ricsko962015-04-06 12:27:29 // 136408
Sziasztok! Most jött meg az Alfa 145-höz a rendelt logó matrica előlre-hátulra. Aki esetleg rakott már fel ilyet, hogy a legjobb csinálni? Előtte a logót tisztítsam le, vagy mehet rá csak simán kis törlés után? Köszi előre is. :)
NT Kundi2015-04-06 11:59:15 // 136407
boxerhez sportlégszűrőt honnan lehet jó áron beszerezni?!
William2015-04-06 08:37:28 // 136406
Nagyon szépen köszönöm, igazán jólesik! Vannak még képek, de még egy kis apróság hiányzik a kocsirol, amit remélem jövőhéten sikerűl elintéznem😀! Igyekszem karbantartani, de az a baj, hogy szeretném lassan lecserélni, annyira tetszik a Mito, hogy év vége fele el szeretném adni a 45-öt! Biztosan nagyon fog hiányozni hisz 8 éve van nálam és sok időt és energiát fektettem bele, de hát ez van....
Kazes☻2015-04-05 23:27:44 // 136405
Azt már akár fél lábon is... :)
Zsoltikj ૐ2015-04-05 23:20:11 // 136404
nekem meg már viszket a fenekem, de még max 3 hét mire alákerül az a 155 :)
Kazes☻2015-04-05 23:10:06 // 136403
Nekem csak sárga van, az is a kocsin... :)
Xixo2015-04-05 22:59:58 // 136402
Azért ha valaki talál otthon egy fehér indexet, akkor ne tartsa magába! :)
Xixo2015-04-05 22:48:41 // 136401
Na igen, szerencsére, de azért nem csinálnám újra. :)
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
Xixo2015-04-05 22:45:25 // 136400
Na jó, azért ne hasonlítsuk össze a két autót, ha az enyém árát rákölteném a mostani állapotra, akkor se biztos, hogy utolérnélek... ;)
Lőhetnél még képet a sajátodról!
Lőhetnél még képet a sajátodról!
Zsoltikj ૐ2015-04-05 22:34:10 // 136399
:) te legalább rendben lettél
William2015-04-05 22:03:52 // 136397
Nekem megérte, sőt még többet is, még úgy is, hogy sokmindent én csinálltam!
Xixo2015-04-05 21:49:54 // 136396
Natessék! Sötétben, eső után:
........
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
........
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
DieselManiaco(NagyVad)2015-04-05 19:21:13 // 136395
én ezt freestyleban oldottam meg,nekem egy régi Croma tekerője van bent,sok variáció van erre a témára,nem biztos hogy pont ilyet találsz..
Kazes☻2015-04-05 18:03:48 // 136394
Esős kép is jó... :)
Xixo2015-04-05 17:55:03 // 136393
Arról nincs, mert mire lemostam a verdát elkezdett esni az eső... :(
De legalább pont kész lettem! :)
De legalább pont kész lettem! :)
Béci Ɨ|ѯ2015-04-05 17:18:28 // 136392
A Falken nagyon jó gumi, ne aggódj. Pl. azt még Japánban gyártják, ami nem hátrány.. :-)
Kazes☻2015-04-05 17:14:29 // 136391
Köszi! Azért gondolok az izzítókra, mert a téli -10 fokokban nem füstölt ennyire... viszont olyasféle patront nem is látok, szvsz azt már rég kiberhelte valaki. :)
Kazes☻2015-04-05 17:06:08 // 136390
Köcce és melyik típusé jó oda, ha már te túl vagy ezen megoldáson?! :)
Ferke2015-04-05 17:01:42 // 136389
Srácok, jött egy patent állapotú 145 1,6TS, ha esetleg kell valakinek valami, még mindene megvan, hibátlan motor, váltó, kívül nagyon szép, és a belseje is elég kulturált...mindene vihető,mert jtd kellett volna, a TS-sel sokat nem tudok kezdeni:)
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.
Ferke2015-04-05 16:50:47 // 136388
A gyógyult állapotról nincs fotó? Had' látszódjon már, hogy kitettem magamért!:))
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-05 16:17:19 // 136387
Hadd füstöljön :-) Nekem füstöl egy szürkét, aztán fehéret (előtöltés) majd fél perc és olyan hangja lesz, amilyen egy CR dízelnek soha az életben. Kicsit kemény fiatos kattogás, de olyan egyenletesen ketyeg, hogy ha megfeszülök se tud ilyet a jtd. Innentől tőlem füstölhet pirosat is indításkor :-) A ksb patronom évek óta konyec (biztos így jártál te is), bowdenes megoldásra meg nincs időm megoldani.
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
Kau2015-04-05 15:51:11 // 136386
Így már értem. Ennyiért a Falken, Hankook, Firestone mennek, ahogy néztem. Ettől olcsóbban Barum van illetve azok a kínai gumik, amik szóra se érdemesek...
DieselManiaco(NagyVad)2015-04-05 15:18:21 // 136385
első körben multiméter szakadás vizsgáló opcióval,aztán ha valaki gyanús azt ki kell venni...
DieselManiaco(NagyVad)2015-04-05 15:16:59 // 136384
hát jahh a nem problémás típusoknál ki szoktam szedni aztán akksitöltőről lecsekkolom hol pirít...a TD-ből ki lehet szedni,ez nem gáz... általában... igen a dúsító nem hátrány,nekem is be van kötve bowdennel a műszerfal alá...az elektromos termosztát ház általában nem működik jól,a tipoé a mechanikus patronosban meg a patron szokott kihalni...szóval az a tuti ha bekötöd bowdennel nekem is úgy vagyon...
Kazes☻2015-04-05 14:39:17 // 136383
Tehát akkor egyenként ki köll venni és rákötni valami voutot, mondjuk 12-t és meg is van? :)
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
DieselManiaco(NagyVad)2015-04-05 13:57:33 // 136382
hát a helyén max kimérni hogy szakadt-e...de attól nem tudod hogy jóhelyen pirít-e?(a végén)
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
Kazes☻2015-04-05 13:52:57 // 136381
Cartársak!
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
William2015-04-05 11:37:50 // 136380
Hú ennek tetszik a mintája😉 205/40r17- es méret! Hidjétek el nincs olyan nagy választék ebben a méretben( legalább is ami kapható) én sem pont Falkent akartam, de ez bizonyult a legjobbnak ár érték arányban! Hát nem olcsó!
Kau2015-04-05 11:14:16 // 136379
William2015-04-05 09:11:25 // 136378
Most vettem 2 darab Falken gumit és darabja volt 26000 huf! Hát nem olcsó az biztos.
Xixo2015-04-05 00:05:27 // 136377
Xixo2015-04-05 00:02:42 // 136376
No igen, sok nagy felnit látni lenyűtt xar gumikkal. Az olyan szomorú.
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
William2015-04-04 23:19:46 // 136375
Hát az biztos, hogy lent van nagyon, de azért szép😄 szerencsére sem nekem sem ismerőseimnek nem okozott galibát😉 a nagyobb felni!
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-04 23:19:13 // 136374
Azt is nézd, hogy a 16-os mérettel 205-ös gumi fog felmenni. A 195/50r16 határ eset... Az eredeti kérdés 1.4-re vonatkozik, arra tuti nem tennék 205-ös gumit. Igazából a sajátomra sem :-)
HaNGyA2015-04-04 22:40:53 // 136373
William!
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-04 22:27:59 // 136372
Nekem a 14-esnél komfortosabbnak tűnik a 15. A full komfort opció az a 185/60r15. Télinek ilyen van a jtd-n. Télen ugye nem szempont a kanyarsebesség...ami amúgy nem olyan rossz, mert az ET miatt nagyobb a nyomtávom. Nyáron a gyári méretre szavazok, 195/55r15. Az, hogy mennyire vezeti meg a nyomvályú, az az ET-től is függ. Sőt...
William2015-04-04 22:23:57 // 136371
Nagyon jól beszélsz😉! Az tény, hogy sokan fikázzák a nagy kerekeket, de közben ők is akarnának ha nem annyiba kerűlne mint amennyibe kerűl! Egy biztos mindenkinek más tetszik és másra szán kevesebb vagy nagyobb összeget. Az autó alja viszont nincsen lejebb! Minél nagyobb a kerék annál magasabban van az autó hasa.
HaNGyA2015-04-04 21:49:16 // 136370
Szia Mindenki!
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
Kazes☻2015-04-04 21:14:44 // 136369
Tetőcsomagtartót 146-ra lehet kapni, vagy esetleg nem akar valaki itt eladni? :)
William2015-04-04 19:55:56 // 136368
Kicsit túlzól😉😉😉azért annál több kell, hogy reccsenyen! A komfortot illetően meg nem a 15 éves gyári futóművet kell terhelni és nem lesz gond😉!
1pityu3892015-04-04 18:15:22 // 136367
175/65r14 (gyári lemezfelni) Illetve 195/55r15 (Gyári alufelni) Használom. A 14-es nagyon kényelmes jól csillapítja az úthibákat,nyomvályúkat meg sem érzem a kormányon. A 15ös Érezhetően jobb az úttartása,de rossz úton érezhető negatív külömbség van a ballonosabb gumuihoz képest,a nyomvályúkat is jobban megérezni a szélesebb gumi miatt. 15ös felninél nagyobb teljesen felesleges! Jól néz ki de egy padka,villamos sin és reccs! Én amondó vagyok a gyári méret a leg jobb!! Futóművet sem terheli jobban,csapágyakat sem,az ember veséje is megmarad.
AngeloDivina2015-04-04 16:27:14 // 136366
Szerintem 15 az ízléses és ahogy előttem is írták, a komfort sem vész el...
Béci Ɨ|ѯ2015-04-04 13:11:31 // 136365
A 14 szerintem nem mutat rajta, 15"ból a legszebbek a gyári QV felnik szerintem. A 16" már/45-ös gumival van, arra vigyázni kell, meg elvesz egy kicsit a komfortból is. Cserébe nagyon jól néz ki. Továbbá akár a 17" is rámegy... :-)
NT Kundi2015-04-04 09:32:17 // 136364
145alá 14, 15, 16os alufelni? melyik a legjobb választás??
Xixo2015-04-01 19:00:09 // 136363
Van, csak lusta voltam írni. Panaszkodni bezzeg tudtam! :)
Na a helyzet az, hogy a sárvédő cserés, ha minden igaz lesz fehér. Az ajtó még kérdéses, az lehet csak javítva lesz. Habár az még lenne is itthon csak fújatni kéne. Majd meglátjuk. A két kerék oké, kicsit karcos lett, de az marad is olyan, téli felninek tökéletes, görgőzni, gumizni nem kell.
A futómű be lett állítva, az emberünk szerint 50ezer km után talán látható lesz egy kis elnyalás a gumin, mert görbült a csonkállvány is. Ha lesz bontott majd cseréljük. Én 50ezret kb 5év alatt megyek el, azt is téli-nyári gumi cserével ergó 10 év alatt kopna el, addig meg bőven kiöregszik.
Egy fehér index kéne még, de az sehol sincs. :( Az átlátszó nem annyira jön be, de ha nincs más az lesz. Tényleg az oldalindexbe milyen izzó kell??
A biztosító már fizetett is, így hogy okosba lesz megcsinálva még marad is rajta egy kis gázolajra való! :) Szal ez eggyel szerencsésebb történet volt, mint a tiéd.
Na a helyzet az, hogy a sárvédő cserés, ha minden igaz lesz fehér. Az ajtó még kérdéses, az lehet csak javítva lesz. Habár az még lenne is itthon csak fújatni kéne. Majd meglátjuk. A két kerék oké, kicsit karcos lett, de az marad is olyan, téli felninek tökéletes, görgőzni, gumizni nem kell.
A futómű be lett állítva, az emberünk szerint 50ezer km után talán látható lesz egy kis elnyalás a gumin, mert görbült a csonkállvány is. Ha lesz bontott majd cseréljük. Én 50ezret kb 5év alatt megyek el, azt is téli-nyári gumi cserével ergó 10 év alatt kopna el, addig meg bőven kiöregszik.
Egy fehér index kéne még, de az sehol sincs. :( Az átlátszó nem annyira jön be, de ha nincs más az lesz. Tényleg az oldalindexbe milyen izzó kell??
A biztosító már fizetett is, így hogy okosba lesz megcsinálva még marad is rajta egy kis gázolajra való! :) Szal ez eggyel szerencsésebb történet volt, mint a tiéd.
Totti 1462015-04-01 09:03:42 // 136362
:O. Ilyen csak a filmekben van! :D
Zsoltikj ૐ2015-03-31 23:00:42 // 136361
valami új hír a géppel kapcsolatban?
WarbiRunner (Gyuri)2015-03-31 11:35:35 // 136360
Olyankor mi van, amikor a kuplung pedál nem jön vissza?
A TD-vel jártam így reggel. Egy busz bekanyarodott előttem váratlanul keresztbe, egy erősebbet kellett fékeznem. Csak azt éreztem, hogy valamit elbénáztam a kuplungolással, mert ugrott az autó mint a bakkecske mikor 2-esben ráengedtem. Aztán kerestem a pedált, hopp benn maradt.
Viszont működött, csak vagy 2 centit mozgott. Ha benyomtam oldott, ha kiengedtem hajtott, szóval működött, csak extrém rövid pedálúttal.. Visszapiszkáltam a lábammal a pedált a helyére...és azóta jó. WTF?
Itthon megnéztem, a folyadék szint rendben.
A TD-vel jártam így reggel. Egy busz bekanyarodott előttem váratlanul keresztbe, egy erősebbet kellett fékeznem. Csak azt éreztem, hogy valamit elbénáztam a kuplungolással, mert ugrott az autó mint a bakkecske mikor 2-esben ráengedtem. Aztán kerestem a pedált, hopp benn maradt.
Viszont működött, csak vagy 2 centit mozgott. Ha benyomtam oldott, ha kiengedtem hajtott, szóval működött, csak extrém rövid pedálúttal.. Visszapiszkáltam a lábammal a pedált a helyére...és azóta jó. WTF?
Itthon megnéztem, a folyadék szint rendben.
WarbiRunner (Gyuri)2015-03-30 10:31:33 // 136359
Mennyire kombinálhatók ezek a váltók? Eleve ha bele lehet mókolni az 1.4-es utolsó fokozatát a tiedbe, vagy egy 1.4-es váltóba az 1.6-os végáttételét, az már sokat változtat, 130 helyett 137-tel fog menni az autó 4000-nél.
Ha meg pl a 2.0 TS váltójába kerül be az 1.4 utolsó fokozata, akkor már 145-tel megy 4000-nél. Szerintem ez az utóbbi pont jó is lenne.
Pár km/h-t nagyobb kerékkel is lehet nyerni. Bár az órád ugyanannyit fog mutatni, csak kevesebbet csal :-)
Ezeknél hosszabb váltót én tuti nem raknék alá.
Ha meg pl a 2.0 TS váltójába kerül be az 1.4 utolsó fokozata, akkor már 145-tel megy 4000-nél. Szerintem ez az utóbbi pont jó is lenne.
Pár km/h-t nagyobb kerékkel is lehet nyerni. Bár az órád ugyanannyit fog mutatni, csak kevesebbet csal :-)
Ezeknél hosszabb váltót én tuti nem raknék alá.
Online tag
3
Vendég3
496