Nem húz vissza az index kezdetek óta - Andriska hozott egy bontott bajuszkapcsolót, hátha, de persze nem. A légzsák-átvezető két karma van letörve, ami a visszahúzó-gyűrűt forgatná. Próbáltam kipótolni, végülis működik, de nem az igazi (nyöszörög).
Ma viszont megjött az új gyűrű, cserélem is.
kuka a régi nyári szett (meg a levett téli is kuka lesz...), szóval a felszabadulás ünnepe alkalmából kapott a Csillagromboló 4 db GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3-at. tapadnak mint a barom, sínautó lett :-)
Fangio cartárstól vételeztem ma egy kvázi új belteret - első + hátsó ülések, ajtó borítások, könyöklő. Csodaszép állapotban van minden bőr, az első ülések pedig fűtősek, elektromosak és memóriásak :-) Nem bírtam ki, az üléseket beműtöttem estig (egy légzsák csatlakozót majd babrálnom kell), majd a héten valamikor a többire panelre is sort kerítek.
autó indít, elöl a műszerfal közepe tájékáról nagyon furcsa sípolás. leállít, újraindít: most megy, de 1500 fölé nem pörög... diagnózis: megdöglött az üa. szivattyú reléje, 1000 szerencse, hogy volt nálam pont egy olyan, a fűtés venti miatt :-) úgyhogy csak csillagcsavarhúzó kellett, útszéli javításban megoldottam.
(az elmúlt 2 napban pont egy München oda-visszát ment az autó, 1400 km zokszó nélkül. nyilván mikor nyüszög? másnap reggel, itthon :-) )
felsőhenger csere, végre normális lett a pedálút.
bónusz: szívótorkoknál az egyik mandzsetta ki volt repedve, csere. megszűnt a darálás terhelés közben :-)
első gátlók + jobb felső toronyszilent cserélve. végre kuss van jobboldalt! már attól féltem, szétesik valami, olyan kopogás volt.
első tárcsák cserélve alighasználtra, most végre nem ráz a fék - ki tudja meddig :-(
mellesleg megvolt a téli gumi csere, a nyáriból ugyanis a bal első megadta magát, nem javítható, meg amúgyis elkopott már az a szett.
felkészül: kuplung felsőhenger.
tegnap este volt felhőszakadás. alig volt magas a 3 pocsolya, amin átgázoltam hazafelé, mégis eltűnt a töltés valahová ...
csoda történt, kb. 1 éves keresés végére került pont, Kimis111 cartársunktól sikerült egy hibátlan katalizátort zsákmányolni és feltenni az enyém helyére (ami kívülről katalizátornak látszott, belül meg egyenes cső).
végre nem büdös az autó! :-)
(szeretem az elégetlen szénhidrogén szagát, de ezt meghagyom a veteránoknak)
... ez volt a hangja a kipszinek elöl, az egyik tűzkarikánál szelelt egy U-alakú cső. persze az összefogatásnál betört két szétrozsdált tőcsavar, szívtak vele a fiúk, de aztán kapott átmenőket a flansnira és most csönd van.
kerékcsere nyárira - még van minta a gumikon, nem kell újabb garnitúra.
közben felfedezzük, mi leffeg jobb elöl: a felső lengőkar, úgyhogy azt is csere.
2
550