csak, hogy nyoma legyen és ne felejtsem el.
megvétel után, még éppen 100e alatt volt vezérlés + vízpumpa + olaj + minden szűrők.
kapott nyárra 2 db új 18"-as gumit, a téli 17"-es felniket viszont el kell vinni felújíttatni, mert szétmarta őket a só, és hámlanak. meg majd ősszel a török gumi helyett valami normálisat kell venni...
most 103e felé rángatott az alapjárat reggel hidegen. a gyertyákban olyan 50e van, elvileg 60e a gyári periódus, de Évi sokat dugózik városban, meg ez a motor érzékeny is erre, ma kapott új gyeryákat, meglátjuk, mennyit használ.
kezdetektől idegesített a rendszámtábla felszerelése, a tartója, a konzol, de főleg az, hogy az első radar állandóan szellemeket látott miatta, pedig a rendszámtábla tartó keretet száműztem korábban, és csak a gyári konzol volt már meg.
mivel a lökhárítót a gyári konzol miatt már megcsavarozták egyszer, nem fájt a szívem (egyébként is, a kétoldalas ragasztó meg a fényezést szedi le maga alól), szereztem kék+fehér takarófejes csavarokat, ledobtam a konzolt, és a táblát direktben a lökhárítóra erősítettem. a hosszú hétvégén megtartott tesztek alapján kijelenthetem, hogy ez az üdvözítő megoldás!
visszakerültek a nyári gumik, s beszereltem a megrendelt hátsóülés-lebillentő kallantyút is.
a szélvédőn lévő kavicspötty nem repedt tovább, be lett foldozva.
csak úgy a rend kedvéért: a 30 000 km-t bőven túlléptük már, semmi gond az autóval.
felkerültek pénteken a téli gumik, semmi rendellenes kopás nem volt tapasztalható a nyáriakon.
nem sokkal ezután pedig a km-számláló átfordult a 25 000-es számon is.
egyetlen problémát találtam ennyi idő alatt: a bal hátsó ülést lebillentő kallantyú, amit a csomagtartóban kell meghúzni, belül eltört, és így nem rántja meg a bovdent. cserélni kell, ragasztani nem lehet, mert olyan vékony az anyag.
első kötelező szerviz, olajcsere, szűrőcsere.
Ismét kapott a szélvédő egy kavicsot, de most még a repedés előtt sikerült javíttatni - nagyon picit látszik, de jó lesz így.
20 év alatt mindenféle autóim közül egyiken sem volt még ilyen - de most keresztbe repedt a szélvédő, ráadásul egy 2900 km-es olaszországi túra alatt.
ma kaptam újat :-)
eltelt közben sok év, sok km, sok találkozó, sok élmény.
lejárt a műszaki vizsga 2017 őszével, de közben beleszaladtam egy mega-felújításba, a motor után a mechanikus befecskendező is megkapta a magáét, sikerült nagy nehezen beállítani is, hogy fusson, és a héten újra megkapta a veterán minősítést az autó - innen még van egy kis várakozás a műszaki vizsgára (ehhez kell a kipostázott minősítési eredmény), és lehet végre bejáratni az "új" motort :-)
viszlát AlfaCityben!
majdnem pontosan 1/2 év alatt került 10 000 km az autóba.
Nyári gumik vissza - Conti Sportcontact. Semmi extra nincs, megy az autó, szeretjük egymást, és közben 150 km híján elértük a 10000-et.