Blog >> spoiler

>> SzervizATE TR // Alfa 159 2.4 JTDm // 2019-11-29

Lakatolva, taposó, küszöb, ami kell. Fényezve! Spoilerek feldobva, hogy többet le se essen.
Antenna cserélve, mert valami cuki állat megnyamnyomgta.
Plusz a két levelfogó záró eleme is kicserélve, mivel a patent már nem tudta a kasztnihoz feszíteni.
Jujj és persze bal oldali xenon csere is aktuális volt a vibrálás és a néha megjelenő rózsaszín fény miatt.

Következő feladat a kormány bőrözése. Dec 23.

>> SzervizATE TR // Alfa 159 2.4 JTDm // 2019-10-02

Egy kis csemege. Leszakadt a küszöb spoiler, még szerencse, hogy 2vel mentem. A többi meg látható a képen...

Javítása november első hetében fog megtörténni. Addig ez ilyen marad... Kicsit undorító csak...

>> Tuning és extraHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2018-07-26

Sokaknál láttam már,hogy az SW gyári szárny alatti gumit kiszedik,hogy tényleg szárnynak is tűnjön.Így én is meg csináltam,mondjuk én csak az a részt vágtam le ami lefelé lógott.Nem akartam,hogy a patent helyeknél sima lyuk maradjon és gumi nélkül a patent lötyögött.Elég barbár megoldás de bevált.

U.I.: Nagyon csúnya lenne spoiler nélkül!!

>> Tuning és extragecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-07-21

Rendeltem egy szolíd "szárnyat", ami meg is érkezett. Már csak autó kell, amire felrakom. :) Az első helyén is lesz valami. Lehet, hogy az, ami volt is, de lehet, hogy valami új! :)

>> Tuning és extragecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-03-26

Kicsit egérrágta volt az első toldat, egyelőre leszedtem, a sorsát még eldöntöm. Eleinte nem tetszett, aztán már igen, most meg olyan üres lett nélküle. Megnézem, hogy javítható-e szépen, aztán meglátjuk. Sajnos a bal sarka hiányos.

>> AutóápolásHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2017-06-29

Egyszer már fel lett ragasztva de sajnos elkezdett szépen lassan elválni megint a kasztniról a spoiler. Most megint sikerült fel ragasztani vártam vele egy napot had száradjon és utána csavaroztam fel az alját. Nálam ezért is nehéz ügy, mert ehhez az 56-hoz gyárilag nem volt spoiler így nincsenek patentok amik tartják. Utólagosan rakta rá a német egy piros autókról, mert a belsejét már nem fújták le színnel.

U.i.: A szélvédő ragasztó kinyomásához még a drágábbik OBI-s kinyomó sem alkalmas! Nehogy úgy járjon valaki mint én lásd a képeket hiába volt már forró a ragasztó is.

>> Tuning és extraRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-11-27

A story ott kezdődött,hogy Vftsárpi-tól átvettem (20.000),alapozva volt de nem volt színre fújva. Ezért vittem szakemberhez. A fényező elzavart egy műanyagoshoz,hogy ezt így ő le nem fényezi. :)
Műanyagos megcsinálta (4000),most a fényezőn volt a sor.
Elemenként 18ezer.

Most várja a tavaszt, hogy felkerüljön.

>> Tuning és extraRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-06-12

Szerettem volna már régóta egy kis gyári extrát a járgányra.
Hardy cartárs segítségével meg is valósult. Nagy köszönet érte :)

>> EseményStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2015-09-01

Ablaktörlő lapátok terén megoszlanak a vélemények. Az első gyárilag szerelt szettem 7 évig bírta. A következő, valami francia gyártmány, alig egy évig. Következett egy Bosch Aerotwin, de nem voltam vele elégedett, mert bár szépen törölt, de a mérete nem volt az igazi, és spoiler nélkül nagyobb tempónál nem volt valami stabil. Ezért a következő alkalommal ismét egy gyári szett kapott bizalmat. Ezek már nem bírtak annyit mint az eredeti gyári szerelésű lapátok, de 4 évig ezek is szépen teljesítettek.
Mivel kezdett a gumi leszakadni róla, most ismét egy Bosch szettet választottam, ezúttal egy BOSCH 551S TWIN Spoiler személyében.
Remélem beválik...

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2014-10-31

A múlt hónapban beszerzett gyári GTA küszöb spoilerek átalakításán dolgozunk, hogy a nemGTA sárvédőívekhez is passzoljanak. Hátul egészen egyszerű a helyzet, elöl viszont annál bonyolultabb. Minél kevesebb eltérést szeretnék a gyárihoz képest. A műanyagos munka véglegesítése előtt ezt egyeztettük (1004) Csabival (Fanat-X).
Pár napra rá (1007) el is készült a kívánt átalakítás, viszont annyi – egyelőre visszacsiszolatlan - üvegszál került első körben a spoiler végek belső felére, hogy az összetételnél kb.1 cm hiányzott, illetve a dobbetéteknél sem takar be teljesen a szélesített GTA kerékjárati ívek miatt. Így még további finomításra van szükség.. folyt.köv.
Mostanában (1009) többször is kigyullad az ABS visszajelzője. Tette ezt már korábban is, de csak nagy ritkán. Viszont pár km utáni leállítást követő újraindításnál már nem gyullad fel. Érdekes.. Tél előtt jó lenne utánanézni alaposabban is a hibának. A computer nem jelez ki semmilyen hibát..
Eljött az az idő is (1012), hogy a kb. 3,5 éve felkerült GTA első lökös Cadamuro toldatának ’penge’ részét leháromdékarbonfóliáztattam, és az ajtófényezések után eléggé kirívóan bemattultnak ható B oszlopok fekete függőleges részeit is bevonattam ezzel az anyaggal. A következő projekt a hátsó Cadamuro szárny alsó állítható része, majd a hátsó lökhárító diffúzor része lesz. De ezekre még várni kell.. van velük még előtte munka:)
E hónapban Ausztriában töltöttünk pár napot (1023-27), ahol megmásztuk Szabolcsékkal (szivagyerek) a Schneeberget is. Minden gond nélkül vette az autó is a hátrahagyott 796 km-t. Gyönyörű tájakon jártunk vele.. [Dunakeszi – Mosonmagyaróvár (Agip) – Parndorf – Bécs (Ibis Hotel, Prater, Zaha Hadid, Hundertwasser, Donauinsel, Mariahilfer, Sacher, DC Towers, Millenium Tower, Naschmarkt) – Puchberg – Hochschneeberg (Waxriegel) – Wiener Neustadt (Grillhaus) – Bécs (Ibis Hotel) – Pozsony (Bratislava, SLO) (Esprit design Hotel, pozsonyi vár, – Dévény (Devín, SLO) (Dévény vára) – Dunakeszi]
A hónap utolsó napjára (1031) is maradt az ABS hibából, illetve nem ég a teljes hátsó lámpasorom a csomagtérajtón – ki tudja mióta.. A hátsó ködlámpa felkapcsolásakor vettem észre a hibát a műszerfalon. Ha azt nem kapcsolom fel aznap a köd miatt, akkor nem tudom mikor veszem észre, hogy nem ég pl. a tolatólámpám sem.. pedig tolattam párszor és arra az izzóra nem jelzett hibát. Gondolom, emiatt nem jelzi azt sem, hogy ha a csomagtartó nyitva van. Amire gondolni tudok: biztosíték hiba, érintkezés, kábelkorbács csere, vagy csak egyszerűen nem tettem volna vissza a lámpatestek cseréjénél a csatlakozókat..?! De attól még a csomagtartó nyitva jelzésnek működnie kellene – szerintem.. :\ Újabb fejtörős feladat.. Alfa Romeo, én így szeretlek..

[Költségeim: karbon fóliázás 4000+3000 Ft]