1372010-04-15 18:02:29 // 610
Nemtudom. Hasonlíts össze akár ezzel Punto Evo belső
1372010-04-15 17:59:12 // 609
A tesztekben látott Giulietták belseje is tiszta fekete, egy kis krómmal. Sajnos számomra a Giulietta nem üti meg azt a szintet beltéri design ügyben, mint annak idején a 147, a 156, vagy a 159. Egyszerűen nem tartom érdekesebbnek, mint a konkurenciát.
GTVili2010-04-15 17:56:14 // 607
Ez a Golf belső akármi lehetne.....Skoda....Audi....Seat......
De a Giulietta nem hasonlít semmire......ahogy a 147 sem....és a 156 sem.....sem a 145.....sem a GTV..........
De a Giulietta nem hasonlít semmire......ahogy a 147 sem....és a 156 sem.....sem a 145.....sem a GTV..........
Tom122010-04-15 17:54:02 // 606
Akárcsak a Skodáké, de sorolhatnám...
Tom122010-04-15 17:52:12 // 605
Azért az ilyen "bőrös" Golf elég ritka, általában a "fapados" verzió az általánosabb /fogy jobban/ - mint máshol.
...de nem rossz, főleg a 147-es sebesség/ ford.szám mérő...:-)
...de nem rossz, főleg a 147-es sebesség/ ford.szám mérő...:-)
GTVili2010-04-15 17:46:05 // 604
Tom122010-04-15 17:46:05 // 603
Én meg a Golfban is, bocs´, még csak a Golfban, de nem az volt életem egyik legizgalmasabb epizódja...:-)
...vagy csak elfogult vagyok. :-) /szerintem nem/
...meg egyáltalán mi ez a legújabb "PRÉMIUM" hisztéria. A vezess.hu-sok elkezdtek ezen lovagolni, most meg már mindenki bele fog betegedni, ha 20 - 25e EUR-ért nem Bentley belsővel fogják kényeztetni... :-/
/Ez az utolsó mondat nem Neked szólt, csak úgy általában.:-)/
...vagy csak elfogult vagyok. :-) /szerintem nem/
...meg egyáltalán mi ez a legújabb "PRÉMIUM" hisztéria. A vezess.hu-sok elkezdtek ezen lovagolni, most meg már mindenki bele fog betegedni, ha 20 - 25e EUR-ért nem Bentley belsővel fogják kényeztetni... :-/
/Ez az utolsó mondat nem Neked szólt, csak úgy általában.:-)/
GTVili2010-04-15 17:42:51 // 602
A 6-os Golf beltere enyhén gagyi......tiszta fekete,egy kis krómmal. Köszönö viszonylatban sincs az Alfákkal.....
Tom122010-04-15 17:40:38 // 601
Biztos nem véletlen, nagyon is tisztában vannak vele, hogy most nem szállhatnak el az árakkal /az ottani viszonyokhoz képest/, pontosan tudják, hogy a konkurrens típusok melyik verziója mennyibe kerül.
Azért kösz´, hogy megmondtad a tuttit, most már legalább tudjuk, hogy BMW 1, Audi A3 és Golf a sorrend.
...aztán valahol ott a süllyesztőben tengődik a Juliska - képek alapján...;-)
Azért kösz´, hogy megmondtad a tuttit, most már legalább tudjuk, hogy BMW 1, Audi A3 és Golf a sorrend.
...aztán valahol ott a süllyesztőben tengődik a Juliska - képek alapján...;-)
Tedi2010-04-15 17:39:11 // 600
Hát...azért a Golf belterét a Giuhoz hasonlítva szerintem egyértelmű a dolog. Én ültem a Giuliettában, szerintem klafa. De ízlések és pofonok :)
1372010-04-15 17:33:27 // 599
Nem kétlem, hogy jobb lesz a vezetési élmény, én a szokásos beltéri extravaganciát hiányolom.
Tedi2010-04-15 17:27:36 // 598
Először vezesd ezt is szerintem...
1372010-04-15 17:17:15 // 597
Nem, de az egy kifutó termék. Viszont Golf 6-ot vezettem mostanában, az kábé ez a szint. Sajnos.
mesa2010-04-15 16:36:55 // 596
Miért, az Áhármasban látod??? :P
Kazes☻2010-04-15 15:30:12 // 595
Ez vout má' eccő! :D
Asszem olyan 10 milla körülire jött ki az enyém. :D
Asszem olyan 10 milla körülire jött ki az enyém. :D
1372010-04-15 15:30:07 // 594
Nem véletlen az árazás, képek alapján ez az autó kábé Golf szint, talán valamivel felette, semmiképp nem 1-es BMW, és nem A3. Nem látom a prémium szintet sehol.
mesa2010-04-15 15:27:02 // 593
Kazes☻2010-04-15 14:26:32 // 592
Na, akkor ezt meg is beszéltétek! :D
mesa2010-04-15 14:25:01 // 591
Szerintem ezt a kocsit fogják vinni az USA-ban is a népek!
Továbbra sem tecc a fehér, de ebből is lehet jó képeket találni
innen nézve szép az orra, első lámpája, harcsaszája
Továbbra sem tecc a fehér, de ebből is lehet jó képeket találni
innen nézve szép az orra, első lámpája, harcsaszája
mesa2010-04-15 14:12:53 // 590
a fehéren egyáltalán nem látszik, milyen egészségesen duzzadó hátsó sárvédőíveket kapott Juliska! Egyáltalán nem értem, hogy -a divaton kívűl- mi alapján döntöttek az eddigi sajtófotókon, hogy annak az érdektelen színnek kell szerepelnie :o
mesa2010-04-15 14:09:06 // 589
Tom122010-04-15 12:27:34 // 587
Pedig néha előnyei is lehetnek...:-))
Kazes☻2010-04-15 12:21:54 // 586
Nálunk már azt is úgy kell értelmezni! :)))
Somez2010-04-15 12:13:37 // 585
Nem kell Magyarországra támogatás az autóvásárláshoz. Én már azzal is megelégednék, ha nem kéne állandóan azért költenem az autóra, mert szarok az utak és nem lenne brutális jövedéki adó az üzemanyagon.
Kazes☻2010-04-15 11:34:06 // 584
Na, hát csak induljon! :)))
Valahol azt olvastam, hogy most is van. Gyakorlatilag mindenhol van, csak nálunk nincs ilyen, sőt ha megemlíted a hazait már nacionalista, vagy hungarista leszel! :)
Valahol azt olvastam, hogy most is van. Gyakorlatilag mindenhol van, csak nálunk nincs ilyen, sőt ha megemlíted a hazait már nacionalista, vagy hungarista leszel! :)
Tom122010-04-15 11:17:16 // 583
Tényleg jó esélyekkel indul.:-)
Valami támogatás van, ill. volt /nem tudom, hogy még van-e/ régebben Olaszországban a hazai autókra...
Valami támogatás van, ill. volt /nem tudom, hogy még van-e/ régebben Olaszországban a hazai autókra...
MarcoSimone2010-04-15 10:59:14 // 582
Néztem a konkurrencia olasz árazását (azt feltételezve, hogy a cikkekben említett 20ezer euro az 1,4 TB alapára lesz), elég versenyképes lehet Júliácska, nagyjából egy árban lenne az 1,4 TFSI Golffal, míg egy BMW 116i 24ezer, egy Audi A3 1,4 TFSI már 25ezer fölött van. Kérdés, hogy Olaszországban van-e valami ár/adótámogatási tényező a hazai gépek árában.
Wester idén 40ezer Giulietta eladását tervezi, az éves darabszám pedig 100ezer körül lenne.
Sajnos nem találtam arra adatot, hogy típusonként mennyit ad el az Alfa, érdekelne, hogy leállításig mennyi fogyott évente a 147-ből, és hogy mennyi megy MiToból.
Mindenesetre hajrá Juliska, az eddigi sajtóvisszhangok biztatóak.
Wester idén 40ezer Giulietta eladását tervezi, az éves darabszám pedig 100ezer körül lenne.
Sajnos nem találtam arra adatot, hogy típusonként mennyit ad el az Alfa, érdekelne, hogy leállításig mennyi fogyott évente a 147-ből, és hogy mennyi megy MiToból.
Mindenesetre hajrá Juliska, az eddigi sajtóvisszhangok biztatóak.
Tom122010-04-15 09:06:39 // 581
Szlovákiában /is/ nagyjából ennyit kell majd a kereskedésben hagyni egy Giuliettáért:
1,4 TB 120 k Progression 16 990 EUR
1,6 JTD 105 k Progression 18 490 EUR
2,0 JTD 140 k Progression 20 090 EUR
1,4 TB 120 k Distinctive 18 790 EUR
1,4 TB
MultiAir 170 k Distinctive 21 490 EUR
1,8 TB QV 235 k Distinctive 26 490 EUR
1,6 JTD 105 k Distinctive 20 290 EUR
2,0 JTD 140 k Distinctive 21 890 EUR
2,0 JTD 170 k Distinctive 24 990 EUR
Nem is rossz.:-)
...csak összehasonlításképpen, a 156 2.0 TS "annak idején" 35 - 36e EUR volt...
1,4 TB 120 k Progression 16 990 EUR
1,6 JTD 105 k Progression 18 490 EUR
2,0 JTD 140 k Progression 20 090 EUR
1,4 TB 120 k Distinctive 18 790 EUR
1,4 TB
MultiAir 170 k Distinctive 21 490 EUR
1,8 TB QV 235 k Distinctive 26 490 EUR
1,6 JTD 105 k Distinctive 20 290 EUR
2,0 JTD 140 k Distinctive 21 890 EUR
2,0 JTD 170 k Distinctive 24 990 EUR
Nem is rossz.:-)
...csak összehasonlításképpen, a 156 2.0 TS "annak idején" 35 - 36e EUR volt...
Szabeee2010-04-15 07:14:14 // 580
nekem is jobban tetszik így, mint fehérben.... meg tudnám szokni :)
Putyesz2010-04-15 06:36:07 // 579
a grafit vhogy mindig jól állt az alfáknak.....ez is nagyon szép ebben a színben!!!megkockáztatom,szeintem jobb mint a fehér:D:D:D:D
GEORGE2010-04-14 23:23:29 // 578
A TotalCarosoktól szerintem nagyon dicsérő teszt :-)
Belga2010-04-14 19:49:24 // 575
az lehet :)
majd feltöltöm máshogy :)
majd feltöltöm máshogy :)
ystuc2010-04-14 19:38:37 // 574
Nálam ez 2 piros X jelenleg...
Belga2010-04-14 19:28:48 // 573
Kazes☻2010-04-14 16:39:24 // 572
Kazes☻2010-04-14 16:17:53 // 571
Nekem tetszik! :)
Kazes☻2010-04-14 16:13:11 // 570
Szerintem is, csak azt már le sem mertem írni, mert még.... :)))
Kazes☻2010-04-14 16:12:26 // 569
mesa2010-04-14 16:08:21 // 568
'szt nem! :)
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed
Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed
Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Kazes☻2010-04-14 16:06:48 // 567
anno, most. :)
Kazes☻2010-04-14 16:03:42 // 566
Ebbe nem fér el egy Q4?! Na neeeee....! :)
Kazes☻2010-04-14 14:38:08 // 565
Nem tudom, de biztos sokan fintorogva fognak elfordulni, elkullogni a kocsitól! :))) Az enyémben sincs, tehát nekem nem fog hiányozni, R-GO nekem jöhet, KELL IMÁD!!! :D
mesa2010-04-14 14:35:14 // 564
Majd kiderül, ha már tapintottam is ;)
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Kazes☻2010-04-14 14:32:18 // 563
És most mi történt? Át lettél esve ama túloldalra? :)))
mesa2010-04-14 14:23:15 // 561
nem lesz hely az Ájgónak :)