Tagok >> GT Ɨ|ѯ >> 155 Q4 2.0i 16V Turbo >> Blog
- Típus:155 Q4 2.0i 16V Turbo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Nero 601
Az elmúlt 2 hétben kalandos körülmények között utazott a BOV.
( BRT futár - Italy elkeverte majd visszavitte és ugyanez ismét de másodszorra sikeresen az olasz címre leszállította péntekre, hétfőn már a kezemben is volt )
Maximális köszönet : Gery83-nak aki elviselte a telefonos zaklatásaimat:-DD
Végülis tényleg egyszerű volt a beszerelése-így utólag.
Ha már így szétkaptam ezt a pár csövet alaposan kitakarítottam mindent, a gyári lefújó ( Bosch ) be a szekrénybe...
A vákumcső ami a szelepen lett volna elfáradva lógott egyébként.
A teljes csövet kicseréltem egy 5mm-es Gates-re, bilincsekkel rögzítve.
A szívórészbe a mellékelt dugó be és már pakoltam visszafelé a cuccokat.
A vákumot is rácsatlakoztattam a másik helyre és a mérő máris életre kelt.
Próbaút-0 Bar-tól 0.5-0.0-ig toltam neki, gázról le és megszisszent, bexa-behu:-))))))
Brutális.Ez 10s!
Aztán végig széles mosoly hazáig.
Megérte az árát, a legjobb viszont az, hogy a turbo-t védi.
Az alapjárati-t is kitisztítottam ha már szét volt kapva minden, meg cseréltem egy szilikoncsövet is a kartergáz felsőt.Jó lett, tetszik.
Kicserélve-ráfért:-)
De ha már kibontottam mindent ki is takarítottam mindent ami a környékén lerakódott az évek alatt.
Horváth Attila Futóműszervíz***** - Diósjenő.
Reggel 07.15-re volt időpontom, 07.00-kor már a kapu előtt hűtöttem a turbo-t:-)
/ Nagyoooon megy...:-) /
A Mester kicserélte az első lengőkarokat, beállította a futóművet, minden átnézett - tuti.
Kicseréltem ma du-n a küszöböket, 20 éves szülinapján a Q4-nek.
DTM style le - ( Zender style ) Vittorio Design fel.
A műa. bolhákkal kicsit megdolgoztatott, de sikerült rögzíteni mindenhol.Alulról csavarokkal rögzítettem.A küszöbök alatta ( is ) makulátlanok, jól tartja magát a macchina:-)
A mai délelőtt végre ( november óta vártam időpontra..:-) felfaragta a Mester ( Koncz Szervíz***** ) a dupla DTM véget.
Nem volt egyszerű, de nagyon korrektül megoldotta, igaz 3 órát elvett az idejéből.
Viszont:
Lökös kiszélesítve, pár fokos csőcsatlakozó legyártva, be és körbehegesztve, horgany spray-vel lekezelve, beállítva.
Abszolút 5*****-os munka.
A végeredmény pedig ég és föld:-)
Felkerültek, 5mm-es pogácsák maradtak, jó kicsik de közlekedős.
Mentem is gyorsan velük 1 kört, brutális ez a kocsi:-)
Teljes felújítás a végére ért ma.
( 2013 március-június)
A 16-os Speedline-ok rendbetéve, jövő héten gumik fel és megy a vasra.
A gyári festéken még volt 2 réteg, ezüst majd fehér, volt mit leszedni...
Festék eltávolítva, alapozva, fújva, 2 réteg lakk, kész.