Fórum >> Típusok >> 145-146

Xixo2011-11-30 15:31:04 // 125955
A gyári riasztót hogy lehet kikapcsolni? Mert a kulcs aktiválása óta mindig riaszt hármat gyújtáson...
Selmak2011-11-30 14:18:18 // 125953
Ezt gondold át még egyszer. Kapocsfeszültség a terheletlen akkumulátor pólusai közt mérhető feszültség. A terhelési feszültség a terhelő áram, akkumulátor kapacitás és hőmérséklet függvényében változik.
Selmak2011-11-30 14:18:18 // 125952
Ezt gondold át még egyszer. Kapocsfeszültség a terheletlen akkumulátor pólusai közt mérhető feszültség. A terhelési feszültség a terhelő áram, akkumulátor kapacitás és hőmérséklet függvényében változik.
Bazsa1452011-11-30 14:08:26 // 125951
Happy 173000 km :-)

És a rozsda vinné el a tüdejét a vasnak...
Nehezen melegszik kb 8-9 km varosban mire meleg lesz
az utastérben...
20 liter 150km városban,rövid távon lambda nélkül...
És nem bizok a benzin mutatoban mert 20 litert tankoltam
legutobb es mar nagyon nullan allt a mutato de
tankolas utan a 1/2 alatt allt meg...
Ferke2011-11-30 14:05:45 // 125950
Hali,
1. ha nem forog rendesen, akkor 1. akksi, 2. önindító 3. nagyabaj (szoruló vez. v. főtengely, de ez hidegen nem szokott jellemző lenni) .
Ha forgatja, és úgynem indul, akkor 1. gyertya, gyertyakábelek, üzemanyag, 2.nagyabaj (kompresszióhiány)
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-30 14:00:34 // 125949
generátort szintúgy ki lehet mérni:) max. 14.4-et tölthet az a vízbontási feszültség,fölé nem mehet..
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-30 13:59:04 // 125948
Az akksit ki tudod mérni egy multiméterrel,indítózás közben méred a kapocsfeszültségét,ha 9 V alá esik akkor kidobós...:)
Coyote2011-11-30 13:56:50 // 125947
Üdv urak.

Lenne itten 2 dolog ami kicsit problémás:

1; Hidegen elég nehézkesen indul a boxer, van ugy hogy 4-5 indítózás és szépen könyörgés után beindul. Van benne egy 2 éves power horse aksi, az autó nem nagyon van használva és csak ilyen hidegben csinálja. Az aksi lehet a baj, vagy az öninditó,esetleg a generátor?

2; a vezető oldali biztonsági öv mostanság nem akarja magát vissza tekerni, ugy kell kézzel visszatologatnom. Mit lehet ezzel kezdeni?

Köszönet a segítségért :-))
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-30 13:40:43 // 125946
Já, já, 2db CR2016 kell bele :-) Most megint volt vele egy kis gebasz, tök jól ki lehet pucolni a mikrokapcsolót. A kis fém leszorító lapját egy tűvel ki lehet pattintani,onnatól szétjön az egész. Alkoholos textil/zsebkendő darabbal szépen ki lehet takarítani. Összerakás után végre teljesen jó lett, nem kell agyon nyomkodni, csak lazán rányomok és kattan a zár :-). Még egy tuningot csináltam hogy tuti legyen. Régi kulcs, ki van kopva eléggé a gumi a mikrokapcsoló felett. Azt is kitakarítottam alaposan, és egy pendrájv csomagolásából (átlátszó műanyag csomagolás, a szenya felbonthatatlan fajta) vágtam egy 3-4mm széles csíkot. Azt beillesztettem a gumi vájatába, motmár így nem a gumi nyomja a mikrokapcsolót, hanem a kis hajékony műanyag lap. Sokkal jobb, érdemes rászánni azt a 10 percet :-)
mreni2011-11-30 13:21:24 // 125945
"mreni2011-11-27 21:32:13 // 125905
motortérben asszem a balos toronynál van az ABS-é a jobbsnál a motoré."
dfg (Tanárúr)2011-11-30 08:14:24 // 125944
akkor 4db 3V-os? :D
0Balazs2011-11-30 04:45:07 // 125943
Sziasztok!

Megtudnátok nekem mondani, hogy az 1.6TS 146-oson hol találom a motordiagnosztika csatit?

(Nekem a kulcstartóban CR1220as elemek vannak, 2db és 3V-osak)
GTPeti2011-11-29 22:06:00 // 125942
A nap tanácsa. :)
G-Burt2011-11-29 22:01:10 // 125941
A legegyszerűbb szerezni egy bontottat, vagy új. Ha nem csinálja rendszeresen, akkor segíthet egy kis wd illetve zsír is.
Xixo2011-11-29 21:58:15 // 125940
De abból csak 3V-s van! :)
GTVili2011-11-29 21:48:06 // 125939
És van megoldás rá.....? Az enyém is pont ezt csinálja.......
Ferke2011-11-29 21:45:33 // 125938
2db 6v-os??:-)
Xixo2011-11-29 21:38:20 // 125937
De mi az, hogy 12V-os??

Amúgy meg Wari blogjában megleltem a választ, 2db kell... :)
Ferke2011-11-29 21:32:32 // 125936
Mar irtak, 1db 12v-os...de rakhatsz bele 12db 1v-osat is:-)
Ferke2011-11-29 21:30:32 // 125935
Nahaat, a markaszervizben sem tudtak?? Ezt nem is gondoltam volna...:-)
Xixo2011-11-29 21:15:39 // 125934
Most akkor milyen elem kell a kulcsba? :)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-11-29 21:14:28 // 125933
Szia Cartás!

A problémád valószínűleg könnyen orvosolható, mert nekem ugyan ez volt a hibajelenségem. Márkaszervízben sem tudták megcsinálni, amibe nem törődtem bele, és nekiálltam otthon! ..és tadamm pofon egyszerüen megjavítottam egy rongy segítségével..

Tehát: Leveszed a 2 ablaktörlőt, és a szélvédő alatti műanyagokat (vigyázz mert a bolhák ilyen hideg időben könnyen törnek!) aztán kiszereltem az ablaktörlő szerkezetet, és szétszedtem a motornál, ahol van egy kör alakú (fehér műanyag) "vezérlőpálya" (ez vezérli, hogy az ablaktörlő szakaszosan is tudjon törölni) ..nálam ez a kis körbigyusz fém része össze-vissza volt kenődve kenőzsírral, ami a közeli kis fogaskerékről, vagy csigáról kerülhetett rá.. egy tiszta ronggyal letöröltem a fém kört és megfújtam egy kis kontaktspray-el. Ezután lehet összeszerelni.
Remélem Neked is sikerül.
G-Burt2011-11-29 20:41:07 // 125932
Típushiba, a rudazattal van a baj
Sümi Z2011-11-29 20:39:41 // 125931
Sziasztok!
Az ablaktörlővel van egy kis problémám. Amikor bekapcsolom vagy csak egyszer törlök akkor akadozva töröl. Csak akkor töröl rendesen ha a pillnatnyi törlőt folyamatosan tartom.
Elvileg a motorral nincsen baj mivel töröl, hogy ha tartom a bajuszkapcsolót. Volt valakinek ilyen problémája? A bajuszkapcsolónál lehet a probléma vagy valahol a kábel lehet megszakadva?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
Xixo2011-11-29 19:33:46 // 125930
Akkor lenne még egy projected! :-)
Ferke2011-11-29 19:27:12 // 125929
szerintem 1:-)
Xixo2011-11-29 19:26:21 // 125928
?? Nem cr2016 3V kell bele?
Selmak2011-11-29 19:22:56 // 125927
1 db 12V.
Xixo2011-11-29 16:56:15 // 125926
Sziasztok!
A kulcsba hány elem kell?
mreni2011-11-29 11:58:36 // 125925
ha nincs hiba a rendszerben,akkor igen
Alien42011-11-29 11:57:16 // 125924
szóval akkor megy a dolog, csak kompból törölni kell... amihez meg kábel kell...
Ferke2011-11-29 08:23:17 // 125923
Egy ideje én is gondolkozom ezen, de nem akartam megszólalni, hátha én maradtam le valamiről, és Ti értitek:)
mreni2011-11-28 21:59:36 // 125922
téényleg :D
GTPeti2011-11-28 21:51:27 // 125921
gumicserelevél? nem érted? :))
mreni2011-11-28 21:44:43 // 125920
"volt úgy, hogy az órasor ki volt húzva és volt gyújtás de a légzsákhoz nem nyúltam..."

na itt a hiba....

ki kell ütni a jelet,máshogy nem fog eltűnni a kis piros :)


" gumicserelvél" ez mi akar lenni?
Ferke2011-11-28 21:42:50 // 125919
Nem merek igerni, 3 teljes generalom van a hetre a normal melo mellett.elvileg het vege fele lehet belole valami. bolhak fogjak, de ugy remlik hogy csavarok is, es mast is le kell szedni, igy a sorrend is fontos...szolok, ha apritom.:-)
Alien42011-11-28 21:42:36 // 125918
köszönöm a többieknek is a tippeket/tanácsokat

volt úgy, hogy az órasor ki volt húzva és volt gyújtás de a légzsákhoz nem nyúltam...
fedélzeti nemrég volt lehúzva... mert hogy tél jön
igen, ezt javasolta a szerelő h gumicserelvél érdemes lehúzni a komputert is
órasornál lehet kontakt hiba esetleg? azt sem tudom melyik oldal a bemenő csatija...
mreni2011-11-28 21:13:53 // 125917
lámpamosója nincs valakinek? :)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-11-28 18:00:42 // 125916
..én úgy tudom hogy a légzsákokra és az övfeszítőkre 10 év a garancia, hogy baj esetén működnek. 10 év fölött elvileg cserélni kellene őket.. de ez nem jelenti azt hogy nem működik egy 15 éves légzsák, csak a gyártó azt már nem garantálja.. ha jól tudom, de javítsatok ki ha nem így van.

Ferke

Mikor bontod a 145-öt? Márcsak azért, h pontosítani tudjam, hogy akkor mit kell még lebontanom..
..elvileg a bal hátsó üveg körüli műanyagot azt le kell még ugye.. ez csavarozva van, vagy bolhával van feltéve?
mreni2011-11-28 14:01:50 // 125915
valószínű széthúztad a csatit mikor gyujtást adtál rá,vagy egyszerű kontakt hiba.
Péter1452011-11-28 12:58:45 // 125914
Biztos, hogy van, én 2010-et olvastam valahol az enyémben. Viszont lámpa még nem figyelmeztetett emiatt.
Mit kellene egyáltalán ilyenkor (a katonás fizetésen kívül) csinálni? Gázcsere?
Alien42011-11-28 12:48:11 // 125913
lufiknak van szavatossága? /biztosvan/ csak mert a b oszlop kasztniján, ha kinyitom az ajtót, ott utal valami rá... régi lyukasztással...kb tavaly december
azóta világít a lufi lámpája mióta átizzóztam az órasor hátterét... megtéphettem valami csatlakozót esetleg, vagy pont előjött a hibajelenség...? rutinosabbak mit mondanak?
be kellene nevezni egy adatkábelre...
Ferke2011-11-28 09:44:58 // 125912
Jaigen, valami rémlik, tényleg mintha azt is le kéne szedni...
Xixo2011-11-27 23:38:14 // 125911
Legalább látom, hogy melyik pedált nyomogatom! :))
Axl Trans2011-11-27 23:10:51 // 125910
Mikor én csináltam a TáDét, a hátsó ajtó mögötti tetőrésznek a műanyag részét is le kellett pattintani, csak úgy lehetett hozzáférni rendesen.
Nándi2011-11-27 22:01:27 // 125909
Köszi
Ferke2011-11-27 21:51:42 // 125908
akarom mondani 146nal konnyebb...
Ferke2011-11-27 21:49:19 // 125907
145nel a bal hatso ablakot korulvevo muanyag keretet le kell szedni...csak elhuzni a tetejet nem javasolnam mert marhara el tud torni. 145nal konnyebb a helyzet. a hatso saroktol kv 10 centire visszafele van a visszafolyasgatlo...kb. de ha nem azonnal csinalod, akkor most bontok egy 45ost a napokban, igy pontosan meg tudom mondani majd.
mreni2011-11-27 21:40:18 // 125906
az az utasoldali légzsák mellett a műanyag alatt van
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak