Fórum >> Típusok >> 145-146

Ricsi146TI2008-10-14 18:35:46 // 80508
Vki látott már 2.0TS !!! TURBÓSÍTOTT !!!! motort? Érdekelne a téma :]
Otto2008-10-14 18:30:11 // 80507
Motorszám "rohasztás", motorkód kérés és utána szabad a világ...
Ricsi146TI2008-10-14 18:29:00 // 80506
Szerintem nincs igazad, az igaz, hogy Pl. Amerikába ott biztos kiröhögnének minket 2.0-ás TSeket, hogy mit akartok ezzel a "szar" 150 lovas mocival, mert ugye ott talán ez a motor a legkisebb, de itt Magyarországon sztm nem számít olyan kis "fűnyíró" motornak :].
GT Ɨ|ѯ2008-10-14 18:27:04 // 80505
Bevállalta,vazze:-DDD
12008-10-14 18:26:11 // 80504
Persze lehet hogy van más is, de Ő a "legismertebb" ezen a téren :-)
GT Ɨ|ѯ2008-10-14 18:25:16 // 80503
azbiztos!:-DD
12008-10-14 18:03:50 // 80502
Erről Punisher CARtárs biztosan tudna mesélni :-)))) Szerintem az üzifalán, vagy emilben keresd nyugodtan :-)
szabzso2008-10-14 17:56:38 // 80501
Aszondom felejtsd el a TS-t, Af-esítsd és hajíts bele egy régi Lancia turbo motort, vagy akár egy 5 hengeres Fiat mocit, akár turbosat (Coupe Turbo félét). Az tuning, a többi csak pénzkidobás :-))) Pont tegnapszembesültem a ténnyel, hogy a Lancia Lybrákat szerelték a kedvenc 2 literes 5 hengeres szívóbenzines motorommal. És már 2000 körül alcantara belsővel, fedélzeti computerrel, 2 zónás klímával 6 légzsákkal jöttek ki. A fene ha megenné....:-)))) A 146 viszont szebb :-))))
Nekem is átfutott már az agyamon, hogy ha leharcoldódna a moci az enyémben, akkor valami ilyesmi jó lenne, de amennyire utánnaolvastam a témának, csak olyan motort lehet belerakni, amivel gyártották is!!! Elméletileg .... persze akinek van vmi ismeretsége jó helyen, az lehet meg tudja oldani. Ha ezirányú tapasztalata van valakinek, akkor megoszthatná velünk, hátha többeket is érdekel. Engem egyszer valamikor a jövőben biztos! :)
Satti2008-10-14 17:18:03 // 80500
Jól hangzik :-)
Satan2008-10-14 17:09:16 // 80499
Nekem egyetlen "pontos" adatom van, elméletileg keréken 149 lovat tud 3x-i G-tech G szenzoros mérés megismétlése után. Ez nagyjából 170-180 ló között van a tengelyen. Ugyanakkor a computa tilt 7200-nál, a kovácsolt technika viszont engedné, hogy elpörgessük akár 8000-8500-ig. Viszon ez nagy mértékben csökkentené az élettartamot, ha kihasználnám...és miért ne tenném. :) Ilyen magasságokban már 200-210LE elérése sem lehetetlen, de ennek a motornak szívóként kb. ez a vége. (Űrtechnika nélkül és sokmilliós beruházás nélkül.)

A szinter kérdése. 2 éve járok szinterrel Pesten dugókban. Gyorsulgatok, lassulgatok, váltogatok. Nem tört el a féltengelyem, nem szakadtak ki a gömbcsuklóim, nem cseréltem tárcsát, nem csúszik, nem mászik, csak szimplán fasza. Még a barátnőm is könnyedén tudja vezetni az autómat, és bizonyos keretek között csúsztatható. _Csak_ városi használtra tényleg nincs értelme, de könyörgöm, csak városba egy Alfának sincs értelme. :)
ystuc2008-10-14 16:50:27 // 80498
Ez Teddy volt autója. Jelenleg Tr3K tulajdona. Ha jól tudom, nem Ő volt a hibás, nem padkázós téma, hanem megtolták hátulról.
Bagee2008-10-14 16:46:44 // 80497
de de idővel felrakom csak most kezdtem el egy kicsit szerkeszteni őket :)
Ferko2008-10-14 16:45:12 // 80496
Ez nagyon ott van!:-DDDD
Figu már. ne akarnád feltenni az FTP-re a képeket?:-DDDD
Ferko2008-10-14 16:38:32 // 80494
Nagyon jó képek komám!:-D
Halesz2008-10-14 16:38:24 // 80493
Ez szerintem Teddy volt autója...?!
Bagee2008-10-14 16:37:55 // 80492
csak nyugodtan :) max írjátok oda hogy foto:Bagee
Alfa Amore2008-10-14 16:34:57 // 80491
Nagyon jó fotók!

Lehet hogy a rajtosat használnánk a cikkhez is, illusztrációként, ha beleegyezésed adod!
Bagee2008-10-14 16:31:23 // 80490
Boyci :)


GTA
GT Ɨ|ѯ2008-10-14 16:27:26 // 80489
hát,kb,ja..:-)
Bagee2008-10-14 16:16:52 // 80488
szerintem valami kézifékes megcsúszásos padkás dolog lehet :)
Bagee2008-10-14 16:14:22 // 80487
Egy kis FF képek :)


Dekka2008-10-14 15:54:03 // 80486
tenkjuverimaccs :)
Ricoe1562008-10-14 15:52:07 // 80485
Ez kié lehet skacok???
És vajon hogyan történt az eset?
pb_2008-10-14 15:28:51 // 80484
Setleg.)))
Zöld, és ha minden igaz lila-fekete.
Dekka2008-10-14 14:48:45 // 80483
hali, valaki megtudja nekem mondani h a 145/146 boxereken,lehetoleg a nagyobb kobcentiseken milyen szinuek a benzinpumpa kábelei? esetleg egy 1.7 16v-n
Satti2008-10-14 13:36:55 // 80482
Nem tudok pontos számot, nekem Wickey mondta, ha jól emléxem, vagy Erhard, de mindegy is, mert tényleg nagyon ment, és könnyedén.:-)
pb_2008-10-14 12:31:05 // 80481
+ ugye, nem melexik L, mint a hagyományos.
pb_2008-10-14 12:29:03 // 80480
Azért a ló túloldalára sem kell átesni.) A tulaj Lmondása szerint is 20, taklán, talán 30 lóval volt több a gyárinál. Amúgy jól ment a gép.
pb_2008-10-14 12:26:37 // 80479
Sokkal jobban átviszi az Rőt, de utcai használatra nem való.
Marek2008-10-14 12:26:09 // 80478
Mit gondolsz az enyémben milyen motor volt, amíg át nem konfirurálódot???
( 1956 km-ert mentem vele) :)
pb_2008-10-14 12:21:41 // 80477
Ez így 1x nem megy, valamit, valamiért be kell áldozni.))
Youri2008-10-14 12:17:48 // 80476
Naaaaaaaaaaaaaaa:-D

Azért aki ült már 1 QV-ban,az nem szokott ilyeneket mondani....
Marek2008-10-14 11:58:38 // 80475
Nagyteljesítményű fűnyíró!? :)))
Youri2008-10-14 09:28:53 // 80474
"amiben motor is van, az a V6. :-)"

Ez még OK:-DDDD

De a 2.0 TS azért már nem fűnyíró...
Satti2008-10-14 09:12:33 // 80473
Csak azért mondom, mert úgy tudom, hogy a 4 hengeres TS mocival ellátott Alfa beceneve a "fűnyíró" A diesel az olajkályha, amiben motor is van, az a V6. :-)
Youri2008-10-14 08:56:02 // 80472
Azért nem egészen...
Satti2008-10-14 08:06:20 // 80471
Minden TS fűnyíró, de nem baj, azért szeretjük! :-))
Ferko2008-10-13 22:32:12 // 80470
iAntenna, Zsolt146, Selmak, Sloob Cartársak nem vették át a naptárukat, és nem is adtak magukról életjelet.
Kérdezném őket, hogy hogyan gondolták a továbbiakat? A naptáruk készen van, csak éppen el kellene vinni valahogy.:-)


Vannak akiknek még itt van nálam, de velük le van zsírozva a dolog.:-)
Ferko2008-10-13 22:27:20 // 80469
Sajnos történt egy két malőr.
Ennek több oka is lehet. Valaki Kaposon a fülembe tete a bogarat.
Nos:
1. Gege elnézte - van ilyen
2. nem volt eléggé nagy felbontású a kép.

:-DD
Nemtom, most már mindegy. Ez így lett. FAjintos kis naptár azért. Jövőre okosabban csináljuk.:-))
Ferko2008-10-13 22:25:30 // 80468
Lesz naptár. Erről én gondoskodom!:-)))

Együtt lesz a 147-esekkel. Elődök az utódokkal.:-)))

Nagyon köszönöm a segítséget Bageenak, Norbiapuuuu145-nak és M-Gegének a naptár készítésben, nyomtatásban.:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2008-10-13 21:57:32 // 80467
A szinter kupplung nem szakad le, ha folyamatosan durván terhelve van és nagyobb nyomatékot is képes asszem átvinni Amúgy utcára nincs különösebb értelme szerintem. Aszondom felejtsd el a TS-t, Af-esítsd és hajíts bele egy régi Lancia turbo motort, vagy akár egy 5 hengeres Fiat mocit, akár turbosat (Coupe Turbo félét). Az tuning, a többi csak pénzkidobás :-)))
Pont tegnapszembesültem a ténnyel, hogy a Lancia Lybrákat szerelték a kedvenc 2 literes 5 hengeres szívóbenzines motorommal. És már 2000 körül alcantara belsővel, fedélzeti computerrel, 2 zónás klímával 6 légzsákkal jöttek ki. A fene ha megenné....:-)))) A 146 viszont szebb :-))))
szabzso2008-10-13 21:51:55 // 80466
:D
Akkor bocsesz! :)
szasza(SW)2008-10-13 21:48:24 // 80465
Na Na én autóm is ott van a képen az nem fűnyíró.Sőt a QVTD meg inkább traktor min fűnyíró:)Csak,hogy pontosítsunk:))
dfg (Tanárúr)2008-10-13 21:42:20 // 80464
vagy esetleg Piri
szabzso2008-10-13 21:11:44 // 80463
A fűnyírók munkában ... :)
Satti2008-10-13 20:14:57 // 80462
Nagyon jók lettek ezek a lesifotók, amin a gépem is rajta van, nagyon teccik. :-)

Ricsi146TI2008-10-13 20:12:08 // 80461
aha értem, a 146 Ti-k nek a gyári leömlője az 4-2-1 es ugye? :]
Marek2008-10-13 19:56:22 // 80460
Már Kaposon is volt, és nem a géptetőn, hanem a hátsó ülésen! :)
Willy2008-10-13 19:52:25 // 80459
Normál használatra egyáltalán nem jobb. Csak versenyezni lehet vele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak