Rolee46 - főkép
>> AutóápolásAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-31

Talán az előző tulaj volt olyan ügyes,hogy ráfújta a fekete festéket a felnik belsejére.Nekiálltam lepucolni,3,5 órám ráment.Sajna van rajta csiszolás nyoma is.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-31

Az Italy Motors-tól rendeltem eredeti emblémát.A keret még jó állapotba volt, de a rácsos részt megkezdte a rozsda.Lepucoltam bekentem rozsdaátalakítóval utána meg feketére lett festve.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-31

Hátsó fék nyereg csere.
Sajnos hiába csiszoltam fel és festettem le pirosra,vettem bele javító készletet a műszaki után derült ki, hogy a kézifék beragad😂(előtte még nem használtam).A szervizbe mondták vegyek újat.(Ohh Romeo) Rendeltem 2 db új féknyerget,aminek szállításával is késtek meg ráadásul két jobb oldalit küldtek,pedig azzal szerettem volna már haza menni az Alfacityre.Ezért a kézi féket mellőzve kellett haza menni. Miután vissza érkeztem Németbe megjött a jó alkatrész is,elöszőr rozsdagátló alapozóval,majd utána pirossal fújtam le.
A dátum nem pontos a lustaságom miatt.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-31

Sajnos a színkód táblám le van kopva. Az ajtó sérülése miatt szűkségem volt rá így a fórumon kértem segítséget. Gt cartárs segített és csinált matricát is amit a kígyó és registered matrícával együtt postázta nekem. Köszi még egyszer!
Kerestem szín azonos ajtót, de nem találtam így levettem meg a két visszapillantó tükröt is és hazaküldtem fényeztetni .A tükör tartón egy két helyen kezdett felpúposodni a fényezés sajnos,de így legalább az is meglesz. Egy itteni kollégám és Mzoli cartársunk segített a szállításba (köszi).

Bátaszéken Horváth János(vagy egy kollégája) csinálta,nem olcsón dolgozik de nem is hiba nélkül.Többet nem viszek semmit oda.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-19

A végeredmény.Az oldal küszöb meg az üregvédelm meg vissza van.

 
>> AutóápolásAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-07-19

Kész lettem végre,nem a legjobb munka az biztos.Vettem két rámpát ami 25cm magasba emeli Romeot😃.De ahoz kevés,hogy az alváz csiszolásnál ne az ember képébe menjen a kosz😕.Szerencsére inkább csak felületi rozsda volt rajta a legtöbb helyen,de a küszöböknél volt mélyebb is😂.A küszöb alatt az emelési pontoknál fel van nyomva a lemez,ennek javítását majd lakatosra bizom.
Csiszolás után bekentem rozsdaátalakítóval(Würtht),majd száradás után Fertan kőfelverődés védővel fújtam le.A végén meg szintén Würthös alvázvédő waxal fújtam le.

Levettem az összes kipufogót meg a hővédő lemezeket is.Mind felcsiszoltam és rozsdagátló alapozóval(amire 1500°ig volt irva,de nem igaz😕),majd hőálló festékel fújtam le.
Amin a flexibilis cső van abból újat vettem az Imasaftól.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-06-22

Juni 17-én végre újra forgalomba került☺.

Átírási kőltség 46!! Euro.De szép szám.Plusz 15 a rendszám.
Plusz 12 euroért megkaptam azFDB-AR 916-os rendszámot.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-06-22

Vettem 5 napos rendszámot amivel el tudjak menni vele a szervízig ahol, majd a műszaki vizsgát csinálják. Az ismerősöm ajánlotta őket Augsburgban. Hétfőn vittem 13-án és 15-én kaptam vissza, hiba nélkül meglett a műszija a TÜV Rheinland-nál vizsgázott.Hurrá 5 hónap utan végre megvan.Ennyi idöt állt szegénykém a garázsba,igaz közbe javult és szépült😉😃. Miután elhoztam mondta a szerelő,hogy a hátsó fék nyergeimet cserélni kell, mert a kézi féket nem lehet beállítani. A bal oldal 90 a jobb oldal 110 a mérés szerint,de sajnos behúzás után beragadt.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-03-07

Január 19-én nekiálltam feltérképezni az autót, meg a futóművet, hogy miket kell cserélni rajta. Mint korábban írtam a futómű felől nem hallatszott semmi kopogó hang, de mivel nagyon rozsdás volt úgy döntöttem kicserélem mind. Majd megyünk műszakira és azt látják, hogy milyen szép állapotban van:).
Az elejére rendeltem új:
féktárcsát, betétet 284mm (Ate)UpDate.(Sajna tegnap kiderult,hogy nem eredeti Ate amit felraktam😂)
lengőkart, kormány
kormányösszekötőt (QH)
stabilizátor külső összekötőt (ezek Qh)
a lengéscsillapítóra porvédőt (Ricambi)
fékcsövet (Trw)
féltengely gumiharang (Skf)
Fékfelújító készlet első,hátsó ( a hátsóval volt egy kis méretbeli külömbség az első rendelésnél a 41mm helyett 46mm volt a külső méret végül az Autofrené jó lett )

Sajna 19-én este Salzburgba volt egy kis balesetem, ami miatt belassultam a munkálatokkal. Közben beszéltem telefonon(csak lemerült közbe a telefonja), illetve írtam üzit egy cartásunknak, aki itt a környéken javít autókat, de azóta se válaszolt. Így nekiálltam, hogy amit tudok azt megcsinálom magamnak a többit meg otthon egy jó Alfa szerelővel megcsináltatom. Hogy mikor az még nagy kérdés, de az Alfacityire szeretném ha meglenne.

Az elejével lassan készen leszek, mindenhol lepucoltam a rozsdát amennyire tudtam és vettem Würth-ös rozsdaátalakítót azzal átkentem majd száradás után alvázvédő waxal lefújtam. Kivettem a lengéscsillapítókat a gumiharang csere előtt, ezeket is lepucoltam. Szintén rozsdaátalakítóval kentem be, meg a toronycsapágy tányérokat vagy nem is tudom pontosan hogy hívják, A bal oldali kicsit karcosan járt így azt kifújattam levegővel és nyomtam közé csapágy zsírt, most szépen jár. Pedig a cserén gondolkodtam csak így egybe nem találtam. Jobb oldalt a féltengely belső gumiharang kiszakadt,erre vettem Skf-et és kicseréltem. A csukló részet lepucoltam,de jó állapotban volt így azt nem cseréltem, újra bezsíroztam azt mehetett minden a helyére. A féknyergeket felcsiszoltam és kicseréltem a gumi tömitést meg a karmantyút is majd rozsdagátló alapozóval lefújtam,azután szép pirosra lefújtam féknyereg festékkel.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 Ts 16v // 2016-03-07

Január 18-án délelőtt kivonattam a forgalomból Romeót ahogy megbeszéltem az eladóval. Amíg nem leszek kész a felújításokkal addig nem jelentem be.