Mutasd

>> Szerviz2009-05-20

Kész lett az autó. A kuplung főhengert kellett cserélni, mert nem csak a gumibizbasz jött ki belőle, hanem letört a tengely végéről a gömbfejizé. Elég vékonyka ott az anyag, de nem is hat rá, csak tengelyirányban erő - valahogy most mégis sikerült eltörnie. Meg két relét cserélt még a szerelő. Meg DOT4 olaj. Meg nézek valami assistance-t mostmár...

 
>> Szerviz2009-01-13

2, ill. 1 év nyugalom. Vettem kurva drágán két matricát, meg két pecsétnyomást a zöld papírokra. Amúgy meg bekaphatja az összes állami vérszívó hivatal. Rohadjanak meg.

 
>> Szerviz2008-12-05

Még a nyáron kapott egy ütést az olajteknő, azóta fogyogat az olaj. Falcokc-tól vetem egy bontott, de teljesen ép kartert (selespeed hozta el, ezúton is köszi), azt most cserélte ki a Béla. Az új olaj szintén Castrol Edge Sport 10w60 - 9000 km-nél cserélődött. Beszerelte a lemezkéket is, amiktől azt vártam, hogy megszűnik a ciripelés, de nem lett eredménye, mert még mindig zörög valami. Ha már leszedte a kipuff elejét, berakattam egy flexibilis csövet is, hátha ott zörög - hát ez is hiábavaló volt. Átnézte a váltó bovdeneit is, valamivel jobb lett, de még mindig akadozik egy kicsit. Lélekben elkezdek felkészülni egy váltó felújításra, nehogy valahol a prérin adja meg magát. Jó lenne rendberakni mihamarabb, mert szeretnék javítani a váltókar optikáján, és kellene hozzá, hogy ne lötyögjön.
A legfontosabb mindenesetre most a kartercsere volt, remélem az olajszint marad a helyén.
karter 12E
olaj 15E
flexcső 5E
Béla 25E

 
>> Tuning és extra2008-10-15

1. Sikerült "megcsinálni" a tetőablakot. Véletlenül beprogramoztam az 1-es gombot zárt állapotra, és azt hittem utána, hogy nem működik. Naná, hogy nem nyitja ki, ha a programozott állás a zárt...
2. Kicsréltem az antennát, mert a régi eltörött. Pár óra elment vele, mert hiába írták a csomagolásra, hogy Fiat-Alfa típusú, persze, hogy tökig szét kellett bombázni mindent kívül-belül. De a lényeg: kész van, lehet állítgatni a szögét, kihúzható, meg letekerhető.
3. Vettem holttértükröt is (tapadókorongos beltéri kör alakú), de azt még ki kell találnom, hogy hova rakjam. Nagy segítség lesz, mert a külső tükör akkora holtteret hagy, hogy egy Hummer is elfér benne.
4. Csináltam pár képet. :) (sajnos még antenna nélkül)

>> Szerviz2008-06-06

Sikeresen végére jártam a csörgésnek, teljesen jók az előgyújtás értékek, csak valami pont olyan hülyén zörög, hogy még nálam hozzáértőbbet is megtévesztett. A légtömegmérő kicserélése mégsem volt fölösleges, mert azóta se alapjáratingadozás, se nehéz indítás nincs.

update:

Nem költözünk Angliába, legalábbis egyelőre. Esetleg valami másik országba, de ez még sokmindentől függ. Még az is lehet, hogy kalandvágyból itthon maradunk.

 
>> Tuning és extra2008-03-04

Ha már kiszereltem a fejegységet, bekötöttem egy vezetéket az aux in csatlakozóra, a másik végét meg felvezettem a hamutartó rekeszébe. No smokingos az autó, így legalább használom valamire azt a rekeszt, meg amúgyis hajlamos letiltani a fejegység egy-egy nagyobb rázkódásnál. Nem egy unilink, számot léptetni nem tudok, de legalább kihasználom a lehetőséget, hogy ugyanazt hallgathassam a kocsiban, mint gyalog.

>> Tuning és extra2008-03-04

Nekiugrottam a kormány távvezérlő beszerelésének. Jól elszórakoztam odalent a kocsiban délelőtt. Lebontottam a kormány alatti műanyagot, fúrtam egy pici lyukat, és felrögzítettem a távvezérlőt az indexkar mögé. A vezetéket meg átdugtam a fejegység rekesze felé. Nem lett valami professzionális, meg a széleket el kell majd dolgozni, de rohadt jó, hogy nem kell a sebváltó előtt kutakodnom, ha szeretnék hangerőt állítani, vagy számot léptetni. Elég sűrűn vannak most ott a dolgok, de máshová egyszerűen nem tudtam rakni, a fényszóró magasság-állítóját meg úgyis ritkán használom.

>> Tuning és extra2008-01-24

Vettem a teszveszen egy Sony kormány-távvezérlőt (RM X4S) kemény 1900 forintért. Hétvégén talán be tudom szerelni, csak még ki kéne találni, hogy hova. Valszeg az indexkar mögé kerül majd.

>> Szerviz2008-01-14

Megvan a zöldkártya, minden érték jó. Valamikor visszamegyek hibakód kiolvasásra, hátha dob valamit, amiből kiderülne, hogy miért csörög be 95-ös benyával.
A gépezet tovább konvergál a tökéletes felé, kezdek megbarátkozni vele. (kop-kop) Azért itt a hangsúly nem a tökéletesen van, hanem a konvergálon.

 
>> Szerviz2008-01-04

Exide X-tra XP04, 62 Ah, 640 A
Eddig így indult: najj-najj-najj-najj-brummm
Most így: tyityityi-brummm
Marhafasza! (csak q drágáért adják mostanában az akksikat...)