dfg (Tanárúr)2010-01-12 09:50:18 // 104758
jobban? azt hiszem most vannak kicsi gondolatbeli különbségek köztünk. 100 felett jobban megy, 100 alatt rosszabbul. akkor most jobban megy, vagy rosszabbul? és különben is savanyú a szöllő :D ha tehetném tartanék egy olyat családi vasnak. az tuti, hogy kevesebbet fogyaszt, és sokkal komfortosabb. meg frissebb, és szebb, és a fűgyűjtőjében lehet aludni is. de ferko meg ne tudja!!! :D
kando.2010-01-12 09:48:57 // 104756
Mellesleg ahogy nézem, te sem ültél 33-ban.
pb_2010-01-12 09:48:08 // 104755
Khm, khm, asszem nem én vótam, aki ugrálási gyakorlatokat végzett.DDD
Ne a versenytechnikát hasonlítsd az utcaihoz.))
Most csak a futóműről van szó, ne általánosíts. Te is tudod, hogy kb 20 évet simán kihúznak azok a futóművek Ltekintve néhány apróságtól. Ill azt is tudod, hogy nem kell mondjuk 2 évenete nem kell szilnteket, lengőkarokat, stabpálcákat cserélni benne. Mennyit is költöttél a szutykod futóművére?)) Ne ködösíts, mert nem az. Nem kell a duma sem a fos bpi/maoi utakról Teszem azt a 33asok nem ezeken az utakon futnak?D Némelyikben már jócskán 200k km felett van, dupla annyi, mint a tiedben, és csak most kell hozzányúlni komolyabban, ilyenkor mi van?)))
+ még van néhány dolog, kérdezd csak +.))
Lmondtam a véleményemet az urban legendedről.)))
Ne a versenytechnikát hasonlítsd az utcaihoz.))
Most csak a futóműről van szó, ne általánosíts. Te is tudod, hogy kb 20 évet simán kihúznak azok a futóművek Ltekintve néhány apróságtól. Ill azt is tudod, hogy nem kell mondjuk 2 évenete nem kell szilnteket, lengőkarokat, stabpálcákat cserélni benne. Mennyit is költöttél a szutykod futóművére?)) Ne ködösíts, mert nem az. Nem kell a duma sem a fos bpi/maoi utakról Teszem azt a 33asok nem ezeken az utakon futnak?D Némelyikben már jócskán 200k km felett van, dupla annyi, mint a tiedben, és csak most kell hozzányúlni komolyabban, ilyenkor mi van?)))
+ még van néhány dolog, kérdezd csak +.))
Lmondtam a véleményemet az urban legendedről.)))
kando.2010-01-12 09:47:22 // 104754
Nem tudom, mennyire fikáztam, de én a 33-at jobbnak éreztem a 145-nél, futóművileg.
Ferko2010-01-12 09:45:36 // 104753
OK, ez a Te dolgod. Csak ne fikázzunk már olyat, ami nem volt még.
Ferko2010-01-12 09:44:53 // 104752
Hmmm............nem toom. Mondom, a 156-ban nem érzed úgy a sebességet.:-D
Ferko2010-01-12 09:43:39 // 104751
:-) ILyen is kell néha.:-)
Vikking 3112010-01-12 09:43:24 // 104750
Ezzel az erővel vehetnék Maseratit is... :) Azt is lehet vatosan
Amúgy a 75 TS csak a sperr miatt nem a legjobb indulatú, váratlanul tudja megindítani a seggét...
Amúgy a 75 TS csak a sperr miatt nem a legjobb indulatú, váratlanul tudja megindítani a seggét...
kando.2010-01-12 09:42:37 // 104748
Igaz, 156-om nem volt még, de nem tudom, akarok-e...
Vikking 3112010-01-12 09:42:36 // 104747
A 2.4 JTD-re :)
És úgy értem, hogy egy bármilyen TS nagyon más élményt ad, mert jóval könnyebb az orra. Nem viszi le a perdület az ívről. (Na most vajon faszságot írtam-e?!:DDDD)
És úgy értem, hogy egy bármilyen TS nagyon más élményt ad, mert jóval könnyebb az orra. Nem viszi le a perdület az ívről. (Na most vajon faszságot írtam-e?!:DDDD)
Ferko2010-01-12 09:42:27 // 104746
HA ésszel vezetsz, akkor nem.:-)
Vikking 3112010-01-12 09:41:42 // 104745
Egyébként igen... E46-os BMW-nél semmivel nem rosszabb a 156-os futóműve. Pedig ott bűvészkedtek a súlyelosztással eleget.
Ferko2010-01-12 09:41:26 // 104744
Mire érted azt, hogy a Tied? MElyik autóra?:-)
Ferko2010-01-12 09:40:23 // 104743
Egyetértek. Amikor Kru lehozta a gépet és kipróbáltam, akkor csak tapadtam az ülésbe és azt vettem észre, hogy 100-al megyek lakott területen. NA mondom oké, vegyünk vissza.:-)
Ferke2010-01-12 09:39:52 // 104742
Na, ezzel most pillanatnyilag tökre egyetértek.
Vikking 3112010-01-12 09:39:26 // 104741
Igen.
De ha a következő fokozat egy 75 2.0 TS lesz, akkor azért ki lehet kötni egy fán :DDDD
De ha a következő fokozat egy 75 2.0 TS lesz, akkor azért ki lehet kötni egy fán :DDDD
Ferke2010-01-12 09:39:07 // 104740
Erre most had ne válaszoljak, komolyan fel tudjátok baxni az ember agyát, csoda ha a fél amore utána ezen röhög:( 33 futóműve jobb is lehet, mint a 156....bazzzz.
Áhh...:(((( Fikázhatnátok kicsit az új míto futóművét meg akkor már az új giulietta-ét is, mert képről már lehetett látni....:(
Áhh...:(((( Fikázhatnátok kicsit az új míto futóművét meg akkor már az új giulietta-ét is, mert képről már lehetett látni....:(
Vikking 3112010-01-12 09:38:47 // 104739
Akkor pláne... :P
Nem , 1230 a 156 1.6-1.8 TS.
1250 a 2.0 TS :)
De akkor számoljunk 200 kilót. Igazából az összes súly az orrában van a többletből, azt nem könnyű elsimítani :)
Nem , 1230 a 156 1.6-1.8 TS.
1250 a 2.0 TS :)
De akkor számoljunk 200 kilót. Igazából az összes súly az orrában van a többletből, azt nem könnyű elsimítani :)
Ferko2010-01-12 09:38:46 // 104738
Helyes helyes. CSak szépen fokozatosan.:-)
Ferko2010-01-12 09:38:17 // 104737
Azért faszág, mert megint olyanok fikáznak olyan autókat, amilyen nekik nem volt még. :-/
Vikking 3112010-01-12 09:37:38 // 104736
Meg a Tied meg egy Sportpackos 2.0 TS között baromi nagy különbség van!
Minden fikkantás nélkül most az egyszer :DDDDDDDD
Minden fikkantás nélkül most az egyszer :DDDDDDDD
Ferko2010-01-12 09:37:24 // 104735
12130 - ez a TI?
Nekem 1210 volt a 146 1.6 TS, a 156 meg 1430 kg.:-)
Nekem 1210 volt a 146 1.6 TS, a 156 meg 1430 kg.:-)
Ferke2010-01-12 09:36:48 // 104734
Maradjunk annyiban, hogy amikor hintázni érzem a 156-ost, akkor épp 40-nel többel mentem be a kanyarba, mint egy átlag autóval. Észre sem veszed, mennyivel mész a 156-ossal, amíg nem nézel az órára. :)
Vikking 3112010-01-12 09:36:06 // 104733
Fizeted? :D
A benzint már kinyögöm én...
(Amúgy a GTA-ra még várnom kell... tudod, 100-150-200-250 ló a lépcső nálam... :D)
A benzint már kinyögöm én...
(Amúgy a GTA-ra még várnom kell... tudod, 100-150-200-250 ló a lépcső nálam... :D)
Vikking 3112010-01-12 09:35:10 // 104732
Na de akkor hol a helye az összehasonlításnak? :D
Ferko2010-01-12 09:35:09 // 104731
De akkor egy GTA-t vegyél.:-DDDD
kando.2010-01-12 09:34:46 // 104730
Ültem én 156-ban, nem kell vinned.
De miért lenne faszság, amit írtam? Te ültél már 33-asban és 45-ben?
De miért lenne faszság, amit írtam? Te ültél már 33-asban és 45-ben?
Vikking 3112010-01-12 09:34:29 // 104729
A Ferko 56-osa azért vagy 150 kilóval nehezebb mint egy TS. Persze, jobban megy meg minden, de azért az a motor nem könnyű ott az orrában. Egyáltalán nem :D
És ugye az összes többletsúly a nóziban van...
1230 vs 1385 kg. Elvileg :)
És ugye az összes többletsúly a nóziban van...
1230 vs 1385 kg. Elvileg :)
Ferke2010-01-12 09:34:01 // 104728
Azért a fassággal Te viszed a pálmát ma!:)))))
Ferko2010-01-12 09:33:54 // 104727
Oké, hogy hintaló egy kicsit a 156. De azért azt is figyelembe kell venni, hogy nem érzed úgy benne a sebességet, mint a 146-ban. Én pl mikor először mentem a 156-tal akkor nem éreztem, hogy már 100-al megyek. Meglepő volt.
kando.2010-01-12 09:33:31 // 104726
Ilyen faszságot ne kérdezzél már bazz, mikor gyártották a 33-ast és mikor a 156-ost?
Vikking 3112010-01-12 09:32:39 // 104725
Pont ezaz :) Hasonlíts össze egy mezei fapad 1.3-mas 33-mast, meg egy mezei fapad 156-ost :)
Ferke2010-01-12 09:32:36 // 104724
Elmondanám, semmivel sincs jobban okosítva, mint egy 33qv. A gta-nál le van ültetve, keményebbek a gátlók, és kicsit több az elektronika+nagyobbak a fékek.
A futómű geometria, az elmélet ugyanaz.
Ha az oinjektorr vs karbival elismered a fejlődés fontosságát, akkor itt se legyen savanyú a szőlő ám!:)
A futómű geometria, az elmélet ugyanaz.
Ha az oinjektorr vs karbival elismered a fejlődés fontosságát, akkor itt se legyen savanyú a szőlő ám!:)
Vikking 3112010-01-12 09:31:41 // 104723
Benne bízom. De az autó nekem is tud meglepetéseket okozni, pedig ültem vagy kétszer gokartban... :P (Messze nem kétszer... :) )
Az 56 az tökéletes lenne alá, vagy a 47 gondolom, mert elképesztően magabiztosnak tűnik. De 156-ost én lehet hogy vennék következőnek. Akár. :)
Egyrészt gyönyörűséges, másrészt nekünk megbízhatónak találtatott... :)
Az 56 az tökéletes lenne alá, vagy a 47 gondolom, mert elképesztően magabiztosnak tűnik. De 156-ost én lehet hogy vennék következőnek. Akár. :)
Egyrészt gyönyörűséges, másrészt nekünk megbízhatónak találtatott... :)
Ferko2010-01-12 09:30:35 // 104722
Azaz... :D De főleg igaz rá a szar 16V TS mondás... :P
Akkor miért akarsz utódnak 2.0 TS-t?:-))
Akkor miért akarsz utódnak 2.0 TS-t?:-))
pb_2010-01-12 09:29:42 // 104721
Okosításról, vagy gyári állapotról van szó? Nem mind1.D
dfg (Tanárúr)2010-01-12 09:29:15 // 104720
33-at nem hajtottam, így nem tudom. de ha a futóműve megegyezik a sprintével, akkor le a kalappal, az nagyon jó volt. azt sem tudom, hogy a 146ti, és a sportcsomagos 146 közt mi a különbség, de az enyém nagyon jól áll kanyarban, mindig a hátulja indul meg elsőként, majd elkezd 4 kerékkel csúszni az ívről. nekem ehhez képest a 156 kicsit hintaló, de mondjuk eleve más beleülve az érzés is, így az ember annál nem feszegeti a húrt a végsőkig.
Az biztos, hogy a 146 üléspozíciója magasabb mint a 33-é, de ettől függetlenül gyanítom, hogy a súlypontja lentebb van, és hát a gyári kerékméretek is jobb kanyarstabilitásra adnak okot. Egyébként szeretem a 33-ast, mindig élvezet, ha Tisy-vel a 33al megyünk valahová.
Az biztos, hogy a 146 üléspozíciója magasabb mint a 33-é, de ettől függetlenül gyanítom, hogy a súlypontja lentebb van, és hát a gyári kerékméretek is jobb kanyarstabilitásra adnak okot. Egyébként szeretem a 33-ast, mindig élvezet, ha Tisy-vel a 33al megyünk valahová.
Vikking 3112010-01-12 09:29:11 // 104719
Nem tudom, hogy szerencse-e.
Ez a tapasztalatom. Kész :)
33 biztos jó, mert egyszerű és könnyű.
De nem hinném hogy adott pályán nagyobb oldalgyorsulást ér el mint egy jó 56.
Fordítsuk meg: Miért nincs 250 lovas 33-mas, és miért van 156-os?
Ez a tapasztalatom. Kész :)
33 biztos jó, mert egyszerű és könnyű.
De nem hinném hogy adott pályán nagyobb oldalgyorsulást ér el mint egy jó 56.
Fordítsuk meg: Miért nincs 250 lovas 33-mas, és miért van 156-os?
Ferko2010-01-12 09:29:10 // 104718
Ezért pl az asszonynak sem szívesen adnám oda, elég egy rossz kormánymozdulat és már forog.
Ennyire nem bízol az asszony vezetési képességeiben?:-))
Ennyire nem bízol az asszony vezetési képességeiben?:-))
Ferke2010-01-12 09:28:07 // 104717
kando, Te se írj má fasságokat lécci, kiborulok Tőletek. :(( Komolyan vigyelek egy kört? Vagy akás Scott? Ő lenne az autentikus, 33-ból ült 156-ba.
pb_2010-01-12 09:27:27 // 104716
Jaja, olyan, mintha bakon ülnél bennünk.(
Ferke2010-01-12 09:26:42 // 104715
Röhögni fogsz, de csak felső lenegőkart keresnek rajtam. Azt is csak addig, amíg nem májasztró szereli be, mert onnantól már asse:)))
Kérdezősködj erről egy bizonyos helyen, vagy akás Scott-tól is lehet:)
Kérdezősködj erről egy bizonyos helyen, vagy akás Scott-tól is lehet:)
Ferko2010-01-12 09:25:53 // 104713
Egy hangyafaszányival igen.:-) ÉS valóban egy picit a 146 közvetlelebb volt. Nekem sportcsomagos folt a futómű a 146-ban. Imádtam. De ezt is szeretem nagyon. Mondjuk kíváncsi leszek majd a 17-es felire majd. Megyünk majd úgy is egyet.:-)
Ferke2010-01-12 09:25:26 // 104712
pb, értem én, hogy mindent fikázni kell, de vatte ne mond már rá, hogy xar, mert egyszer matta részegen beestél májsztrónál az aknába, és épp rápillantottál a futóműre!:))))
Baze arra, amire Te használod (évi 4 km), nyilván a legegyszerűbb a jó, de az F1-ben sem egy ökrösszekér tengelyét használják, csak mert az egyszerű a jó:)
Vagyonokat mindegyikre költeni kell, amikor a 33-asok nem 30 évesek voltak, ugyanúgy drága volt hozzájuk minden.
Most sem drágább egy 156 lengőkar, mint egy fos oktávia lengőkar.
Az meg megint városi legenda, hogy költeni kell rá.
Én 120ezer(!) km alatt egy szettet cseréltem, ez is nagyrészt a fos Bp-i utaknak és a 225/45R17-es gumiknak köszönhető.
Ne terejj, májsztró egyetlen elemet említ mindig negatívumként, a szárazon összerakott felső lengőkar szilnteket, ami meg ugye berakásnál 10 perc alatt orvosolható...ez is teszi már jó ideje, és soktízezreket futnak hibamentesen a lengőkarjai:))
Szóval nem kell a felesleges fikázás, ez pont olyan, mint amikor a boxeredet fikázza olyan, akinek világ életében ts-e volt:)))))
Baze arra, amire Te használod (évi 4 km), nyilván a legegyszerűbb a jó, de az F1-ben sem egy ökrösszekér tengelyét használják, csak mert az egyszerű a jó:)
Vagyonokat mindegyikre költeni kell, amikor a 33-asok nem 30 évesek voltak, ugyanúgy drága volt hozzájuk minden.
Most sem drágább egy 156 lengőkar, mint egy fos oktávia lengőkar.
Az meg megint városi legenda, hogy költeni kell rá.
Én 120ezer(!) km alatt egy szettet cseréltem, ez is nagyrészt a fos Bp-i utaknak és a 225/45R17-es gumiknak köszönhető.
Ne terejj, májsztró egyetlen elemet említ mindig negatívumként, a szárazon összerakott felső lengőkar szilnteket, ami meg ugye berakásnál 10 perc alatt orvosolható...ez is teszi már jó ideje, és soktízezreket futnak hibamentesen a lengőkarjai:))
Szóval nem kell a felesleges fikázás, ez pont olyan, mint amikor a boxeredet fikázza olyan, akinek világ életében ts-e volt:)))))
pb_2010-01-12 09:24:46 // 104711
Majd kéredszkedj be 1 gyári 33 QVba.))) Szerencsétek van, kérdezd csak + Ferke kollégát mennyi futómű cuccot szokott Ladni 56, és tsaihoz,
Vikking 3112010-01-12 09:23:36 // 104710
Lehet bázz.
Alfa 156 1.6 TS Japanese Editon?! :D
Alfa 156 1.6 TS Japanese Editon?! :D
Ferko2010-01-12 09:23:16 // 104709
A meg milyen?:-DDDDD
Online tag
1
Vendég1
545