Szép napnak indult, de vontatás lett a vége.
Kocsikáztunk egyet a GTV-vel, majd egyszer gondolt egyet és nem akart beindulni. Forgatta az önindító, de semmi. Szerencsére nem voltunk mesze otthonról, hazamentem a laptopért és az adatkábelért, kiolvastam a hibát. Fordulatszám érzékelő végzetes hiba :-(
Gyors telefon Pisti haveromnak, aki elvontatott a műhelyébe. A főtengely jeladó adta meg magát. Ha már szerviz, akkor cseréljünk olajat is, meg a jobb első-külső féltengely gumiharang is elöregedett, azt is ki kellett cserélni.
km állás: 113.464km
Búgott a diffim és az 1-es és 2-es sebességeket néha kidobálta a váltó, ezért vettem egy használt váltót ami egy 1.8TS-ben volt ezelőtt. Ezen kívül még vettem 2 féltengelyt is, mert mintha az egyik féltengelyem belső csuklója már odalett volna. Így biztos ami biztos alapon a váltón kívül azokat is kicseréltettem. Az "új" váltóba a gyári olaja került bele. Tutela ZC75Synth lett beleöntve. Ha már a váltó le volt véve a váltó oldali főtengely szimeringet is kicseréltettem (reinz). Km. 207000