BeeGee - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-08-05

Tárcsa ATE, betét: Ferodo
És megszűnt a koppanás a fékezésnél.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-07-01

Hátul már erősen cserére érettek a fékek, elől pedig még bírták volna, de folyamatosan búgtak, vállasodtak, így inkább kikukáztam, és rendeltem szép finom új féktárcsákat előre, hátulra, betétekkel. Természetesen, ha már olasz, akkor Brembo Max Sport :) Csinos, lesz, holnap fel is kerülnek.
A legjobb, hogy ezzel a pakkal (Brembo Max Sport tárcsa előre-hátra + Textar betétek) anyagilag kb ott vagyok, mintha gyári szettet vettem volna csak előre.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-07-08

Az autó egyszer csak elkezdett hullámosan fékezni. Eleinte csak nagy tempónál, a végére már finom megállásoknál is. A márkakereskedés persze elhajtott vele, ám kiderült, hogy nem elfékezéstől lett ilyen a tárcsa. A belső hűtés lamellái repedtek meg, ami viszont garanciális probléma. Így némi utánajárással kicserélték és megspóroltam kb 80.000 Ft-ot.

>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Még nem cserés, de már nyikorgós volt a fék.
Ez volt az utolsó alkalom, hogy a boldiba vittem az autót.

>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Eddig bírták az első fékek.
A Boldizsár csinálta ezt is, a megkérdezésem nélkül olcsóbb utángyártottat tettek bele, ami melegen hajlamos a dobolásra. És így sem volt olcsó..
Egyébként belső hűtésű tárcsa kell bele.