Tagok >> GT Ɨ|ѯ >> 155 Q4 2.0i 16V Turbo >> Blog
- Típus:155 Q4 2.0i 16V Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Nero 601
Diósjenő Horváth Attila futóműszervíz.*****
Kicserélte a MESTER a rugókat, a szokásos színvonalon és átnézte a komplett rendszert:-)
Futómű beállítva.( Tisztítás, olajozás, grafitzsír stb, ahogy a nagykönyvben meg van írva.)
Lengőkarok cserések lesznek, azokat ( Moog ) be kell még szerezni.
2 db új porvédő cseréje megejtve.A Konik kitisztítva, lekezelve és lágyabbra állítva.
Tuti
Ricambi originali.
A gyári rugószett teljes felújítással előkészítve a holnapi cserére.
Az Eibach-ok ki ezek meg befognak ugrani.
Kicsit emelem a magasságot mert nagyon porol a vas:-)
Marklar155- nek H Á L A !
( A 2 db hátsó rugókért! )
A mai matiné a motortér műtőasztallá varázslása volt.
Sikerült - a leömlő fonottkalácsok a szelepfedél és a blokk felső kapott matt fekete hőálló festéket.
Feliratok visszapolírozva, hővédő visszakerült.
Kész.
Minden a helyén, lassan kész lesz a beltér.
Ami még hátravan és gyártás alatt:4 db ajtóbehúzó, 2db A oszloptakaró.
Megvolt a nagyszervíz ( Bartos Motorsport, Nógrádkövesd )
Cserélve : komplett vezérlés szíjakkal, görgőkkel, balanszszíjak stb. ( Gates )
Összes folyadék fék - szervo ( Agip ) fagyálló ( Agip ) váltó ( Agip ) és e-hátsó diffiolaj ( Agip ) motorolaj - Agip Racing 10w60
Összes fékbetét : Ferrodo Premium
E.féktárcsák felszabályozva
Cserélve ( állítólag...) : klímakompresszornál tömítés ,és
motortömítések ( paszta nélkül!!! ) osztómű szimering, főtengely szimering
A Q4 alatt porszárazság, semmi pötty, semmi egyéb izzadás, stb. ezáltal már nincs.
Nagyon nagy dolog...Viszont: kértem, hogy mindent fotózzon és majd 1 CD-n átadja, na ezt még ma sem kaptam meg...(2013-10-10)
Határidőt nem ismeri, fél éve nem képes a kért CD-t átadni, állítólag nem találja....ha-ha.....nem ajánlom senkinek!!!!
A gyári rugókat visszatesszük ( majd ) még ezáltal feljebb kerül a gép mert sajnos ezen az utakon ez a kombó ami alatta van nem műx...
Kész a harmadik rész.-)
Közép (alsó) konzol és a kardán rátét-még lesz 1 adag.
Megint kész lett egy adag szerencsére, a harmadik még gyártás alatt.
Aztán ha esetleg tényleg komolyan gondolja a tavasz, hogy ideér, mennek a helyükre:-)
Ledek zöldek ki-kuka-pirosak be-marad:-)
Jó kis játék, főleg mire hozzáfér az ember.A belső összes kapcsolót kikaptam meg szét és már csak át kellett forrasztani a piros ledeket, sokkal jobb a fényük és a színük is.
Boschéknál jól összerakták anno....,persze ezeket nem kell sokszor szétszedni de 1 rémálom mire szétcsúszik a tartóház, ennek ellenére ez is kész.
Kezdésnél : a hosszabb láb a pozitív egyébként:-)
Sikerült a télen venni 1 famintás műszerfal ( rátétet ), betétet.
Kb 2 óra elment vele mire leszedtem sérülés ( és röhögés ) nélkül....Atom( 2oldali ) ragasztóval tették rá a gyárban.
Elvittem helyben 1 mesterhez aki csoda dolgokat csinál valódi karbonnal, gyantával és lakkal varázsol.Szó szerint!!!
2 hét alatt kész lett, igaz rengeteg munkája van, elhoztam és nagyon-nagyon le a kalappal, csak bepróbáltam mert még a tavaszi jó idő nem egészen jött meg, de hamarosan rögzítem a helyére.Brutális...:-)
Folyt köv. mert még 3 db műanyag alkatrészt is kivittem a Maestro-hoz, ha már lúd....