Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Sajnos már majdnem 1 éve húzódik a probléma, de mivel havi 200 km körül megy átlagba az autó, így odázódott a megoldás.
Tünet: elsősorban hideg, fagyos időben indexeléskor általában 5-10 mp-ig semmi nem történt, olykor sűrű villogás (de kiégett izzóm nincs), valamikor pedig tünetmentesség, és hibátlan működés.
Multiméterrel történ mérések után kiderült, hogy a vezeték/ csatlakozó volt elkoszolódva a bajuszkapcsolónál, kormánykerék, burkolatok le, csatlakozók szét és egy alapos tisztítás után már tökéletesen működik.
Magam cseréltem, és észrevettem, hogy az első gumik belső pereménél 1-2 drótszál ágaskodik, hozzá kell tenni, hogy az első két alu is sajnos meg lett ütve, ezért tavaszig görgőzés és 2 új gumi beszerzését kell megoldani.
A téli Hankookok továbbra is jó állapotúak, még futnak minimum 2 szezont.
Km: 219500
Szintén a futómű állapotfelméréskor derült ki, hogy gagya mindkettő, a bal oldali be volt rohadva, nem is fogta csak a jobbos.
Jobb oldali: 2300 ft
Bal oldali: 2800 ft
Km: 219500
Előzetes állapotfelmérést követően kiderült, hogy cserélni kell az alábbi alkatrészeket:
-jobb és bal komplett felső lengőkarok (TRW) 14800 ft/db
- kormányösszekötő jobb oldali külső belső szilent 3000ft / 3480 ft
-jobb és bal alsó komplett lengőkarok (TRW) 27500/db ft
-stabilizátor rúd szilentjei 2400 ft/db
-hátsó hosszlengőkar jobb és baloldali szilentjei 4400ft/db
Km: 219500
Hátsó fékbetét csere
Km: 218.000
Sajnos a lökhárítókon már voltak húzás nyomok, sok karc a hátsó lökös csomagtérajtajánál, jobb első sárvédőívet is meghúzták egy parkolóban. Ezek lettek szakszerűen eltüntetve Vittorio műhelyében.
Selenia WR Disel,olajszűrő, pollenszűrő.
Km: 217000
Ma felkerültek a nyári gumik, gondosan átnéztem azokat , keréknyomást leellenőriztem, a téli szettet pedig ahogy kell, lemosva, rendben elraktam.