Fényezés kész ment is a helyére, kicsit morcosítva.
Elkészítettem végre ezt is és ma kihasználva a napsütést pikk-pakk kicseréltem a gyári sima műanyag burkolatot illetve a 2 ablakvezérlőt is / mert a ragacsos bevonat elindult oszlásnak, a kivett párt lecsiszoltam matt fekete kezelést kapott spray formájában/ , ez valamivel szebb:-)
Következik még a hátsó lökös betétje és elkészül lassan a méregzsák.
Brembo tárcsák TRW betétek elől cserélve, galvanizált tanktartó cserélve, donor motortértető átalakítva, fényezéshez előkészítve, profi lakatos és szerelőmunka, köszönet érte a FeZso '18-nak. A szállásért a kajáért meg mindenért is:-) / sprint83 /
Színre fújva végre, a fényezők nem kapkodnak...., karbonbevonat az alsó terelő szárnyra kész, 2 óra alatt felszereltem, alakul, már nem sok van hátra:-)
Kicserélve ma ez is, mégiscsak szebb mint a műanyag:-)
/ Kissé rá volt gyógyulva a még gyárban rászerelt de közel 1 óra után megadta magát csapágylehúzó és egyéb szerkezeteim által, grafitzsírral a menetet megkentem most már szerelhető. /
Sikerült régi áron beszereznem 1 pár DRL-es első lámpapárt, védőfóliával elláttam aztán ma bekerültek helyükre, sokat dob az elején de még lesz 1 kis alakítás:-)
Scudettoba a jelvény kiemelőrészt megcsináltam 1 másikéból kapott 1 kis karbon szövetborítást és ment a helyére.
Alakul.
Megejtve, szokásos precízre / 1 óra / ahogy kell.
Olaszból megjött ma a piros cérnavarrású bőr kézifékszoknya, pár perc alatt ment is a helyére.
Kicserélve-felszerelve, épp ideje volt már:-)
Peremek javítva és a felnik fényezve lettek a fényezőt 2 hónapig kellett hetente masszírozni telefonon de végre kész.
Lassan de haladok a kész állapot felé, ma kormány, kiegyenlítőtartály cserék voltak.
Kapott még egy piros csíkot is az első lökös alja.