Fórum >> Típusok >> 145-146

jakuska2010-04-12 21:50:20 // 108055
ok, megnézzük holnap, 10 kor már nem szerelgetek:D Viszont holnap egy 14 km-t muszáj lenne mennem vele, annyit kibír?
MIFI2010-04-12 21:48:29 // 108054
Na nekem is van egy problémám de már évtizedek óta megvan:)
Hideg motor indít és 1200fodultaról le ejti 1000re ezt 3xor meg csinálja egymás után:) De már nagyon rég csinálja és 60fokig erőtlen a gép. eléri a 60fokot tartom ugyanott a gázt sík terepen és meglódul:)
Na ez mitől lehet???:):))
MIFI2010-04-12 21:46:23 // 108053
Szerintem az:) meg ha jól látni a belső felén nincs is bilincs:) De leveszed az elejéről is a bilincset kimosod megtömöd grafit zsírral és új bilincs rá szorít! Probléma megoldva:)
jakuska2010-04-12 21:42:14 // 108052
most voltam vele egy fél órája, és a környéke olajos... más alkatrészre csak ráfolyt... meg ráverte...
jakuska2010-04-12 21:40:25 // 108051
féltengely gumihazang... végülis akörül tiszta truty, és a kerékívet televerte.. de még mindig csöpög, mennyi van abban? Ha kifogy mi van olyankor? please a 2. kép az jó lett, azon látszik jól... az lehet az?
MIFI2010-04-12 21:38:43 // 108050
Nem egészen valami van mindig vele hideg motornál:) semmi erő nincs benne vagyis ilyesmi:)
Mulder2010-04-12 21:37:32 // 108049
Szerencsére nem Pécs, hanem Miskolc felé vette az irányt.....
MIFI2010-04-12 21:37:03 // 108048
Tök úgy néz ki mint ha a féltengely gumiharangot megtöltötték volna valami trutyival ami folyik:) De mosd le menj vele egy kört hátha jobban látszik honnan is jön:)
jakuska2010-04-12 21:36:50 // 108047
akkor én is minden onnan hozok haza:D gyakran megállok mesteréknél szétnézni... Onnan viszem haza a kórokat? :D
Mulder2010-04-12 21:36:03 // 108046
Gondolom nem javult meg?:)
koz2010-04-12 21:35:39 // 108045
Az biztos, hogy a kór Debrecenből indult! :)
MIFI2010-04-12 21:34:38 // 108044
Ő talán akkor cserélt lambdát és lmm-et:)
koz2010-04-12 21:33:42 // 108043
Szimonettának is, de már jó régen.
jakuska2010-04-12 21:32:45 // 108042
nemtok jól magyarázni, inkább fényképeztem, de nem nagyon fértem hozzá, remélem azért kivehető...
Mulder2010-04-12 21:32:06 // 108041
Ferkónak volt ilyen problémája. Kérdezd meg őt. a 71900-as hsz környékén(723-as oldal) tárgyaltak ilyesmiről....vagyis pont erről: P1173!
jakuska2010-04-12 21:30:42 // 108040

a kettes képen látszik, hogy mi is az ami igazán olajos, és onnan indul ki az egész, mi a farkam van ott? :D
MIFI2010-04-12 21:26:21 // 108039
vagy még egy a gátló folyik de az meg látványos és érezhető..) De én inkább a féltengely gumiharangra tippelnék az nekem verte tele már a kereket..
J-Imi2010-04-12 21:24:30 // 108038
milyen az állaga?:) ha keményebb nyúlósabb:) akkor a gumiharang alól a zsír, ha folyékonyabb akkor fékolaj folyhat a munkahengereknél, ennél több lehetőség már nem lehet sztem:)
cortx2010-04-12 21:22:36 // 108037
"H sor 1 számláló" ... WTF? Oo
Axl Trans2010-04-12 21:21:05 // 108036
A víz, az olyan kis szenya...
jakuska2010-04-12 21:20:28 // 108035
ez úgy néz ki, mint ami a gumiharang belsejéből jönne, vagy egy csőből ami rácsatlokozik arra... kartergáz?? Ez a keréknél folyik valami és nem a motor felől, a felni belseje tiszta trutyi, valami a kerék tájékán robbant szét, de mi?
szervóra már gondoltam én is, de nem értek hozzá.. megy ott szervó folyadék valamerre? Vezérműszíj környéke patyolat, csak a kerékívben van trutyi
Bazsa1452010-04-12 21:11:38 // 108034
Lyuk nincs.Max mikronminiméter nagyságú mert csak a víz találja meg :D
Mulder2010-04-12 21:11:05 // 108033
Szasza szerint már nincs is:)
P1173-as hibakód miket írt?:)
J-Imi2010-04-12 21:06:13 // 108032
vagy még egy ötlet, nézd meg hogy a vezérműszíj olajos-e, ha igen akkor vmelyik szimering adta meg magát
Axl Trans2010-04-12 21:05:56 // 108031
Talán szervo olaj?
cortx2010-04-12 21:03:51 // 108030
de lehet :D mi is volt az álláspontod?
Axl Trans2010-04-12 21:03:43 // 108029
Szilikont ne, kikezdi a kasznit. Inkább a spec tömítőanyag. Lukra nincs tippem...
szasza(SW)2010-04-12 21:03:18 // 108028
Én fogadok veled,hogy nem a pillangó szelep!Tét?:)
J-Imi2010-04-12 21:02:30 // 108027
én esetleg kartergáz csőre tudok gondolni, hogy kilyukadt és küldi ki az olajat
Mulder2010-04-12 20:55:46 // 108026
Most már nagyon kíváncsi vagyok mi a probléma?:D Fogadást nem lehet kötni? Én még mindig tartom az álláspontomat:)
jakuska2010-04-12 20:54:17 // 108025
Üdv mindenkinek! az új jövevényben valami folyik a jobb első keréknél. A fékcső az épségben van, valami más... Nem értek hozzá, korom fekete olaj, és a gumiharang környéke tiszta olyan. Olyan mintha felrobban volna valami fekete kulimáz... Semmi sem világít, minden működik, de féltem a kis drágát, nehogy baja legyen... Valakinek ötlete?
Bazsa1452010-04-12 20:50:30 // 108024
Az a poén, hogy nem a tetőablaknál ázik.
Ázás helye a "C" oszlopnál a bal felső sarok ahol préseléssel van illesztve a tető és a csomagtartó eleme....próbálok képet keresni róla
Mulder2010-04-12 20:48:13 // 108023
Tetőablak? Nem vizes a tetőkárpitod az ablak első sarkainál?
szasza(SW)2010-04-12 20:44:16 // 108022
108010 hsz link forditva:)
cortx2010-04-12 20:44:03 // 108021
Akkor LMM miatt is lehet leállás menet közben??? Mert mikor srác rákötötte a kompjúterre több mindent is kiadott. LMM, lambda, meg nemtom mert egyből kitörölte. kvamérges lettem. és utána csak egyetlen hibakód jött vissza, az a P1173-as. de kíváncsi vagyok hogy holnap mik lesznek benne
dfg (Tanárúr)2010-04-12 20:42:16 // 108020
sajnos ez külföldiül van, én meg úgy nem beszélek, de amit kivettem belőle ez vagy az LMM, vagy az előtte lévő hőmérőszenzor lesz. aszem a te motorodban együtt van az LMM-el.
szasza(SW)2010-04-12 20:39:11 // 108019
google!Ha jól olvastam a levegő hőmérséklet érzékező szenzor.Ami a tiédben,ha jól tudom már egyben van a LMM-vel az enyémben és DFG-é ben még a LMM.előtt volt a csővőn.
Bazsa1452010-04-12 20:36:34 // 108018
Jó estét urak ! Ma, hogy esett ismét beázott a gép.A beázáshelye megvan.Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne megszüntetni a rést a pajzson ?: )
A rés szemmel nem látható, de a víz megtalálja az útját mert olyan helyen van ahol normál esetben lefolyna a víz, de ha úgy állok meg, hogy a hátulja kicsit is feljebb van a sík egyeneshez képest akkor megáll a víz az illesztésnél és már is talál magának utat.

Lehetőségek szerintem : szilikon tömítő vagy speciális karosszéria tömítő anyag ha létezik ilyen.

Ötletek jöhetnek száz számra :D
cortx2010-04-12 20:34:24 // 108017
http://www.diyautotune.com/catalog/gm-open-element-iat-sensor-with-pigtail-p-62.html

Ugyanis kb akkor áll le mikor eléri a 90°C-t.
dfg (Tanárúr)2010-04-12 20:31:55 // 108016
micsodát nézegettél?
dfg (Tanárúr)2010-04-12 20:31:18 // 108015
én is azt gondolom, mint szasza, de mivel olaszokról van szó, fenntartással kezelném a dolgokat.

mindenesetre ki kell olvasni a hibát, lehetőleg menet közben...
cortx2010-04-12 20:29:49 // 108014
igen, csak a csatinak volt más az alakja. Akkor nem értem :S nézegettem ezt az IAT szenzort. Ez hol található a 146-ban?
szasza(SW)2010-04-12 20:28:30 // 108013
Ugyan annyi szálas volt, csak más forma csatlakozó akkor nem lehet gond.
cortx2010-04-12 20:26:34 // 108012
uhh ... akkor felesleges volt a csere?
dfg (Tanárúr)2010-04-12 20:25:02 // 108011
a szasza egykori motorja, és a te motorod nem passzol! most jut eszembe, h ezért nem lett vna neked jó az én pillangószelepem...
cortx2010-04-12 20:17:51 // 108010
nemtom, nem lehet hogy az a baj hogy nekem másféle a csatija a veztengely jeladómnak, mint amit küldtél? haveromék átkötötték színek szerint. LEhet nem kellett volna????
dfg (Tanárúr)2010-04-12 20:02:58 // 108009
A lézeresnek az a lényege, higy a hátsókerék bumszlijában van egy vizimérték szerű lézeres gömböc, ami beáll vízbe, és tudja, a kerék dőlésszögét magához képest :D vagy valami ilyesmi :D
szasza(SW)2010-04-12 19:39:55 // 108008
Iat sensor opent ír legtöbbször.Az ez:)
szasza(SW)2010-04-12 19:26:27 // 108007
Itt egy fiatos ez valószínű hő jeladó gond lesz:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak