt. Amint megláttam sírni tudtam volna...
Így keresek szín azonos csomagtér ajtót.
Nógrádsápról elindulva kivillant az aksi jel, töltés nincs, de haza hozott minket. Holnap mehet a generátor kergetés.