Blog >> fényzés
Az autót ugyanoda vittem, mint a tavalyi kis sérüléssel, ismét nagyon szép munkát végeztek rajta. Méltán jó a híre a műhelynek, mind hozzáállást, és a munka minőségét tekintve. A piros nem könnyű szín, mégis valahogy sikerült összejátszaniuk, hogy nem látszik különbség az árnyalatok között. A hátsó ajtóba is bele kellett fényezni ezért, hogy teljesen egységes legyen a látvány, de nagyon szépen összejött, újra nagyon jól néz ki az autó. Azt a mai napig nem tudom, hogy mivel tisztítják le a fényezés előtt, de visszamegyek, megkérdezem, mert ilyen makulátlanra én nem tudom lemosni/törölni sehogy.
Nagy öröm, hogy ismét ép, szép az autó, remélem nem válik rendszerré, hogy tél végén egy elemet javítani kell. Bár ennek is megvan az előnye, 11 évesen nem látszik 11 évesnek, csillog, villog mint az új. A friss fényezéssel most várok, de ha jövő tavaszig senki nem megy neki semerről, egy polírra elviszem a volt osztálytársam műhelyébe.
-Nekifogtam a kopolt, csiszolt kormányközepet bevonni carbon foliával. Nem vol tegyszerű mutatvány a hajlatok miatt de amikor kész lett nem jött hogy kiszálljak az autóból.
-Megjött végre a váltógom is. Már nagyon kellett, mert a régi borzalmas állapotban volt.
-Lefujtam a motorburkolatot is, eléggé feldobja a mororteret.
-Vettem egy Yatour egységet, hogy auxrol is szólhasson a zene. teljesen meg vagyok elégedve vele. Kiváló a hangzása a gyári rendszerrel.
-Közben valamikor felkerültek a nyári (téli) szett.
Km: kb.129000
Ár: 100Ron festék
50 Ron váltógomb
150 Yatour egység
950 felni szett téli gumikkal
Mikor megvettem az autót ,szinte hibátlan volt, de a bal első sárvédőn volt egy horpadás, valamit ráejtett az előző tulaj.
Úgy gondoltam ,hogy ennyi elmegy, nem nagy gond. De aztán állandóan vonzotta a tekintetem, nem hagyott nyugodni, szóval elhatároztam ,hogy másnap megcsinálom. Kevertettem festéket, belülről amennyire lehetett kiütöttem, így marad egy kb. 1.5cm átmérőjű horpadás, sokaknak semmiség, engem idegesít. Kért egy minimális gittet, aztán 2K filler, becsiszoltam a sárvédőt, és a lökhárító 1/4-d részét. Arra azért volt szükség,hogy beleködöljek egy kis csíkot a bázissal, így a szín teljesen passzolni fog, nem üt el.A sárvédő tetejére, és ajtó felöli részére nem kellett bázis, így a szín ott is tökéletesen passzol. Csak a fillerezett rész körül, kellett. Ezt követte 2réteg 2K lakk (Impa), és kész.
Nagyon patent.
Remekül látszik,hogy egy kis semmiség eltüntetése mennyi munkával jár... Így talán az ügyfelek is látják ,hogy normálisan nem lehet sem 1óra alatt eltüntetni ,pláne gombokért... :)
u.i. a lökös széle mindig kiugrik egy pár nap után miután vissza igazítom. Van erre megoldás?
update: megvan a megoldás Hardy-tól, köszi. Viszont ahhoz le kell vennem a lököst. Majd... valamikor megoldom.