Tagok >> L.A.Z. >> 166 2.4 JTD >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:ezüst metál
Az M4 autóút építésnél egy teherautó kavicsot csapott a szélvédőmbe. Az új üveget a szolnoki Zilahi Autoglass szerelte be, esőszenzoros természetesen.
Hosszabb ideje nem jegyzeteltem be ide a történéseket, rengeteg dolgom volt / van a 166 csoporttal és az Alfás Barátokkal a FB-on . Tehát :
VOlt azóta 3 olajcserém, januárban a Fiat Ring-nél nagynyomású felújítás, lengőkarcsere elöl, hosszbordás , görgőkkel, feszítővel, vezérműszíj a görgőkkel, mind cserélve . Nem mvoltam elégedett, Gyula barátom kicserélte a két felső lengőkart . Kokos László felújította a komplett farát , kicseréltük mind a 4 lengéscsillapítót és a rugókat is . Kapott zsírúj generátort is a nyáron. Közben sikeresen lement a 166 találkozó Augusztus 11-én , a Tiszaföldvári fürdőben . Képeket hamarosan feltöltök egy új blogbejegyzés alatt . ! Most a 3. futóműbeállításra készülök, mert itt Szolnokon egyszerűen mindenki fasz hozzá , ezért elutazom Szekszárdra , ahol már "láttak ilyet " :D . Tegnapelőtt egy teherautó felvert egy kavicsot a szélvédőmbe , a csere a héten meg lesz ejtve.
Olajcsere , összes szűrő és váltóolaj . 282.000 kilométer az állás . Liqui Molly olaj, Bosch és Filtron szűrők
Olajcsere , Selénia WR , összes sűrő csere , lengőkarok cseréje, mind a 4 elöl. Lett intercars kódunk, így az anyag meglett 120.000-ből... pfehh. :D Km állás : 273.000
olajcsere 261.000 km-nél . Selénia WR , plusz minden szűrő . Természetesen a számla becsatolva a kocsi papírjai mellé . kiégett izzó cseréje a csomagtartóban
Eljött a pillanat amikor elegem lett a fáradt hátsó rugóból. Időközben sikerült hozzájutnom egy pár Lemförder uniballhoz is . ( GL szemnek vagy hibásan szilentnek nevezett alkatrész a csonkálvány felőli oldalon ) . Ha már meg kellett bontani a farát, gondoltam az is legyen kicserélve, bár még nem volt vészes a nyikkanás, inkább egércicogásnak neveztem volna. Kerékösszetartás is oké volt még , de jobb a bajt megelőzni ! Szóval le lett bontva a hátulja, fáradt rugók ki, újak be. Közben kiderült, hogy a lengéscsillapítók nem gyáriak a kocsiban, egy nagyon drága monroe szett van alatta, ami gyakorlatilag szemmel láthatóan is bikább vas mint a gyári ! egyszerűen vastagabb, erősebb ! Utána néztünk, 65.000 / darab a mostani ára a benne levő gátlóknak ! :) Új rugók be, emelkedett is a popsi rendesen a régi leült fazonhoz képest. Most két hónapot érdemes várni mert kb annyi kell hogy a rendes magasság beálljon. Utána újbóli futóműbeállítás következik ! :) A munkadíj és az alkatrészek teljes költsége kb 100.000 forint volt . Km állás : 255.000
A drága új Textar betéteket és tàrcsàkat kapott. Féltengely gumiharangok cserélve. A vonóhorgot leszedtem mert utàlom ! Olajvezetékek cseréje megtörtént mert cseppentgetett egy picit , pont a katira. Műszaki vizsga történt ,természetesen csont nélkül. Olahcsere a jövő héten 240.000-nél. Textar szett:76000 , gumiharangok 7500, olajvezetékek 75000 munkadíjak :50.000 vizsgadíj 20000
235.000km , vezèrműszìj , feszìtőgörgők , generátor szabadonfutò , hosszbordás szìj , intercooler cső, fèltengely gumiharangok cserèje.
szétrobbant a hátsó szélvédő... :( szerencsére a fólia miatt nem esett be a rengeteg üveg, megfogta a cuccot. Kimis111 cartárstól ajándékba kapott hátsó üveg díszíti a kocsit, a hathatós beavatkozást Csobánkán hajtotta végre egy profi autóüveges csapat . Mély meghajlás Kimis111 - nek és az üveges srácoknak !