Blog >> csiki-bege
Igazából 31.500 km-nél.
Nem bírták sokáig..
Garanciális volt ez is.
Ideje volt, vittem. Az átnézés mellett volt pár kérésem még.
BG: Állítsák be a jobb oldali ajtót, mert nehezen csukódik és be is ázik.
CSB: Újraprogramoztuk az ablakot, mostmár jobban zár, de a gumikédereknek még be kell járódniuk. Egyébként jó hogy beázik, ugyanis keretnélküli az ajtó.
BG: Nyiszorog a vezetőülés kanyarokban.
CSB: Nálunk nem jelentkezett.
BG: Ha már úgyis lent van a kerék, cseréljék fel az első és a hátsókat egymással.
CSB: Oké, ezért felszámolunk 4500 Ft-t.
BG: Remeg a fék, nagy tempónál durván, lassú haladásnál finoman hullámzik.
CSB: Ránézésre a fék 20.000es állapotnak megfelelő. Importőri utasításra nem cserélhetjük ki garanciában, mert ez kopo forgó alkatrész és Te vezetsz szarul. Tehát az új tárcsa 26.000 Ft / db, a betét 26.000 Ft / gar, összesen cca 75.000 Ft + munkadíj. Hoznál féket, nem kell ennyiért ez a szar gyári? Ja, hát azt az importőrnek kell jóváhagynia, mert nem szereti az ilyet.
Azt hiszem hülyének néznek mindenkit itten..
Kicserélték a benzines műszerfalat a belevaló dízelesre. Garanciális, természetesen.
Km-óra állás maradt, de akármennyit beleírhattak volna.
Az utolsó benzines emlékeim is hamarosan szertefoszlanak.. :)
Megvolt a biztonsági olajcsere.
1600 km után eljutottam a csiki-begébe, ahol csodájára jártak a benzines műszerfalnak. Majd megrendelték a dízelest, mert ez így szerintük sem jó :)
Továbbá a jobb oldalindexet kicserélték, mert el volt pattanva a rögzítő füle és lötyögött.
Gondoltátok volna, hogy a GT-ben egy indexlámpa izzó annyira különleges, hogy még a márkakereskedésben is negyed órába telik, míg megtalálják?
Már akkor gyanús volt, amikor egy benzinkúton azt mondták, hogy ők ilyet még nem láttak. Aztán amikor Elaforgnál Karcsiék is csak széttárták a kezüket, hogy nincs ilyenjük, nem volt más választásom, kimentem a Csiki-Begéhez.
Ott elsőre szintén ki voltak akadva rajta, de aztán utánanéztek a számítógépben. Meg is találták. Hozta is nagy vigyorral a dobozt az eladó: - háromezernegyvenkilenc forint!
Mire én: - egy dobozzal?
- Nem, egy darab!
Itt kicsit meglepődtem :)
Valami speckó halogén izzó ez, H21W van ráírva.
Nos beraktam, de továbbra sem működött. Akkor megkértem őket, hogy nézzék át a dolgokat. Végül a hiba nem a foglalatban, nem is a vezeték végén volt, hanem a jobb első lámpánál, ahonnét indul a vezeték a bal első indexhez. A lényeg, hogy megtalálták, kapott kétezer forintot a szerelő és boldogan távoztam :)
(A kép csak illusztráció :)
Az átvétel a Csiki-Bege szalonban történ, Olmann Zsolt közreműködésével.
A papírmunka után képzelebeli leleplzés - mert nem volt letakarva - és átvizsgálás. Az eredménye megnyugtató, nem hagytak ki belőle extrát a konfigurációhoz képest, de pluszba se tettek bele :) Láttunk már ilyet.. A km órában mindössze 0,8 km, a festékréteg vastaság mindenhol egyenletes. Mármint olaszosan egyenletes - 0,1 - 0,150 közötti értékek. Tehát valószínüleg nem sérült, nem tologatták sokat szervizekben. Így hihetőbb a sztori, hogy azért késett a szállítás, mert az összes importőr a Fiat 500-asokat szállította olaszba.
Az ajándék poló és 3 deci benzinnel, izé gázolajjal boldogan hagytuk el a szalont.
A németnyelvű használati útmutatót azonban nem díjaztam.
A nyílászárók megfelelően záródtak, de az ajtóknál lévő tömitések kicsit hülye hangot adnak nyitásnál, mert nincsenek jól beragasztva. Az első pár alkalommal a baloldali ablak rendre beszedte a gumitömítést, de egy kis nanázás után leszokott róla.
Egy malőrt követtek el a gyárban, amihez idő kellett, hogy rájöjjek, pedig folyamatosan szem előtt van..