Tagok >> Trevisinho >> Blog
Kopogni kezdtek az első stabilizátorok, így cserélni kellett őket párban. Frap márkájú került bele.
Momo Reds K2 és gumik, szerelés
Új hátsó fékbetéteket (Brembo) kapott az autó.
Kellett egy használható szivargyújtó, hogy a bluetooth modult elrejtve lehessen használni.
A multikormány gombok esetén cserére került sor, és emellett a kézifék alatti szivargyújtó helyére is USB töltő került.
Megtörtént a következő elemek cseréje 153 000 km után:
- Komplett vezérlés szett (szíj, görgők)
- Vízpumpa
- Fagyálló
- Fékolaj
- Ékszíj
- 4 db gyújtógyertya
- Multiair szűrő
Műszeres diagnosztika is történt.
Kicseréltem a tompított Osram Night Breaker izzókat Osram Cool Blue (5000K) izzókra. Sikerült ezt a lámpabúra kiszerelése nélkül megtenni, bár kell hozzá a türelem.
Mivel az előző LED fényforrások CANBUS hibát okoztak, és folyamatosan hibát jelzett a computer, ezért ellenállásos rendszerre cseréltem őket. Ezek is LED-ek, de így már nem jeleznek hibát, és a fényük szintén 6500K.
Univerzális szőnyeg rögzítő patentekkel sikerült rögzíteni az első szőnyegeket, így már egyáltalán nem csúszkálnak.