Tagok >> Tommaso 159 >> Blog
Kicsit traktoros volt a hangja, és mint kiderül a rezonátorcsőnél fújt ki, ami még a gyári volt. Szétnéztünk alatta és még 3 db kipufogó gumibakot is ki kellett cserélni.
Második alkalommal hallottam élesebb kanyaroknál csobogó hangot a műszerfal mögül, így már tudtam, hogy a teendő a csatorna kitisztítása. Két ablaktörlő, szélvédő alatti műanyag takarók le, és már lehetett is kiszedni az iszapszerű anyagot.
Így ajánlom mindenkinek, hogy kerüljétek a fa alá parkolást.
Vezérmű szíj, és a hozzá tartozó görgők, vízpumpa cseréje, továbbá egy köztes levegő és pollenszűrő csere.
A szűrők már rég a polcon voltak, így azok áraival most nem kalkulálok.
Km: 203000
Telet eltemettük, így felkerült a nyári papucs, kihajítottam a gumiszőnyeget, porszívó, ablaktisztítások, stb.
Zavaró hangja volt már, így csere lett a vége, SKF csapágy, giga kedvezménnyel
Km 196000
Selenia WR Disel 5W40, olajszűrő, pollenszűrő.,levegőszűrő.,gázolajszűrő.,
Km 196000
Nyári le, téli fel, plüss gyári szőnyeg ki, gumi szőnyeg be!
A régi Matador MP58 már nagyon öreg és kopott volt, így Hankook W442-t választottam helyette, 195/60 R15 méretben
Km 194000
Mivel pálinkafőzés minden évben van, sőt többször is van, így kellett a horog, még se pocsolja ki nekünk más a príma cefrét:-)
Így beszereztünk egy levehető, 156-ra gyártott horgot, ami ugyan egy kis lökhárító kivágással is járt, de szépen megcsinálták.
Az ára nagyon jó volt, mert mindenhol 60-80 ezret mondtak a levehető horogra, és ez 28000 ft-ba megállt, plusz a felszerelés, villamosság bekötése és 4 hibaüzenet kiolvasása került 8, azaz nyolc ezer forintba. Meglepődtem, mert van ahol közel ennyiért olvasnak és törölnek hibaüzenetet.