2006. március 31-én felkerültek a 17-es Alessio Monza felnik, Pirelli P Zero gumikkal. Régi álmom vált valóra ezekkel a gurulókkal :) Köszönet a segítségért a Lariva Guminak, hogy Esztergomba már ezeken tudtam száguldani :)
Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)
Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.
Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)
Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)
Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.
Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)
Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)