Kezdődött úgy, hogy a 2éve beszerelt (olaszautóbontós) generátor elhalálozott. Denso került be a helyére (új). Ha már megbontjuk cseréljük ki a kipuff leömlő csavarokat is. 2 már törött volt. Leömlőt síkba húzták, 1,5mm-volt benne. Csavarokat kicseréltük hőállóra, kapott új tömítést. Talán egy jó darabig semmi gond nem lesz vele. :) Ja és kényszerből egy egyedileg gyártott olajhűtőt mert szerelés közben elhalálozott az is. :D
Update: Időközben visszakerült a gyári olajhűtő. Nem bizonyult jó megoldásnak az előző ami bekerült.


Az elmúlt hetek sarkvidéki időjárása szépen megölte az akksit a gépben. Számítottam rá hogy gond lehet, mivel csillaggarázsban áll az autó. Varta Sylver Dynamic volt benne, nálam 2 évet...előző tulajnál ki tudja mennyit. Exide Premium 77Ah kerül holnap a helyére.

Meguntam az állandó CD írásokat, ezért elgondolkodtam a fejegység cserén. Viszont nem szívesen bontottam volna meg egy nem gyári cuccal a középkonzol összhangját. Véletlenül láttam meg Facebookon egy hirdetést...Yatour 10e-ért...gyorsan lecsaptam rá.
Tegnap megérkezett, be is szereltem. Tökéletesen teszi a dolgát.

Csont nélkül átment. Majd a bal alsó lengőkar lesz nemsokára cserés.
Felkerültek a téli gumik a frissen fényezett Enzo R felnikre. Szerintem jól áll ez a szín a szörnynek. :)

Megvolt az olajcsere, és szűrő csere. Sokkal szebben jár a motor az új vérrel. Futóművet is be szerettem volna állíttatni, de azt mondták gatya a hátsó szilent a jobb alsó lengőkarban. Szóval ez a következő projekt. :/ :D
Sokat gondolkodtam és kérdezősködtem, hogy milyen olajat tegyek a gépbe. Végül győzött a Selenia. Megrendelve 7 liter. Jövő hét közepén csere.

Végre sikerült szereznem egy gyári alu garnitúrát. Csak 17-es de egész jól áll a gépnek. A télen átgondolom hogy marad e, vagy lesz helyette 18. Az eddig használt Enzo R garnitúra lesz a téli, festése és átgumizása folyamatban.


Elérte őt is a 2,4 betegségek egyike. 4 rugóból 3 eltört, így cserélve lett mindegyik gólyaláb kompletten. Plusz kapott egy bal alsó lengőkart is újat...nagyon ramaty volt a gömbfej benne. + lecseréltük a szervóban az olajat. Érezhetően jobb lett a kormányzás.






Eljött ismét a vezérlés csere ideje. Km még nem indokolta, csak az idő...
Olaj: Selenia 20K for AR
Vezérlés + vízpumpa: Gates + MagnetiMarelli