Azt gyártja amit kér az olasz. Csak silány minőségben:) Történt ugyanis, h felmentem Budára dolgozni. Leállítottam az autót, és később, amikor arrébb akartam állni, már nem indult be. Húzni kellett a rohadékot, egy élmény volt a délutáni csúcson keresztül kötélen hazajönni. A helyszínen nem néztem meg, mert egész nap szakadt az eső. Itthon sikerült kiméregetni a dolgokat, ha direktre volt kötve, akkor pöcröff. 10 perc múlva már örömmel száguldoztunk, relé meg volt itthon:D
Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.
Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.