Tagok >> ykcky >> 155 1.8 Twin Spark 8v >> Blog
- Típus:155 1.8 Twin Spark 8v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Sötétkék
Azt kell mondjam Olaszországban, Milánó mellett belement a 300.000, de ez nem igaz Gencsapáti mellett, a gencsi egyenes elején ment bele a 300.000. Igen jó minden. Kapott ajándékba ezt-azt, de az extratuning, úgyhogy külön postba megy.
Mind a négy ajtót lehet kívülről-belülről nyitni, igazi élmény odamenni a kocsihoz és csak úgy beszállni a vezető oldali ajtón mindenféle trükk nélkül. :D
Veszprém, Budapest útvonalon, valahol Bicske mellett belekerült az általam taposott 7000. eseménytelen kilométer.
Unokatesóm Gábor bontásra ítélt Ford Escortjából nullforintos autórádió érkezett. Márkája Trevi, de inkább travi. Két irányú kazetta lejátszással, narancssárga háttérvilágítással. Rettenetesen ronda, elég elavult, viszont újszerű állapotú, és tökéletesen működik. Illetve most még bejön ez a kazettás biznisz, Anyámtól el is hoztam pár gyöngyszemet a gyerekkori gyüjteményemből.
A műszerfali számláló átfordult a 290.000-n Bábolnánál az M7-esen, a Budapest felé vezető oldalon, mögöttünk az Autobahn Polizei zöld Octaviaja közlekedett.
ismert problémák:
- A kipufogó a vásárlás óta rohadt.
- Kilincsek: BE belülről nyílik, kívülről szorul, JE hibátlan, BH belülről nyílik, külső törött, JH kívülről nyílik, belülről nem, nem néztem mi a baja. Balos cserekilincsek a csomagtartóban várnak beépítésre.
- Az anyós oldali övcsatot fogadó nemtomhogyhívják burkolatát gyorskötöző tartja össze.
- Ajtókéderek vakószínűleg nem egy 155-ösbe valók, ezen felül mind kishibás.
- Csomagtartófedél teleszkópok döglöttek.
- Klímával még nem volt időm foglalkozni, jelen vélemyem szerint valószínű nagyhalott.
- Vezetőoldali kapaszkodó helyén lévő egyik műanyagborítás hiányzik.
- Kell egy normális rádió.
- Kell két 10cm-es hanszóró a műszefalba.
- Az egyik emelési pont takaróműanyagja hiányzik.
- A fűtéskonzol erősség szabályozó gombjai nem mindig működnek.
- A középkonzol LCD-in megfolytak a kijelzők.
- A műszerfal izzókat át kell nézni, kettő biztos kiégett, de félek találok, piros hibát is e módon orvosolva.
- A műszerfali olajnyomás jelző pontatlan, és/vagy nem mér.
- A lengéscsillapítók elől szarok.
- A szilentek mindenfol szarok.
- Nagyon picit jobbra húz.
- A fabetétre valami barom régebben ráragasztott egy immobilizer tartót, jó lenne egy tökéletes,
- A vezetőülés ki van ülve, hempergős ferdére.
- Az A oszlopnál az utastéri tükörtakaró műanyag háromszögeket cserélni kell. A bal oldalinak a tartófülei hiányosak, a jobb oldali manuális tükörhöz dukál.
Pósfán belekerült az általam hajtott 6000. kilométer, egy Bp-Tata-Szombathely út során, majd beletöltöttem 0,5 liter olajat.
Beszerzésre került két fehét színű balos kilincs, előre-hátra. kell kevertetnem festéket, aztán majd jól felszerelni.
A motortér eme hiányosságát pótoltam. Egyszerű volt, én meg már ideggyenge a tükröktől, ezért kicsit erőszakos. Oda is baxtam a kezem, megérdemlem, pedig csak két csvar, ill két csővég összedugása volt a feladat.
Forrás Marklar, hibátlan minőség.
Ma oldalanként két-két tükörből összeállt oldalanként egy-egy hibátlan tükör. Szopásfaktor 7/10. Részletesen nem mesélem el, mert ideges leszek tőle. Az anyós oldali volt a könnyebb, ott csak össze kellett kombinálni a két szart egy jóvá, ez szimpla legozás, egészen élveztem volna, ha nem találkoztam volna közben gányolt megoldásokkal. A vezetőoldaliban berohadt csvarok és gányolás raklapszám. A töröttben és a bontottban is, tehát az út az intelligens erőszak, de összeállt. Nincs többé szigszalag, és újra behajthatóak, ill elforgathatóak lettek.
Cseredarabok forrása Marklar. Piachoz képest korrekt ár, de sok szopás a majdnem flott bontottakkal,- nem tudom - ha drágábbat veszek vajon korrektebb állapottal számolhatok-e?
Happy end, az 'új' tükrök futottak 200 kilométert, és a helyükön vannak.
Ott kezdődött, hogy csütörtökön sikerült végighajóznom a budai hegyi patakokon a vihar kellős közepén, hatalmas élmény volt. Az autó jelesre vizsgázott, az egész motortér úszott a felvert vízben, a motorháztető alól gőzként távozott egy része, a kocsi nem ázott be, semmi elektronikai probléma nem akadt, simán vette az akadályokat. Egy probléma merült fel, elképesztően mocskos lett.
Ma újra autóba ültünk, a kis koszossal kimentünk fagyizni a városból, majd visszafelé gondoltam egy nem túl merészet: mosás. Shell kút Budakeszi. Nem csípem a gépi mosót, de gondoltam megbírgya na. Nem bírta. A csudamasina letörte a vezető oldali tükröt. Bazi hercehurca következett, de végül sikerült keríteniük egy mosáskár bejelentő lapot, csupán egy órát baszódtam a kicsit sem potens kútszemélyzettel. Úgyhogy most van egy vissza szigetelőszalagozott tükröm hurrá!