- Típus:Giulietta Sportiva Nav Business Executive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Bianco
a MOL pontgyűjtő akcióban kaptam egy csomó matricát, amit utána jól be is váltottam a törökbálinti MOL kúton. Ezzel el lett költve egy csomó pénz. Juhéééé! Működik a reklám
1. kép
Madaras tescoban akciós volt a csomagtérháló, ennyiért ajándék, gondoltam kipróbálom... Négy helyett csak kettő akasztót találtam a csomagtartóban, így muszájból az üléstámla akasztón vezettem át két sarkát és vissza bilincseztem önmagához. Dinnye elgurulás ellen pont jó lesz, már csak háromnegyed év és kiderül! :D
2.. kép
Kormányon a bőr fényes volt, azt gondoltam, kopott. Aztán véletlen a kezembe akadt a csodaszivacs, amit egyszer rendeltem és el is feledtem, gondoltam, kipróbálom, ér-e valamit. Bakker! Kiderült, hogy nem kopás miatt fényes a kormány, hanem emberi tenyérzsiradék volt rajta. Szépen le is gyurmázta róla, mintha most jött volna ki a gyárból, olyan gyönyörű matt lett a bőr. öt percet megért az időmből foglalkozni vele :-)
3. kép
Depeche Mode forever! folytatódik "Túrógombócon" is. ;-)
Nem is bírtam sokáig, fel is került az újonnan rendelt méhsejtes hűtőrács. Lökhárító levétel nem volt gond, igazából előbbre tettem egy szerelő és virág ládára (1. kép), a csatlakozókat sem oldottam, így is hozzá lehetett férni a cseréhez. Az újon alul és felül két pöcköt kellett fogóval rövidebbre vágni, mert nem abba a lyukba passzoltak volna.
Sokat dob az összképen, pedig a 2014-es pajzs sem olyan csúnya, főleg ha QV Line vagy Sportiva (2. kép. De így modernebb. (3. kép) Később majd kap karbon V formát még vagy lakk feketét, majd eldöntöm
Tankajtó fedél rugós biszbasz stift kicserélése sikeresen megtörtént.
Igazából, nem ér meg 3800 magyar forintot (egy éve áll.még csak ezer-valamennyi volt), a rugó már csak a végső állásban tartásért felel. Egy hosszú csavarral akár fillérekből is megoldható lett volna a törött tengely kiváltása, az tartósabb is lenne, mert ez a jó minőségű, újrahasznosított műanyag 100% biztos, hogy újra el fog törni.
1. kép: fedél kompletten kivéve. Egy db csavar tartja az egészet. A szuszogót kell csak kihúzni a gumiházból. Egy spray kupakja védi az üzemanyagnyílást. Sterilebb, mint egy rongyot oda tuszkolni :-D
2. kép ott felül látható, hogy a műanyag tengely tetején a rugóba akasztható fordított L feje elvált a tengelytől. Ezért lötyögött a tankajtó
3. kép már az új stift a helyén. Figyelni kell, mert csak egyféleképpen lehet visszadugni, ha erőlteti valaki, azonnal törik
4. kép Minden visszarakva, csavar is a helyén, ajtó feszesen áll.
Ugyanakkor az ablakmosó tartály kupakja is a helyére került. Az is el fog törni, újra! :-)
Job done.
Egy-két dolog, amit pótolnom kellett, illetve, nekem hiányzott. Ablakmosótartály kupak (2300), tankajtó fedél stift (tengely) zsanérhoz (3870), 10 db karosszéria patent (kerékjárat, küszöb) pótláshoz (2500), valamint egy 2016-os FL scudettp, hűtőrács 46000). Utóbbit még nem tudom, mekkora szívás lesz kicserélni, mert lámpamosós első lökhárító levételről nem találtam Youtube videót...
Nem hiszem el!
Nincs öt napja ez az autóm és már rányitották az ajtót a Lidl parkolóban :'(
Majd később töltök fel nyitó képeket, ha már kisírtam magam, hogy ne ez maradjon az első bejegyzés ...