Blog >> egr
1.9 2 2.0 4 156 159 166 100000 125000 71772987 8v abroncs adagoló agr alfa alfa_romeo alvázvédelem betét brera champion check chip chiptuning csere diesel dpf eneos engine falazás fedél fogyasztás folytószelep futómű fék fékolaj giulietta gt gumi gáz hibakód hátsó hűtő hűtőház izzítógyertya jtd jtdm karbantartás karter kartergáz klíma kor korom kézifék lengőkar lengökar lmm légtömegmérő manky mann mann-filter map mjet motor motorolaj nagyszervíz nyári off olaj olajcsere pillangószelep pollenszűrő polír romeo rángatás selénia sportwagon szamosi szelep szelepsapka szenzor szerviz szilent szívócsonk szívósor szűkítés szűrő takarítás tct td tempo termosztát teszt tisztítás tuning támasztó téli vezérlés vízpumpa
Most már egyértelműen látszik, hogy minden olajcsere alkalmával szükséges!!! Ezt minden dízelesnek nagyon ajánlom!!!
Egy olajcserével ezelőtt tisztítottam ki, patyolattisztára...most, 12e km múlva egyszerűen nem funkcionált a szelep, teljesen be volt gyógyulva...:((
1. kép: EGR szelep egyben
2. kép: EGR szelep darabokban
3. kép: a szelep mechanikája, harmadszor tisztítva, de még mindig nagyon gyászos állapotban..
4. kép: Kapott brigeciolt és hideg zsírldót is. Ez utóbbi az igazi, csak ez szedi le normálisan a masszív retket.