Csont nélkül átment. Majd a bal alsó lengőkar lesz nemsokára cserés.
Felkerültek a téli gumik a frissen fényezett Enzo R felnikre. Szerintem jól áll ez a szín a szörnynek. :)
Megvolt az olajcsere, és szűrő csere. Sokkal szebben jár a motor az új vérrel. Futóművet is be szerettem volna állíttatni, de azt mondták gatya a hátsó szilent a jobb alsó lengőkarban. Szóval ez a következő projekt. :/ :D
Sokat gondolkodtam és kérdezősködtem, hogy milyen olajat tegyek a gépbe. Végül győzött a Selenia. Megrendelve 7 liter. Jövő hét közepén csere.
Végre sikerült szereznem egy gyári alu garnitúrát. Csak 17-es de egész jól áll a gépnek. A télen átgondolom hogy marad e, vagy lesz helyette 18. Az eddig használt Enzo R garnitúra lesz a téli, festése és átgumizása folyamatban.
Elérte őt is a 2,4 betegségek egyike. 4 rugóból 3 eltört, így cserélve lett mindegyik gólyaláb kompletten. Plusz kapott egy bal alsó lengőkart is újat...nagyon ramaty volt a gömbfej benne. + lecseréltük a szervóban az olajat. Érezhetően jobb lett a kormányzás.
Eljött ismét a vezérlés csere ideje. Km még nem indokolta, csak az idő...
Olaj: Selenia 20K for AR
Vezérlés + vízpumpa: Gates + MagnetiMarelli
Első fékbetétek cserélve lettek, már jelezte a gép hogy végük van. :/ :D
Következő alkalommal tárcsa csere is szükséges lesz.
Jobb oldali alsó és felső lengőkar cserélve. Úgy néz ki stabpálcák is csere érettek. Legközelebb ők jönnek.
Textar fék került a régi kopott hátsó fék helyére. Lassan kézifékkötél csere is szükséges lesz. Elég ramaty....mondjuk nem használom. :D
Muszáj volt vennem egy munkahenger visszanyomó szerszámot, mert a 156/147-nél bevált pillanatszorítós visszanyomás már nem működött.
6
527