Mutasd

>> Szerviz2011-10-04

Minőségire és jobban passzoló, egészen extrém méretű párosra cserélődtek az ablaktörlők. 53/40

 
>> Szerviz2011-09-26

megin megette szépen a magáét. vettem pluszba plusz bele.

 
>> Egyéb2011-08-21

Kipróbáltam, negatív.

Fél tankot cca 30 litert engedtem bele.
Hidegen effektív nem volt első indításra alapjárat, amíg az olajhőfok nem érte el a 65-öt addig rettenetesen rángatott 2700 ford/perc alatt. Meleg motornál, éreztem, hogy kicsit gyengébb, így a szokásos vezetési stílosom felett kellett egy leheletnyivel tartanom a fordulatot a megszokott tempóhoz.
Többet ilyet nem csinálok.

De ezt senki ne tekintse az ő autójára is érvényes próbának. Tsiga ugyanezzel a motorral problémamentes működésről beszél.

Tehát a tanács: kísérletezni ne fél tankkal kezdjen aki akar, hanem mondjuk negyed tankra töltsön max 15 liter e85-öt, így azért gyorsabban meg lehet tőle szabadulni, ha negatív élményekkel gazdagít.

 
>> Szerviz2011-08-14

Nyitásnak a Maserati szervízbe költözésével egybekötve Marklartól elhoztam egy jóképű ablakmosómotort. Ezt később KoviTomi udvarán bemókoltam a helyére, üresben kipróbáltük, forgott, Azt hogy spriccul-e nem tudom, mert eddig elfelejtettem tesztelni.

Aztán tegnap délelőtt befutottam Érdre a mototros ülésekért. A csere oka a ferdén kiült első ülésekben keresendő. Bár a cseredarabok elég dzsuvásak, de hurrá örültem nekik. Tsigával beszerelés közben megtaláltuk 5 biztosíték kinyírása után, hogy hol is sérült a kábelköteg az új beszerelendő vezetőülésben, e probléma kiiktatása után faintosan üzemel mindkettő.

A hátsó ülés padja szintén cserés lett, mert az alsó rögzítőfülei töröttek voltak a bent lévőnek.

Ill ha már ott állt előttem egy szétbombázott kutyaólnak való megnéztem mi az ami hasznos lehet számomra, találtam is egy jóképű klímás vezérlőt, fainul működő gombokkal, szép, megfolyatlan kijelzővel.

Egy hibátlan kijelzős órát.

Nagyságrendekkel jobb gumikédereket mind a négy ajtóra, és a csomagtartóba.

Az ajtó belső oldalára Marklar hozott tökéletes állapotú tükörtakaró háromszögeket.

A hiányzó műanyag burkolat a vezető felőli kapaszkodó helyén szintén pótlásra került.

Kapott új szivargyújtó konzolt, és cigizésmentes hamutartót a középkonzolba.

Immáron rólós kalaptartó feszít a kocsiban, és kókányolatlan hangszórófedelek hátul.

Működik a kesztyűtartó világítás, és lett műanyag fedele is.

Véglegesre csavaroztam az első hangszórókat, mert anno a Susmánoknál, egy strand parkolójában csak be lettek dobva a helyükre.

Tsiga megtalálta hol is csúszott szét a szellőzésem a középkonzol alatt, és jól megjavította.

Kapott két új csomagartó ajtó teleszkópot, így vége a veszélyes üzemnek amit eddig kínált a nyitása.

cca. ennyi.

Nagyon nagy köszönet Tsigának a szerelésben nyújtott végtelen sok segítségért! Boni kutyának amiért ekkora cukorbogár, Tominak a türelméért, Marklarnak a korrekt pakkért.

 
>> Szerviz2011-08-04

otvenotos (SD):
Figy, van egy DPD nevezetű futárszollgálat, nekem két biciklikereket vittek skóciába 5nap alatt 5k-ért:) pedig az bazi nagy csomag, igaz csak 6kg volt.
De 20-30k-ból egy TV-s doboznyi cucc elmegy valami 50kg-ig.

Alapjárati motorod tiszta? Nem

---

ykcky:
Hi,
köszi a DPD tippet, inkább maradok a reménykedésnél. :)
ma semmi para nem volt, bár dugó sem. a 800-as alapjárat van aki szerint nem gond, bár szerintem nem teljesen normális. A Bosch szervíz szerint a kocsiban lévő Bosch cuccok rendben vannak, gyertyaproblémát mondanak, azt meg tudom tisztogatni szükség esetén. Holnap még itt vagyunk, amennyiben holnap se jelentkezik semmi probléma holnap után délelőtt kis izgalommal, de nekivágunk a hazaútnak.

---

ykcky:
Most jöttem rá, hogy nem válaszoltam egyetlen kérdésedre sem :)

Alapjárati motorom nem tudom tiszta-e vagy sem. De tök örülnék, ha elmondanád, hogy tudom leellenőrizni.

Egyéb tüsszögés nincs, rángatás nincs.

A kipufogóm odavertem, annak van egy hangja 2000 ford/perc körül. De előtte se volt épp tökéletes, eleve picit lukas kipuffal vettem, a hangja akkor is 2000-en volt rekdtes, szóval az erősödött fel egy ici-picit.

Mondjuk ehhez a lukas kipuffhoz van egy szép mondás az előző tulajtól, idézem:
"- Te, a kipuff az lukas, vagy, szétrohadt, vagy ilyesmi ugye?
- Öööö ... ja ... szerintem ezen ne izgulj, legtöbben 40-50ezret is ráköltenek egy sportkipufogóra, hogy ilyen fasza hangja legyen."

:D

---

ykcky:
Holnap megtisztítom.

---

ykcky:
Az alapjárati szelepet (motort) kiszereltem, megpucoltam, különösebb szmötyi nem volt benne. Az alapjárat válatozatlanul 800.

 
>> Szerviz2011-08-04

Az ablakmosó motor is el van köszönve, kiszerltem, teszteltem akkuról direktkábellel, de semmi életjelet nem mutat.

 
>> Szerviz2011-08-03

G-Burt:
Nekem is 800 körüli alapjáratom van, 1000 körül csak hideg motorral. Szerintem ez a normális:) Renyótháleszben meg 600as alapjárat van és 1,4 benzin, de a 145 boxerben is 800 körül volt:)

---

ykcky:
G-Burt,
kösz az infot, megnyugtattál, remélem tényleg megnyugodhatok... na jó picit azért izgulok tovább

---

ykcky:
Amúgy a Biturboban nekem is 800, de ahhoz semmit nem merek hasonlítani, annyira nemnormális egy gépjármű :D

 
>> Szerviz2011-08-03

ykcky:
Ciao,

voltam a Bosch szervízben, épp egy sárga Spider, és egy 145 is betegeskedik náluk, amúgy fullon vannak kocsikkal, elsősorban új Mercedesekkel vannak elfoglalva, ML, SL, stb, max 1-2 évesek, betegek.

A faszi átnézte a gyújtást, szerinte az én diagnosztikámmal ellentétben kizárólag a gyertyákkal lehet probléma, keresett Bosch cseredarabot, bár minden boltban szinte csak azt kapni, de a megfelelő cikkszámú természetesen nincs a városban.

Így marad az, hogy szemet húnyok a 800-as alapjárat felett, és két nap múlva elindulunk hazafelé a kocsival ebben az állapotban. Remélem gond nélkül hazavisz minket.

 
>> Szerviz2011-08-02

Cika78:
Helló! Olvastam a problémádat! Én úgy jártam hogy néha-néha lecsökkent az alapjáraton.Nem ment egy 1-1 henger.És kiderült hogy elszállt az egyik Gyújtásmodulom,és a ez feletti trafóm is.Zárlatos lett a modul és leégette a trafót! Előtte gyertyákra és kábelekre gyanakodtunk. De amióta kicseréltük semmi baja.
Remélem picit tudtam segíteni ezzel az infóval!

---

Marklar155:
Jobban jársz, ha hazajövetel után bizniszelünk:)

---

ykcky:
Mai tapasztalatok:
Ma direkt este mentünk strandolni, 17.00 után, gondoltuk pont kikeüljük a dugót. Nem jött be, a strandról befele egyirányúsították az utakat, lépésben lehetett haladni. Sebaj, kint maradtunk a tengerparton sötétedés után, raktunk tüzet, fain volt. Aztán vissza úton újra megadugó, max 5km/h vagy fél órán át. A kocsinak semmi-semmi baja nem volt az alacsony alapjáraton kívül.

---

ykcky:
Én is úgy látom, viszont, ha holnap délelőtt nem leszek okosabb a Bosch szervízben, és nem lesz alkatrészük, lehet, hogy még gyorspostáznod is kéne egyet. Amennyiben így van, lélekszadva, halálravált hangon hívni foglak. :(

---

Marklar155:
Még fél évig kint leszel??? :)

---

ykcky:
Hi Cika78,
erősen hasonlatosnak tűnik a helyzet :(
a probléma első jelentkezése után még mennyit használtad a kocsit? Meddig bírta? Hogy használtad?
Nekem 1200 kilométert kell majd hazáig letolnom vele... rövidebb úton nem mehetek, mert a koszóvóiaik, albánok, bosnyákok, satöbbi cukorfalatok pont most kell, hogy faxkodjanak egymással.

---

ykcky:
Marklar, gyorsposta, marklar.
bár a te nyeelveden:
Márklár, márklárd a márklárral, a márklárt márklárba, ha márklár a márklár :D

---

ykcky:
Aszongya az UPS, 10-25ezer között idehozza házhoz, persze meglérek valakit, aki feladja, mondjuk a cégtársamat, mégse a te zsebedbe turkáljak könyékig, amennyiben erre lenne szükség.

---

Cika78:
Hali! Nem sokáig tudtam használni.Mert teljesen használhatatlan lett! Ki kellett cserélni az alkatrészeket! Az volt a szerencsém,hogy helyben állt meg,nem sokat kellett hazáig jönnöm vele.

---

ykcky:
Akkor nagyon remélem nem pont ugyanez a problémám :(

 
>> Szerviz2011-08-02

ykcky:
Hi,

találtam egy Bosch szervízt a külvárosban, elég sok németjuhász vigyáz rá, szép nagy telep, épp zárásra értem oda, de még tudtam dumálni a Porsche terepjárós tulajjal, holnap nyolckor nyitnak, gyujtáskábelszettje 99% hogy van, trafója elképzelhető.

Remélem holnap pontot tehetetek az 'i'-re.

---

Tsiga:
Szurkolunk! :-)

---

Fairlane:
Na ez jó hír, bár meglepődnék, ha lenne raktáron egy 15 évvel ezelőtti motorhoz trafó :)
De diagnosztizálni talán tud segíteni.

Ha a trafó repedt, az mindenképp rendellenes, de igazából ránézésre nemtod eldönteni... Nemtom, hogy lehet kimérni. Szétszedni meg nem tudod, mert ki van öntve műgyantával...
A trafók alatt van még egy kis vezérlő elektronika is, még az is lehet, bár azt nemtom milyen tüneteket produkál.