Tagok >> GT Ɨ|ѯ >> 155 Q4 2.0i 16V Turbo >> Blog
- Típus:155 Q4 2.0i 16V Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Nero 601
K&N betét ki, BMC meg be.Gyári égők ( maradék hátsók ) ki, Ledek meg be.Aztán mentem 1 gyors etapot, megzavartam a ménest, nagyon durva.....:-)
Buksi sem normális, de én sem...:-)))))))
Hiába, na, ezzel az oldalindexekkel a legszebb, ennyi..
Megjött ma egy csomag, benne egy gyári eü-i és egyéb kiegészítőkkel, be is tettem a csomagtartóba, méltó darab:-)
( THX szaszaSW )
Girling, gyári elsőfékpár felújítva, kompletten.Ma lealapoztam és kapott utána 1 réteg festéket.Holnap száradás után még egy zárót.Homokszórás és belső dugattyúk+csavarok ( komplett ) csere- THX- Gery83:-)
Beszereltem a fejegységet és végre eltűnt a vezetékköteg:-)Megjött ma a plexipár is a kondihoz, új, hihetetlen, de van....stabilan fogja mostmár az elektromos erőművet.A csomagtartóba befaragtam egy kapcsolót a világításhoz, illetve ( THX )Marklar155, kapott 1 hibátlan kalaptartó filctakarót is a csomagtér nem beszélve a bolhák pótlásáról.Megjött a turbo nyomásmérőműszer is ( Cartron kft .) premium minőség, a helyét már kinéztem, befaragni művészet lesz..:-)
Led égők cseréje mindenhol, sokkal nagyobb a fény, tuti:-)
Az index relét is kicseréltem, szépen dolgozik.
Az egész csomag 4db ezres, Hong Kong thx:-)
Rögzítettem, csatlakoztattam mindenkit mindennel a mai napon, már csak a fejegység bekötés van hátra és röffenhet a cucc.
Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.
Ha hifi ha nem, ma csatlakozók és sarucserék voltak.A bekábelezett aranyozott és ezüstözött hangszórókábeleknek ( már bent voltak ) gyártottam ISO csatikat érintkezőkkel, thx Elektrotech Kft:-).A jó öreg akksisarukat kicseréltem aranyozott, védőplexivel ellátott sarukra, a láda meg kapott 1 kis krómpálcás védelmet a rács fölé.Alakul...:-)