Xixo2011-11-30 15:31:04 // 125955
A gyári riasztót hogy lehet kikapcsolni? Mert a kulcs aktiválása óta mindig riaszt hármat gyújtáson...
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-30 14:22:49 // 125954
Jogos:)
Selmak2011-11-30 14:18:18 // 125953
Ezt gondold át még egyszer. Kapocsfeszültség a terheletlen akkumulátor pólusai közt mérhető feszültség. A terhelési feszültség a terhelő áram, akkumulátor kapacitás és hőmérséklet függvényében változik.
Selmak2011-11-30 14:18:18 // 125952
Ezt gondold át még egyszer. Kapocsfeszültség a terheletlen akkumulátor pólusai közt mérhető feszültség. A terhelési feszültség a terhelő áram, akkumulátor kapacitás és hőmérséklet függvényében változik.
Bazsa1452011-11-30 14:08:26 // 125951
Happy 173000 km :-)
És a rozsda vinné el a tüdejét a vasnak...
Nehezen melegszik kb 8-9 km varosban mire meleg lesz
az utastérben...
20 liter 150km városban,rövid távon lambda nélkül...
És nem bizok a benzin mutatoban mert 20 litert tankoltam
legutobb es mar nagyon nullan allt a mutato de
tankolas utan a 1/2 alatt allt meg...
És a rozsda vinné el a tüdejét a vasnak...
Nehezen melegszik kb 8-9 km varosban mire meleg lesz
az utastérben...
20 liter 150km városban,rövid távon lambda nélkül...
És nem bizok a benzin mutatoban mert 20 litert tankoltam
legutobb es mar nagyon nullan allt a mutato de
tankolas utan a 1/2 alatt allt meg...
Ferke2011-11-30 14:05:45 // 125950
Hali,
1. ha nem forog rendesen, akkor 1. akksi, 2. önindító 3. nagyabaj (szoruló vez. v. főtengely, de ez hidegen nem szokott jellemző lenni) .
Ha forgatja, és úgynem indul, akkor 1. gyertya, gyertyakábelek, üzemanyag, 2.nagyabaj (kompresszióhiány)
1. ha nem forog rendesen, akkor 1. akksi, 2. önindító 3. nagyabaj (szoruló vez. v. főtengely, de ez hidegen nem szokott jellemző lenni) .
Ha forgatja, és úgynem indul, akkor 1. gyertya, gyertyakábelek, üzemanyag, 2.nagyabaj (kompresszióhiány)
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-30 14:00:34 // 125949
generátort szintúgy ki lehet mérni:) max. 14.4-et tölthet az a vízbontási feszültség,fölé nem mehet..
DieselManiaco(NagyVad)2011-11-30 13:59:04 // 125948
Az akksit ki tudod mérni egy multiméterrel,indítózás közben méred a kapocsfeszültségét,ha 9 V alá esik akkor kidobós...:)
Coyote2011-11-30 13:56:50 // 125947
Üdv urak.
Lenne itten 2 dolog ami kicsit problémás:
1; Hidegen elég nehézkesen indul a boxer, van ugy hogy 4-5 indítózás és szépen könyörgés után beindul. Van benne egy 2 éves power horse aksi, az autó nem nagyon van használva és csak ilyen hidegben csinálja. Az aksi lehet a baj, vagy az öninditó,esetleg a generátor?
2; a vezető oldali biztonsági öv mostanság nem akarja magát vissza tekerni, ugy kell kézzel visszatologatnom. Mit lehet ezzel kezdeni?
Köszönet a segítségért :-))
Lenne itten 2 dolog ami kicsit problémás:
1; Hidegen elég nehézkesen indul a boxer, van ugy hogy 4-5 indítózás és szépen könyörgés után beindul. Van benne egy 2 éves power horse aksi, az autó nem nagyon van használva és csak ilyen hidegben csinálja. Az aksi lehet a baj, vagy az öninditó,esetleg a generátor?
2; a vezető oldali biztonsági öv mostanság nem akarja magát vissza tekerni, ugy kell kézzel visszatologatnom. Mit lehet ezzel kezdeni?
Köszönet a segítségért :-))
WarbiRunner (Gyuri)2011-11-30 13:40:43 // 125946
Já, já, 2db CR2016 kell bele :-) Most megint volt vele egy kis gebasz, tök jól ki lehet pucolni a mikrokapcsolót. A kis fém leszorító lapját egy tűvel ki lehet pattintani,onnatól szétjön az egész. Alkoholos textil/zsebkendő darabbal szépen ki lehet takarítani. Összerakás után végre teljesen jó lett, nem kell agyon nyomkodni, csak lazán rányomok és kattan a zár :-). Még egy tuningot csináltam hogy tuti legyen. Régi kulcs, ki van kopva eléggé a gumi a mikrokapcsoló felett. Azt is kitakarítottam alaposan, és egy pendrájv csomagolásából (átlátszó műanyag csomagolás, a szenya felbonthatatlan fajta) vágtam egy 3-4mm széles csíkot. Azt beillesztettem a gumi vájatába, motmár így nem a gumi nyomja a mikrokapcsolót, hanem a kis hajékony műanyag lap. Sokkal jobb, érdemes rászánni azt a 10 percet :-)
mreni2011-11-30 13:21:24 // 125945
"mreni2011-11-27 21:32:13 // 125905
motortérben asszem a balos toronynál van az ABS-é a jobbsnál a motoré."
motortérben asszem a balos toronynál van az ABS-é a jobbsnál a motoré."
dfg (Tanárúr)2011-11-30 08:14:24 // 125944
akkor 4db 3V-os? :D
0Balazs2011-11-30 04:45:07 // 125943
Sziasztok!
Megtudnátok nekem mondani, hogy az 1.6TS 146-oson hol találom a motordiagnosztika csatit?
(Nekem a kulcstartóban CR1220as elemek vannak, 2db és 3V-osak)
Megtudnátok nekem mondani, hogy az 1.6TS 146-oson hol találom a motordiagnosztika csatit?
(Nekem a kulcstartóban CR1220as elemek vannak, 2db és 3V-osak)
GTPeti2011-11-29 22:06:00 // 125942
A nap tanácsa. :)
G-Burt2011-11-29 22:01:10 // 125941
A legegyszerűbb szerezni egy bontottat, vagy új. Ha nem csinálja rendszeresen, akkor segíthet egy kis wd illetve zsír is.
Xixo2011-11-29 21:58:15 // 125940
De abból csak 3V-s van! :)
GTVili2011-11-29 21:48:06 // 125939
És van megoldás rá.....? Az enyém is pont ezt csinálja.......
Xixo2011-11-29 21:38:20 // 125937
De mi az, hogy 12V-os??
Amúgy meg Wari blogjában megleltem a választ, 2db kell... :)
Amúgy meg Wari blogjában megleltem a választ, 2db kell... :)
Ferke2011-11-29 21:32:32 // 125936
Mar irtak, 1db 12v-os...de rakhatsz bele 12db 1v-osat is:-)
Ferke2011-11-29 21:30:32 // 125935
Nahaat, a markaszervizben sem tudtak?? Ezt nem is gondoltam volna...:-)
Xixo2011-11-29 21:15:39 // 125934
Most akkor milyen elem kell a kulcsba? :)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-11-29 21:14:28 // 125933
Szia Cartás!
A problémád valószínűleg könnyen orvosolható, mert nekem ugyan ez volt a hibajelenségem. Márkaszervízben sem tudták megcsinálni, amibe nem törődtem bele, és nekiálltam otthon! ..és tadamm pofon egyszerüen megjavítottam egy rongy segítségével..
Tehát: Leveszed a 2 ablaktörlőt, és a szélvédő alatti műanyagokat (vigyázz mert a bolhák ilyen hideg időben könnyen törnek!) aztán kiszereltem az ablaktörlő szerkezetet, és szétszedtem a motornál, ahol van egy kör alakú (fehér műanyag) "vezérlőpálya" (ez vezérli, hogy az ablaktörlő szakaszosan is tudjon törölni) ..nálam ez a kis körbigyusz fém része össze-vissza volt kenődve kenőzsírral, ami a közeli kis fogaskerékről, vagy csigáról kerülhetett rá.. egy tiszta ronggyal letöröltem a fém kört és megfújtam egy kis kontaktspray-el. Ezután lehet összeszerelni.
Remélem Neked is sikerül.
A problémád valószínűleg könnyen orvosolható, mert nekem ugyan ez volt a hibajelenségem. Márkaszervízben sem tudták megcsinálni, amibe nem törődtem bele, és nekiálltam otthon! ..és tadamm pofon egyszerüen megjavítottam egy rongy segítségével..
Tehát: Leveszed a 2 ablaktörlőt, és a szélvédő alatti műanyagokat (vigyázz mert a bolhák ilyen hideg időben könnyen törnek!) aztán kiszereltem az ablaktörlő szerkezetet, és szétszedtem a motornál, ahol van egy kör alakú (fehér műanyag) "vezérlőpálya" (ez vezérli, hogy az ablaktörlő szakaszosan is tudjon törölni) ..nálam ez a kis körbigyusz fém része össze-vissza volt kenődve kenőzsírral, ami a közeli kis fogaskerékről, vagy csigáról kerülhetett rá.. egy tiszta ronggyal letöröltem a fém kört és megfújtam egy kis kontaktspray-el. Ezután lehet összeszerelni.
Remélem Neked is sikerül.
G-Burt2011-11-29 20:41:07 // 125932
Típushiba, a rudazattal van a baj
Sümi Z2011-11-29 20:39:41 // 125931
Sziasztok!
Az ablaktörlővel van egy kis problémám. Amikor bekapcsolom vagy csak egyszer törlök akkor akadozva töröl. Csak akkor töröl rendesen ha a pillnatnyi törlőt folyamatosan tartom.
Elvileg a motorral nincsen baj mivel töröl, hogy ha tartom a bajuszkapcsolót. Volt valakinek ilyen problémája? A bajuszkapcsolónál lehet a probléma vagy valahol a kábel lehet megszakadva?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
Az ablaktörlővel van egy kis problémám. Amikor bekapcsolom vagy csak egyszer törlök akkor akadozva töröl. Csak akkor töröl rendesen ha a pillnatnyi törlőt folyamatosan tartom.
Elvileg a motorral nincsen baj mivel töröl, hogy ha tartom a bajuszkapcsolót. Volt valakinek ilyen problémája? A bajuszkapcsolónál lehet a probléma vagy valahol a kábel lehet megszakadva?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
Xixo2011-11-29 19:33:46 // 125930
Akkor lenne még egy projected! :-)
Xixo2011-11-29 19:26:21 // 125928
?? Nem cr2016 3V kell bele?
Xixo2011-11-29 16:56:15 // 125926
Sziasztok!
A kulcsba hány elem kell?
A kulcsba hány elem kell?
mreni2011-11-29 11:58:36 // 125925
ha nincs hiba a rendszerben,akkor igen
Alien42011-11-29 11:57:16 // 125924
szóval akkor megy a dolog, csak kompból törölni kell... amihez meg kábel kell...
Ferke2011-11-29 08:23:17 // 125923
Egy ideje én is gondolkozom ezen, de nem akartam megszólalni, hátha én maradtam le valamiről, és Ti értitek:)
GTPeti2011-11-28 21:51:27 // 125921
gumicserelevél? nem érted? :))
mreni2011-11-28 21:44:43 // 125920
"volt úgy, hogy az órasor ki volt húzva és volt gyújtás de a légzsákhoz nem nyúltam..."
na itt a hiba....
ki kell ütni a jelet,máshogy nem fog eltűnni a kis piros :)
" gumicserelvél" ez mi akar lenni?
na itt a hiba....
ki kell ütni a jelet,máshogy nem fog eltűnni a kis piros :)
" gumicserelvél" ez mi akar lenni?
Ferke2011-11-28 21:42:50 // 125919
Nem merek igerni, 3 teljes generalom van a hetre a normal melo mellett.elvileg het vege fele lehet belole valami. bolhak fogjak, de ugy remlik hogy csavarok is, es mast is le kell szedni, igy a sorrend is fontos...szolok, ha apritom.:-)
Alien42011-11-28 21:42:36 // 125918
köszönöm a többieknek is a tippeket/tanácsokat
volt úgy, hogy az órasor ki volt húzva és volt gyújtás de a légzsákhoz nem nyúltam...
fedélzeti nemrég volt lehúzva... mert hogy tél jön
igen, ezt javasolta a szerelő h gumicserelvél érdemes lehúzni a komputert is
órasornál lehet kontakt hiba esetleg? azt sem tudom melyik oldal a bemenő csatija...
volt úgy, hogy az órasor ki volt húzva és volt gyújtás de a légzsákhoz nem nyúltam...
fedélzeti nemrég volt lehúzva... mert hogy tél jön
igen, ezt javasolta a szerelő h gumicserelvél érdemes lehúzni a komputert is
órasornál lehet kontakt hiba esetleg? azt sem tudom melyik oldal a bemenő csatija...
mreni2011-11-28 21:13:53 // 125917
lámpamosója nincs valakinek? :)
springfield (Ɨ|ѯ)2011-11-28 18:00:42 // 125916
..én úgy tudom hogy a légzsákokra és az övfeszítőkre 10 év a garancia, hogy baj esetén működnek. 10 év fölött elvileg cserélni kellene őket.. de ez nem jelenti azt hogy nem működik egy 15 éves légzsák, csak a gyártó azt már nem garantálja.. ha jól tudom, de javítsatok ki ha nem így van.
Ferke
Mikor bontod a 145-öt? Márcsak azért, h pontosítani tudjam, hogy akkor mit kell még lebontanom..
..elvileg a bal hátsó üveg körüli műanyagot azt le kell még ugye.. ez csavarozva van, vagy bolhával van feltéve?
Ferke
Mikor bontod a 145-öt? Márcsak azért, h pontosítani tudjam, hogy akkor mit kell még lebontanom..
..elvileg a bal hátsó üveg körüli műanyagot azt le kell még ugye.. ez csavarozva van, vagy bolhával van feltéve?
mreni2011-11-28 14:01:50 // 125915
valószínű széthúztad a csatit mikor gyujtást adtál rá,vagy egyszerű kontakt hiba.
Péter1452011-11-28 12:58:45 // 125914
Biztos, hogy van, én 2010-et olvastam valahol az enyémben. Viszont lámpa még nem figyelmeztetett emiatt.
Mit kellene egyáltalán ilyenkor (a katonás fizetésen kívül) csinálni? Gázcsere?
Mit kellene egyáltalán ilyenkor (a katonás fizetésen kívül) csinálni? Gázcsere?
Alien42011-11-28 12:48:11 // 125913
lufiknak van szavatossága? /biztosvan/ csak mert a b oszlop kasztniján, ha kinyitom az ajtót, ott utal valami rá... régi lyukasztással...kb tavaly december
azóta világít a lufi lámpája mióta átizzóztam az órasor hátterét... megtéphettem valami csatlakozót esetleg, vagy pont előjött a hibajelenség...? rutinosabbak mit mondanak?
be kellene nevezni egy adatkábelre...
azóta világít a lufi lámpája mióta átizzóztam az órasor hátterét... megtéphettem valami csatlakozót esetleg, vagy pont előjött a hibajelenség...? rutinosabbak mit mondanak?
be kellene nevezni egy adatkábelre...
Ferke2011-11-28 09:44:58 // 125912
Jaigen, valami rémlik, tényleg mintha azt is le kéne szedni...
Xixo2011-11-27 23:38:14 // 125911
Legalább látom, hogy melyik pedált nyomogatom! :))
Axl Trans2011-11-27 23:10:51 // 125910
Mikor én csináltam a TáDét, a hátsó ajtó mögötti tetőrésznek a műanyag részét is le kellett pattintani, csak úgy lehetett hozzáférni rendesen.
Ferke2011-11-27 21:51:42 // 125908
akarom mondani 146nal konnyebb...
Ferke2011-11-27 21:49:19 // 125907
145nel a bal hatso ablakot korulvevo muanyag keretet le kell szedni...csak elhuzni a tetejet nem javasolnam mert marhara el tud torni. 145nal konnyebb a helyzet. a hatso saroktol kv 10 centire visszafele van a visszafolyasgatlo...kb. de ha nem azonnal csinalod, akkor most bontok egy 45ost a napokban, igy pontosan meg tudom mondani majd.
mreni2011-11-27 21:40:18 // 125906
az az utasoldali légzsák mellett a műanyag alatt van