Hetek óta jártam kiégett balos helyzetjelzővel jártam. Ma sikerült összeszednem a bátorságomat, hogy betegyem a lábam a Homasitába, mert sehol máshol nem kaptam H6W-t. Anyám, hogy ott mi szemét van... :D
Három darab, gusztustalanul drága izzót vettem, és ha már a szemem elé került, egy pár T5-öt is a fordulatszámmérőbe. Nyolcadik hónapja hajtom a V6-ot, azóta nem láttam a műszerfalát teljes díszkivilágításban.
A cserék most is kalandosak voltak. A helyzetjelzőből sikerült kicsavarni az izzó üveg felét. Egy fogóval cibáltam ki a többit öt vagy hat darabban. Ehhez képest a fordulatszámmérő meg se izzasztott. Az óra pikk-pakk kijött, a stekkerek se voltak rágyógyulva, csak az izzót tartó műanyag vacakkal nem bírt a csipesz, amit levittem az autóhoz. Felhoztam az órát, és két vékony csavarhúzóval meg tudtam fogni és elfordítani a pöcköt. Némi evőpálcikás rutin segített volna. :) Visszafelé már csont nélkül ment minden.
Kilométeróra állása: 134 742



1
636
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
