Olaj, szűrők, fékfolyadék, gyertyák, plusz rendeltem egy hátsó ülés alsó burkolatot, amit az ülésfűtés beszerelésekor elfúrtam. Természetesen ezúttal is Csörgőéknél voltam.
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia 20K for Alfa Romeo olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
- NGK Laser Platinum gyertyákat 100.000 km-es (8 db)
Egyéb munkafolyamat:
- futóműbeállítás
Km: 105.011
Véget ért a nyaralás és megejtetem az olajcserét, mivel jövő hétvégén lakodalom(lom-lom-lom)ba megyünk, ne legyen ezzel sem gondom.
Ezúttal Selénia Racing került bele. Egyúttal ránéztünk a gyertyákra is, picit megpucolgattuk őket, majd kicseréltük a hátsó lambdát egy bontottra, ami lám, üzemel is...
Egyenlőre eltünt a "motor controll failure" ikonocska a műszerfalról, de szerintem a gázüzem miatt hamarosan ismét befogja dobni. De azért biztató volt, hogy hibatörlés után nem dobta ismét be, valamint szép grafikont is produkált.
Fotókat sajnos nem készitettem, mert a mesternél derült ki, hogy levan merülve a fényképező :-/
Mester szerint most 12-15ezer km-ig ne cseréljem az olajat, mert a racinget jobban fogja szeretni a motor, meghálálja. Hát nem tudom, ha nem eszi meg, akkor megfogadom a tanácsát.
km állás: 156.400
Ismét eljött az ideje a szervíznek. Az előző alkalommal (vezérlés cseréjekor) kimaradt a hosszbordás szíj feszítő és vezető görgője. Most pótoltuk. Ezenkívül a bal első felső lengőkar volt csereérett, illetve a lengéscsillapító gumiharangját kellett megigazítani.
Olaj (Selénia 20K AR), olajszűrő, légszűrő és pollenszűrő és a gyertyák (gyári NGK 100e Km) lettek cserélve.
Az egyik görgő és a pollenszűrő kivételével minden gyári.
Volt egy kis 156 minitali, mert GTPeti is épp ott volt, lengőkarcsere ügyben.
Legközelebb a hűtőcsere (réz, szivárog, nemszép) és egy kis futómű igazítás lesz.