Mutasd

>> Szerviz2014-03-12

186.900 km-nél csináltattam egy olaj- és szűrőcserét (olaj- és levegőszűrő), mert már nagyon régóta húztam, halasztottam a dolgot, de télen nem szerettem volna ezzel vesződni. Most viszont ha már elvittem szerelőhöz, akkor szokásos módon megcsináltattam rajta az egyéb problémákat is: el volt törve a zsanér az anyósülés ajtajánál, ezért minden nyitásnál/csukásnál akkorát kattant, mint állat, úgyhogy ezt is megjavíttattam. Valamint a bal oldalsó küszöb lógott elöl, azt is rögzíttettem.

 
>> Szerviz2014-03-08

186.850 km-nél a hátsó két gumi - ami ugye korábban előről került át oda, és használtan vettem őket - is megadta magát, az egyik szálszakadásos lett. A barázdák egyébként még teljesen jók lettek volna, de a gumi elöregedett. Így lecseréltem őket, szintén használtan vett, újszerű állapotban lévő Firestone gumikra. Darabja 6500 pénz volt.

 
>> Szerviz2013-07-10

175.561 km-nél a korábban vett használt gumik közül a két rosszabbik - amik pont emiatt hátra lettek annó felszerelve - már elég szörnyű álapotban volt. Ráadásul a Tesco parkolóban egy bácsi szólt, hogy az egyik szálszakadásos, ezért van rajta egy pukli. Megjegyzem nagyon jó szeme volt hozzá, mert tényleg szálszakadásos volt, de miután szólt is alig találtuk meg rajta. Köszönet neki az észrevételért! Szóval elmentünk, és a két első kereket hátra tetettük, és a két eddig hátsóra meg vettünk két vacsiúj Hankook 195/55R15-ös gumit (darabja 23.500 Ft), és feltetettük előre. Szóval most remélhetőleg jódarabig nem lesz gumiproblémánk.

 
>> Szerviz2013-06-27

173.000 km-nél a váltó 3-asból 2-esbe váltáskor harapós hangot adott, ezért elvittük szervízbe megnézetni. A 2-es szinkrongyűrűt kellett volna kicserélni, de sajnos újonan nem lehetett szerezni. Viszont a gyűrű megegyező méretű az 1-es szinkrongyűrűvel, így a kettő fel lett cserélve, és így a nem kopott fele van használva a rossz gyűrűnek. Így most jó, de ha megint ilyen baj lesz, valószínűleg csak bontóból lehet majd szerezni alkatrészt. Viszont menet közben a szakik detektálták, hogy a kuplung is eléggé szét van már kopva, elég nehéz is volt már benyomni, úgyhogy kuplungszettet is cseréltek, aminek ára 49.000 Ft volt.

 
>> Szerviz2013-03-27

171.200 km-nél megrendeltettem az anyósüléshez tartozó ajtóhoz a zárat, mert el volt törve, és már néhány éve nem működött. A zár ára 25.000 Ft volt. Plusz a lengőkar csere miatt kicsit balra húzott a kocsi, ezért futóművet állíttattam (végül a kormányon is kellett kicsit állítani), és kicseréltettem a kiégett izzókat a műszerfalban.

 
>> Szerviz2013-03-13

171.100 km-nél az alábbi munkákat végeztettem el az autón:

- Teljes kipufogó rendszer csere (45.000 Ft)
- Vezérműszíj szett csere (kb. 35.000 Ft)
- Vízpumpa csere (kb. 8000 Ft)
- Olajcsere
- Szűrők cseréje (levegőszűrő, benzinszűrő, olajszűrő) (kb. 10.000 Ft volt a három együtt)
- Szervópumpa felújítás, szervóolaj csere
- Jobb első lengőkar csere (15.000 Ft)

 
>> Szerviz2012-07-03

163.800 km-nél aktuális lett az olajcsere, plusz egy kicsit mélyebben búgott egyszer a kipufogó, ezért megnézettem. Állítólag hegesztettek rajta egy kicsit.

>> Szerviz2011-10-09

157.000 km-nél cserélni kellett a légtömegmérőt, mert elkezdett gyakran kivillanni a befecskendezési problémát jelző lámpa, és hosszú időközönként hol világított, hol nem. Reggelente nem világított egyáltalán, míg beértem melóba, de hazafelé mindig, úgyhogy lehet az is számított neki, hogy mennyire sütötte a nap az autót. Eddig úgy vettem észre, hogy lehetséges, hogy a reggelente indítás utáni lefulladások is megszűntek, plusz indítás után nem gyenge az autó.

>> Szerviz2011-08-31

154.750 km-nél olajcserére vittem, és ha már ott volt a kocsi a szerelőnél, megjavíttattam a zárakat is, amik elég nehézkesen működtek már, plusz a télen tönkrement hátsó ablakfűtést is megnézték, és relét kellett cserélni benne. Kicsit át is nézték a kocsit, és kicserélték a gumiharangokat is a féltengelynél.

 
>> Esemény2011-05-17

149.000 km-nél leműszakiztattam