Fórum >> Típusok >> 145-146

MikeTheDevil2011-04-18 20:38:10 // 120155
Hali!
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy alapjáraton néha röfögve dadogva jár a motor?Le húztam az LMM csatiját utána szépen járt,és amikor bele tettem egy másik LMM-et akkor is dadogott.Nem csinálja mindig és a teljesítményen meg a fogyasztáson se veszek észre semmi változást,és a gép se ír ki semmi hibaüzenetet.Engem viszont baromira idegesít.Tudtok rá valami megoldást?
Üdv!
Mike
Bazsa1452011-04-18 20:26:25 // 120154
úhh bmeg mégsem jó.most jut eszembe hogy még én sem tudok elmenni a sajátomért...
Vikking 3112011-04-18 20:22:53 // 120153
Olyan este 7 körül:)))
Bazsa1452011-04-18 20:17:55 // 120152
szia.én most pénteken megyek az enyémért eltudom neked hozni.
G-Burt2011-04-18 20:14:59 // 120151
mikor voltál?
Vikking 3112011-04-18 20:03:12 // 120150
Bzmg múlt pénteken voltam az enyémért...:S elhoztam volna a Tied...
dfg (Tanárúr)2011-04-18 19:18:41 // 120149
sziasztok!
Megy valaki pénteken az alfacity matricájáért? mert ugy néz ki, hogy én nem tudok felmenni érte, és el kellene hozni az enyémet, aztán hozzám meg majd elkerül valahogy.
Laurent2011-04-18 18:48:19 // 120148
Hali urak

Hidrotőke ellen tud valaki valami jó megoldást. Tudom a full csere lenne a legjobb, de hát az kissé borsos. Nem tudom létezik-e valami adalék, vagy lehet hülye kérdés, de használtan is van értelme ilyet venni?
Youri2011-04-18 18:00:31 // 120147
Ne is mond,én már hónapok óta kukoricán térdeplek a lelkiismeretem végett..... :-DD
Alien42011-04-18 17:57:30 // 120146
nem is Rtem... tiszta h.lye vagyok a rövidítgetéseimmel 1ütt meg azzal h nem veszem észre h helyem sincs egy közösségben... szégyenlem magam :D
Youri2011-04-18 17:42:14 // 120145
Most mé' mondasz ilyet,h pébé köt ??? Nem is értem.....:-d
mreni2011-04-18 17:18:20 // 120144
Valakinek van egy pár QV/Ti első csonkállványa?? jó csapággyal...
dfg (Tanárúr)2011-04-18 15:38:55 // 120143
Én mindenképp egy jtd-t javasolnék, ha a vételi ár különbségét át tudod hidalni. a TS nagyon jó, de azért baj van vele elég, a jtd-k meg elég megbízhatóak, ahogy olvasom. én szigorúan csak a vezetési stílusom miatt ragaszkodom a 2.0-hoz, de szerintem abból megkiméltet találni 146-ban majdnem lehetetlen. ha meg TS, akkor inkább 1,8 az ideális, ugyanannyi benzinből, mint az 1.6 sokkal jobb teljesítményt kapsz. a futóműve csak a ti-QV párosnak más. így pl.: az 1,8-on sincs rajta a nagy fék, és a sportcsomagos utolsó szériás 1,6os146okon sem.
Alien42011-04-18 14:46:06 // 120142
'sszátok meg :D pébének szólt mert az kötözködik itt a reszelőzsírral meg a kanyarfúró szintű poénokkal...
Alien42011-04-18 14:34:05 // 120141
nem Neked szólt, Neked köszönöm ;)
G-Burt2011-04-18 13:26:50 // 120140
A hátsó lengőkarokban kell szilentet cserélned, szettben érdemes venni, abban van minden ami kell hozzá (elég sok minden, érdemes olyat venni, amiben csavar is van.) Le kell szedni a lengőkart, jó esetben ki lehet ütni belőle a csavart, ami a hídhoz fogja, rossz esetben nagyon nagy szívás, utána szét kell szedni, berakni az új cuccokat, és összerakni:) nem olyan nagy meló ha minden simán megy.
Martin2011-04-18 11:56:32 // 120139
Hali.
Érdeklődni szeretnék , hogy 146-hoz melyik szilenteket kellene kicserélnem, hogy megszűnjön hátul a nyikorgás. A másik kérdés, hogy ezeknek a cseréje mekkora munka?
WarbiRunner (Gyuri)2011-04-17 23:14:09 // 120138
Bepirultam...:-)
De jól teszed, ne kapkodd el, ennyi idős autónál csúnyát lehet buktázni üzemanyagtól függetlenül.
Jorjie2011-04-17 23:10:02 // 120137
Ezért vizsgálok meg minden lehetőséget, nem szeretnék fejest ugrani semmibe. A TD-re is bő fél évet vadásztam. És mivel nem csere lesz, hanem még egy gép, ezért nem vagyok semmire ráizgulva. Megrágom a dolgokat :-)
És Warbi tényleg korrekt, de hát ő már csak ilyen :-D
Driver2011-04-17 23:04:59 // 120136
rendszám alapján Mo-i forgalomnbahelyezésű lehet, nem import.
amúgy Warbi ajánlata is korrekt :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-04-17 23:02:57 // 120135
Erre gondoltam, ez tűnik a legnormálisabb jtd-nek most a kínálatban. Nálam is ez volt anno a kérdés, hogy 1.6ts, vagy dízel. Nem bántam meg a döntést, nagyon jó motor a jtd. Egy főtengely jeladó és LMM baja volt lassan 110e alatt.
És jó eséllyel kiolvasható a valós futása, meg tudom neked nézni az ECU-ban.
Jorjie2011-04-17 22:57:47 // 120134
Ha erre gondoltál, ezt is megnéztem, meg a többi jtd-t is. Kezdettől fogva az a terv, hogy hugom átveszi a TD-t, csak még vacillálok az utódon. Egy tuti: faceliftes 146 kell, mert Zapatinas mestert még nem szárnyalták túl :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2011-04-17 22:46:38 // 120133
Ne hülyéskedj. Add oda hugodnak a TD-t, és vedd meg a bordó jtd-t a használtauto-ról. Debreceni a gép, meg tudom lesni ha érdekel. 700-ért szerintem vígan hozhatod. Annak nem lesz vezmód baja. Annyit tud mint az 1.6 ts, csak 6l-ből. Ha meg megcsippeled, akkor legalább 1.8Ts 6,2l-ből :-)))
G-Burt2011-04-17 22:36:33 // 120132
Az, h üldözési mániája van. Aki válaszol, az már b@sztatja... nem tudom minek kérdez az ilyen...
Driver2011-04-17 22:27:27 // 120131
az is lehet hogy a betét hozzáér a tárcsához, meg kéne nézni miért nem megy vissza a helyére. ennek egyik megoldása a betétet bereszeled egy kicsit. de ennek akkor van értelme ha tényleg ez a probléma.
Jorjie2011-04-17 22:25:34 // 120130
Annyira nem sürgős, van autó :-)
Vikking 3112011-04-17 22:23:59 // 120129
Jól tudod:))) sürgős? Ha ráér, várd ki de tényleg... Nagyon más az a vas.
Driver2011-04-17 22:23:56 // 120128
ezzel a hozzaszolassal mi volt a gond? :) bele kell reszelni a betétbe, hogy visszacsusszon rendesen a helyere. nem ertetted a celzast, ennyi :) nem kell egybol a masik torkanak ugrani
Jorjie2011-04-17 22:13:43 // 120127
Olyan 1.6 csak a 147-ben van tudtommal :-))) Igen, 1.8 -ban gondolkoztam először, de nincs. Főleg nem face.-s.
Vikking 3112011-04-17 22:08:19 // 120126
Vezmód csak a 105 lovas 1.6ban nem típushiba:))) De az új cikkszámos bírja a strapát. Lmm meg a lambda meg bosch, ezzel mindent el is mondtunk:)))
futóművet nem tudom, sztem csak a ti-é más. De várj meg egy 1.8at, legalábbis én azt tenném:)
Jorjie2011-04-17 22:01:30 // 120125
Kérdés: benzines 146-ban gondolkodom a dízel mellé (hugom is tudna regisztrálni:-))) Amit eddig néztem: uccsó szériás 1.6 TS "van bőven" 1.8 és 2.0 TS ritka, mint a fehér zorro. Nos, mindennapi használatra elvileg elég 120 ló, a biztosítás, átírás stb. is olcsóbb. Futóműben van különbség vagy a Ti kivételével ugyanaz? Vezmód, lmm ugyanolyan típushiba? És mindenképpen faceliftes kell :-) Nekem ennek a színe tetszik nagyon :-)))
pb_2011-04-17 21:43:41 // 120124
Én? Mé pont én?D
Vikking 3112011-04-17 21:32:38 // 120123
Hát nézz...:DDD ki akadályoz meg benne??:DD
Whiteskull2011-04-17 21:22:23 // 120122
Milyen márkájú fékbetét lett beletéve?
pb_2011-04-17 21:21:34 // 120121
Amúgy + utána kéne nézni, hogy mit szoktak, és hogyan a féknél.)
pb_2011-04-17 21:20:09 // 120120
Akkor ne próbáld ki, ahogy gondolod.D Pedig kaptál már nem is 1x.DD
Vikking 3112011-04-17 21:18:46 // 120119
Annyit tudsz esetleg 30 ezernél olcsóbban megpróbálni, hogy megmozgatod a dugattyút és pici műszerolajat tűvel befecskendezel a gumi alá, ha az még nem teljesen kukás...:)
Vikking 3112011-04-17 21:14:44 // 120118
Ja így már más:) nem Neked szólt szvsz.
Jah ott nem árt, de az is nyilvánvaló, hogy nem az ér hozzá a tárcsához haladás közben..:))))
Vikking 3112011-04-17 21:12:27 // 120117
Ha értelmes válasz lenne, se próbálnám meg... :) de ilyet tőled hiába is várnánk:DDDDD
Föckös2011-04-17 21:11:29 // 120116
azt hittem nekem szólt a srác.
egyébként pont a fék zsírozása is fontos, pl a csúszónyeregnél:-)
pb_2011-04-17 21:06:32 // 120115
Ha kíváncsi vagy rá, próbáld ki.D
pb_2011-04-17 21:05:49 // 120114
Nah, nah, nah.DD
Mis2011-04-17 21:05:10 // 120113
Sziasztok Cartársak, egy kis szellemi tőkére lenne szükségem.
Szóval az utóbbi időben elkezdett vadul enni a gép, múlt héten mérettem egy CO-t, persze katasztrofális eredménye lett. Ennek örömére ma kicseréltem a lambda szondát, és most a hogyan tovább a kérdés. Akkuról le volt véve a negatív saru, hogy az ECU resetelődjön. Remélhetem, hogy helyreáll a normál működés? Persze, elviszem kiolvasni és kiüttetni a hibakódokat, már kedden, de ezek a tárolt kódok ugye, nem zavarnak be?
Valamint mit gondoltok, jó ötlet-e, ha holnap kiszaladok a pályára pár száz kilométerre, hogy kiégessem a dzsuvát a rendszerből, majd utána méretek még egyet? Ja, katalizátor mennyire érzékeny? Tartok tőle, hogy az is haza lett vágva.
Vikking 3112011-04-17 21:04:55 // 120112
Ejha...:) A fék zsírozása segítség? :D ezaz:P
Föckös2011-04-17 20:55:05 // 120111
hát vazze qvajó. fájdalmas bevallanom, de nem hiányzik a kis boxi...
dfg (Tanárúr)2011-04-17 20:53:54 // 120110
ne fújd :D

inkább arról mesélj, milyen az új vas????
Föckös2011-04-17 20:48:12 // 120109
segítség az nem basztatás, azt megköszönni szokták...
Whiteskull2011-04-17 20:31:05 // 120108
Legalul van egy link. Oda nyugodtan elküldheted, hogy mi a problémád. :)))
Alien42011-04-17 20:01:39 // 120107
hogy nincs egy moderátor aki kivigye a szemetet...
komolyan nem hiszem el h benne van a ku. szabályzatban h lehet baszt@tni a közösséget... bocsánat de én már rendet raktam volna egy perma bannal...
Föckös2011-04-17 19:50:37 // 120106
:-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak