Csomagtér projektem is volt tegnap. Egy szörpös üveg öngyilkos lett a csomagtartóban, úgyhogy volt vele meló kitakarítani. Kiszedtem a kárpitot, ülés alatti hangszigetelőt és takarítottam. Sokat..
Plusz megnéztem a zárat is. Több konklúzió van:
1. a kocsi alja szinte mint egy új, kivéve a hátfal varratnál és baloldalt a kábelköteg alatt
2. a kábelköteg vizes.. a hátra menő ablakmosó cső szelepje alattomos módon eresztett, ettől tiszta víz a kábelköteg és az alatta lévő lemez. Ami jól el is rohadt több helyen :-S
3. a behúzó mágnes direktben működik, a csatlakozón 12.4V mérhető, bekötve a helyére mégsem csinál semmit. Passzolom. Megvárom míg kiszárad a vezetékelés.
Az ablakmosó cső most igazi suttyó módon lett javítva. elvágtam, csavart tekertem bele és egy helyen, ahol lyukasra rohadt a lemez, kidugtam a csövet. Nem túl stílusos, de hatásos. Kasznizáskor majd visszatérünk rá...
Ahogy most látom a rozsda ette pontok: küszöbök , ennek az ázásnak a nyomai, hátfal-fenéklemez varat közepe, hátsó emelési pontok, tankajtó alatt, első kerekek mögött, első ajtók víz kifolyó magasságban. Semmi extrém, csak sok kisebb.
