Blog >> 4
Az első gumik kapufák voltak. 2 db Barum Polaris beszerezve, szerelve.
Összes szilent csere, első alsó lengőkarok csere, kézifék kötelek csere. Olaj csöpögött, olajszűrő utánhúzással a hiba megoldva. Alufelni központosító megrendelve. Első fényszórók össze-vissza világítottak, a bal oldali 2 m-re az autó orra elé, a jobb oldali pedig a szemből érkező kamionok sofőrjének retináját égette ki. Rosszul berakott izzó cseréjével és fényszóró beállításával megoldva. Alkatrészek barátilag: 71000 Ft, szerelés tisztán: 40000 Ft.
A mai napon kapott egy kis törődést újra, 2010.08.10.-én került hozzám, az eredmény szép lett szerintem, ilyenkor mindig elgondolkozom azon, hogy nem tömeg autó az tutti, de az egyik legszebb forma amit a Luigi-k kitaláltak.Szerelem már 4 éve :)
Tud szépen szólni egy dízel?
Nézd meg a videóm ,és döntsd el te!
Nincs katalizátor, és a hátsó dob is átmenő. A rendszer gyári 60-as.
Én odáig meg vissza vagyok :)
Múlt hétvégén felakadtam egy kapuvasra , így a flexi csövem kifúj ,ez a videón is látszik :D
2,4 JTD sound
Azt hittem, hogy a 284-es féktárcsák után már nem akarok nagyobbat! Tévedtem! :-D Akartam és meglett! Persze nem ilyen egyszerűen, mert először el kellett adnom a télikerék garnitúrámat, hogy megtudjam venni a 166-os első Brembo féknyergeit (40.000,-) (meg egyébként sem tudtam volna a 15"-os felniket feltenni már)! Pont annyiba kerültek, mint amennyiért eladtam a kerekeket! :-) Aztán kellett még féktárcsa, ami a Fiat Coupé 2.0i 20V Turbo 305mm-es tárcsája lett a QH-tól (28.000.-), mert ez is 4x98-as! Fékbetétből Delphi (9000,-/garn.) került beépÍtésre! De ezek még nem elegendőek ahhoz, hogy fel is tudjam rakni őket, mert a Brembo nyergek felfogatása nem egyezik a 155 csonkállványéval! Ezért Gery83 kollega segítségét kértem a tartókonzolok (5800,-) legyártatásában! Ha ezek is meg vannak, akkor még mindig nem lehet felrakni a cuccot, mert így a nyergek nekifeszülnének a tárcsákhoz! Ezért kell még 4db 8mm-es távtartó alátét a nyereg és a tartókonzol közé! Aztán 8db 10.9-es szakítószilárdságú M14x1,50-es 40mm hosszúságú csavar (5904,- kedvezménnyel) a nyergek és a tartókonzol felfogatásához + 8 db M14-es alátét (173,-) és 4db M14x1,50-es fémbetétes önzáró anya (1024,-)! És az utolsó dolog, amit el kell végezni, a csonkállványon a tartófülek 12-es furatát felfúrni 14-esre! Nah... így már össze lehet legozni a cuccot! :-)) Egyébként a 17-es gurulók alá pont befér minden! :-) Az egyedüli dolog, amin nem kell változtatni az a gumi fékcső, ugyanis ez szerencsére kompatibilis a Brembo nyergekkel! Sőt, a főfékhenger is maradt a gyári ABS-es 22,2-es belső átmérővel! A légtelenítés meg annyiból áll, hogy először a nyereg belső felét kell légteleníteni, utána pedig a külső felét! :-)
És ez a projekt nem jöhetett volna létre Gery83 kollega nélkül, akinek hatalmas nagy köszönettel tartozom a féktárcsák és betétek beszerzéséért és a tartókonzolok, ill. a távtartó alátétek legyártatásáért! Plussz még azért is, mert elviselte az állandó telefonos zaklatásaimat! :-DD Köszi mégegyszer! :-)
A Brembo matricákért (1000,-) pedig GT kollegát illeti elismerés! Köszi, nagyon szépek lettek! :-)
('98 Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V AR34301)
Eladva 2018.05.23-án Vitaprix Cartársnak!