mreni2012-02-15 16:59:19 // 127455
most nem igazán
Tom145ts2012-02-15 16:38:36 // 127454
És esetleg valahol nem tudsz eladót?
mreni2012-02-15 16:31:59 // 127453
pont lekéstél róla,szombaton vitték el
Tom145ts2012-02-15 16:24:04 // 127452
Sziasztok!
Komplett 1.6 ts motort szeretnék venni a kocsimba (99-es 145-ös).Jó állapotú motor érdekelne amire nem kéne költeni,vagy legalábbis csak a szükséges dolgokat..olaj, szűrők stb..Ha lehetséges innen a club-ból szeretnék venni valakitől motort nem bontóból,azért is irok ide!
Csak kipróbálható motor érdekel! (esetleg még 1.8ts is érdekel ha jó állapotú)
Köszi!
Komplett 1.6 ts motort szeretnék venni a kocsimba (99-es 145-ös).Jó állapotú motor érdekelne amire nem kéne költeni,vagy legalábbis csak a szükséges dolgokat..olaj, szűrők stb..Ha lehetséges innen a club-ból szeretnék venni valakitől motort nem bontóból,azért is irok ide!
Csak kipróbálható motor érdekel! (esetleg még 1.8ts is érdekel ha jó állapotú)
Köszi!
Béci Ɨ|ѯ2012-02-15 10:44:41 // 127451
Látod, nem szabad feladni. :) Ezeknek lelkük van. ;)
Pete1452012-02-15 10:18:15 // 127450
Ismét kellemesen csalódtam a szerelőmben. Tegnap felhívott, hogy ha akarok mehetek a kocsiért próbáljam ki, van újra ereje van kompresszió. Mondom hogy szivatsz mi? Közli nem, megyek érted azt próbáld ki. Kipróbáltam hidegen melegen pöcc-röff indul húz újra (nem mondom hogy úgy mintha új lenne de nem rossz). Kicserélt valami elektronikai lófaszt kimosta a motort új olaj, új gyertya, buzergált még vele valamit de nagyjából ennyi. Mondta hogy ha betavaszodott akkor megint olajat cserélünk egy valami fasza zsír cuccra illetve mérünk újra kompressziót. De ezzel már ki lehet bírni egy darabig azt ha kell hoz nekem egy motort Olaszból az egyik ismerősétől amire Garanciát is mer vállalni. most itt tartunk de egy kis gebasz azt megvan a virágoskert, ezt elmondtam neki is amikor hazahoztam azt leállítottam a parkolóban. Talán megértette. :)
András bácsi2012-02-14 07:32:20 // 127449
Olyan nem nagyon van, tudod. :)
Múltkori kókány: okos jóember kivette a TS karterből a hullámtörő lemezeket. Gyanítom nem jött rá, hogy lehet visszatenni. :)
Múltkori kókány: okos jóember kivette a TS karterből a hullámtörő lemezeket. Gyanítom nem jött rá, hogy lehet visszatenni. :)
András bácsi2012-02-14 07:30:03 // 127448
Tudod a tapasztalat mást mutat. ;)
Egyébként, ha nem tűnt fel, csak szívatjuk egymást a Ferkével. Teljesen világos, hogy egy játékkategóriás faék motorhoz minden olcsó, könnyebb szerelni, hozzá lehet férni stb. De hasonlítani bonyolultság dolgában a 8V boxert mondjuk egy sor4 fiat-motorhoz (pl. Punto) lehet.
Egyébként, ha nem tűnt fel, csak szívatjuk egymást a Ferkével. Teljesen világos, hogy egy játékkategóriás faék motorhoz minden olcsó, könnyebb szerelni, hozzá lehet férni stb. De hasonlítani bonyolultság dolgában a 8V boxert mondjuk egy sor4 fiat-motorhoz (pl. Punto) lehet.
Béci Ɨ|ѯ2012-02-14 07:20:13 // 127447
Goodboy2012-02-13 21:31:27 // 127445
nem én bütykölöm hanem 1 haver ,csak vmi roppantogyürüt mond a kormánymünél vhol....
pb_2012-02-13 21:28:25 // 127444
De érdemes hozzá kivenni.
pb_2012-02-13 21:27:38 // 127443
+ a gertyák és a xűrők.
Ferke2012-02-13 21:26:30 // 127442
Szét kell szedni..de nem árt, ha az ember nem először csinálja!:-)
pb_2012-02-13 21:26:16 // 127441
Neccesen, de kijön normális cuccokkal, nem berndonlí görgő és konti, vagy gudjír szíj.)
Ferke2012-02-13 21:24:54 // 127440
Normális szerelő a megoldás!:-)
pb_2012-02-13 21:23:22 // 127439
Azélet, + 1 kis piroska.)))
Goodboy2012-02-13 21:23:13 // 127438
csao fiuk, kis segitség kéne 95 ös 45 boxeren hogyan lehet a kormánymü porvédöt cserélni ? szétszedhetö e házilag barmolás nélkül? Köszönöm
pb_2012-02-13 21:21:58 // 127437
Szted ilyen komp értékeknél rendbe vannak?)) Főleg, hogy 45ről van szó.
G-Burt2012-02-13 21:19:44 // 127436
Agip olaj, nem az occó szűrő, Gates szíjak, gyári Breda görgők+némi kedvezmény:) Azért a megbízhatóság dolgot átgondolnám, sztem a ts bőven vesztes
András bácsi2012-02-13 21:19:03 // 127435
Faék, de nyárfából. :)))
És a szűrők? Na meg a horror munkadíjak? ;)
És a szűrők? Na meg a horror munkadíjak? ;)
Ferke2012-02-13 21:13:48 // 127434
Naja, ilyen ts blokkom nekem is van:)
A megbízhatóságot hagyjuk, a boxer olyan egyszerű, mint a faék:-)
A conti szíj egyébként nem rossz, de dayco szíjjal is a vezérlése skf görgőkkel 12e ft, 8ezerért meg van rendes olaj, szóval áll a 20ropi:-)
A megbízhatóságot hagyjuk, a boxer olyan egyszerű, mint a faék:-)
A conti szíj egyébként nem rossz, de dayco szíjjal is a vezérlése skf görgőkkel 12e ft, 8ezerért meg van rendes olaj, szóval áll a 20ropi:-)
András bácsi2012-02-13 21:02:00 // 127433
Maga az élet. :)
A boxer ára azért ennyi, mert már senki nem tart ilyet, tudván, hogy megbízhatatlan. :)))
Adok egy TS-t is ennyiért, de kicsit karcos a hengerfal, nullák csapágyak. :)))
Különben milyen nagyszervíz az egy boxeren, ami belefér 19e-be? Tescos olaj, unix szűrők, meg használd breda görgők conti szíjjal? ;)
A boxer ára azért ennyi, mert már senki nem tart ilyet, tudván, hogy megbízhatatlan. :)))
Adok egy TS-t is ennyiért, de kicsit karcos a hengerfal, nullák csapágyak. :)))
Különben milyen nagyszervíz az egy boxeren, ami belefér 19e-be? Tescos olaj, unix szűrők, meg használd breda görgők conti szíjjal? ;)
Ferke2012-02-13 20:57:11 // 127432
Nah...ki tolt így ki Veled boxerügyileg, hogy ilyen ződeket írsz a boxerről??:-)))
itt nincs vezmód,lmm,8gyertya para, 1szabály van csak: legyen rendes olajnyomás.
Én pont a ts-sel vagyok így,és egész addig maradok is, amíg egy vezmod annyiba kerül,mint 2 boxer nagyszerviz:-)))
Egyébként az mindent elmond, hogy ha 15-ért ts blokkot adnál...:-))))
itt nincs vezmód,lmm,8gyertya para, 1szabály van csak: legyen rendes olajnyomás.
Én pont a ts-sel vagyok így,és egész addig maradok is, amíg egy vezmod annyiba kerül,mint 2 boxer nagyszerviz:-)))
Egyébként az mindent elmond, hogy ha 15-ért ts blokkot adnál...:-))))
András bácsi2012-02-13 20:25:49 // 127431
Nagyjából az 1.4TS, meg a 2.0TS (már ha ez is 16V), akkor ugyanazzal az alkatrészköltséggel, megbízhatósággal és fogyasztással függ. Minimális az eltérés a nagyobb köbcentire.
A boxerrel én negatív irányba vagyok elfogult, de szerintem valahol az reális, hogy egyre kevesebb cucc van hozzá, és kb. dupla munkaóra jut adott km-re/üzemórára, mint a TS-nél.
A boxerrel én negatív irányba vagyok elfogult, de szerintem valahol az reális, hogy egyre kevesebb cucc van hozzá, és kb. dupla munkaóra jut adott km-re/üzemórára, mint a TS-nél.
András bácsi2012-02-13 20:22:57 // 127430
De ha elvinné az én fűzött blokkomat 15-ért, azzal járna a legjobban. Még ha mókolni is kell ezt-azt. ;)
Különben meg xar a boxer. ;)
Különben meg xar a boxer. ;)
roberto332012-02-13 20:16:21 // 127429
Sziasztok,
Úgy esett, hogy 145-ösöket nézegetek mostanság, főként 30 km.-es körzetben használnánk fele város fele országút megosztásban általában ketten, de néha-néha négyen is.
Négy átlagos embernek mennyire szűkös?
Volt már 1.5 és 1.7 8V boxerem sprintben és a 33-ban, most egy 2.0 TS-et hajtok, de a 145-be a takarékosabb, megbízhatóbb konfigurációt keresném.
1.4 TS ajánlott?
A boxer km.ben mennyit bír?
Új alkatrészek kaphatóak még?
Mik a tipushibák?
Klímával, korrekt állapotban, nem túl sok km.-rel mi a reális ár?
Előre csak ennyi :)
Köszönöm: Roberto
Úgy esett, hogy 145-ösöket nézegetek mostanság, főként 30 km.-es körzetben használnánk fele város fele országút megosztásban általában ketten, de néha-néha négyen is.
Négy átlagos embernek mennyire szűkös?
Volt már 1.5 és 1.7 8V boxerem sprintben és a 33-ban, most egy 2.0 TS-et hajtok, de a 145-be a takarékosabb, megbízhatóbb konfigurációt keresném.
1.4 TS ajánlott?
A boxer km.ben mennyit bír?
Új alkatrészek kaphatóak még?
Mik a tipushibák?
Klímával, korrekt állapotban, nem túl sok km.-rel mi a reális ár?
Előre csak ennyi :)
Köszönöm: Roberto
Ferke2012-02-13 20:15:23 // 127428
Dugattyúcserés mindenképp,mert ilyen kopresszió értékekkel 100%, hogy fúrni kell.Ha meg fúrva van,akkor az eredeti dugattyú már nem lesz jó.
Ferke2012-02-13 20:10:57 // 127427
Hát igen. Elvileg ha a veztengelyek,htőkék, főtengely rendben van, akkor érdemes rendbe tenni,olcsóbb sokkal,és biztosabb az eredmény,mint egy lutri komplett bontott motort venni.
Fúrás,hónolás, nagyobb dugattyúk,gyűrűszett kijön kb 50ből, mnkadíjjal 70-ből.
persze azért lehet feljebb számolni kicsit, mert olaj,vezérlés....de még mindig kevesebből megúszható, mint egy bontott,ami alhangon 50-60+szervizcuccok+munkadij...és annak ki tudja milyen a belseje...
Fúrás,hónolás, nagyobb dugattyúk,gyűrűszett kijön kb 50ből, mnkadíjjal 70-ből.
persze azért lehet feljebb számolni kicsit, mert olaj,vezérlés....de még mindig kevesebből megúszható, mint egy bontott,ami alhangon 50-60+szervizcuccok+munkadij...és annak ki tudja milyen a belseje...
Pete1452012-02-13 19:40:22 // 127426
Már beszéltem vele! Azt mondta jobb ha ezt újítom fel! Egyszerűbb és talán olcsóbb is!
mreni2012-02-13 19:26:52 // 127425
Ferkét "zaklasd" ez ügyben árul komplett felújított 0km-es mocit is :)
Pete1452012-02-13 19:23:52 // 127424
Valakinek van tapasztalata, hogy egy laza dugattyúgyűrű, netán dugattyú csere mennyi? Illetve mondjuk ha kel motor fúrás is?!
mreni2012-02-13 19:22:02 // 127423
csak az a baj,hogy az nem a műszerfal része......................
DELFIN2012-02-13 17:43:40 // 127422
Ami az időt mutatja................
Pete1452012-02-13 17:25:45 // 127421
Éééés IGEN megvan a hiba forrás!
Gyakorlatilag egy új motor kéne csak a kocsiba és már jó is lesz. Nincs már kompresszió. 3-6-8-10 ezeket tudtuk megmérni ma. Mondjuk ennek ellenére beindult most ez a kis dög! De nem biztos hogy én most egy valag pénzt akarok költeni rá. Nagyon kifelé áll a széna alatta. Alszom rá még egy rövidet de szerintem menni fog picsába! A mai nappal már besokalltam.
Gyakorlatilag egy új motor kéne csak a kocsiba és már jó is lesz. Nincs már kompresszió. 3-6-8-10 ezeket tudtuk megmérni ma. Mondjuk ennek ellenére beindult most ez a kis dög! De nem biztos hogy én most egy valag pénzt akarok költeni rá. Nagyon kifelé áll a széna alatta. Alszom rá még egy rövidet de szerintem menni fog picsába! A mai nappal már besokalltam.
mreni2012-02-13 15:25:02 // 127420
jobb a hatásfoka,kisebb fogyasztás/nagyobb teljesítmény
nagyobb nyomáson jobban porlasztva küldik be a benzint közvetlenül az égéstérbe,mert ugye ha a szívócsőbe fecskendez be mint a ts,akkor az üzemanyag egy kis része lecsapódik itt ott,ellenben ha közvetlenül az égéstérbe fecskendez akkor rögtön el is ég az üzemanyag.
nagyobb nyomáson jobban porlasztva küldik be a benzint közvetlenül az égéstérbe,mert ugye ha a szívócsőbe fecskendez be mint a ts,akkor az üzemanyag egy kis része lecsapódik itt ott,ellenben ha közvetlenül az égéstérbe fecskendez akkor rögtön el is ég az üzemanyag.
BalintDkny2012-02-13 14:56:25 // 127419
és miben/miért jobb?
mreni2012-02-13 14:02:06 // 127418
szinte lehetetlen feladat...
Béci Ɨ|ѯ2012-02-13 13:51:02 // 127417
Nem azok. A JTS közvetlenbefecskendezéses.
BalintDkny2012-02-13 13:49:17 // 127416
Egyébként - ez ilyen általánosabb tech kérdés lesz - a t.s. blokkok közvetlen befecskendezésesek? Vagy ha nem, akkor mekkora munka azzá tenni, vagy ez miben hozna változást?
mreni2012-02-12 14:28:45 // 127415
ok,nem hiszek a mesékben :)
PP1472012-02-12 14:26:24 // 127414
Hát...szerintem nagyon nem mindegy...hogy 420-ért,vagy akár 210-ért tankolok...:-)
BalintDkny2012-02-12 13:33:32 // 127412
Csinálja álló helyzetben is és nem egyből hanem nekem általában 1-2 kilométer után jön elő, de nem mindig, van hogy egyátalán nem
G-Burt2012-02-11 21:40:34 // 127411
Ha nem csak menet közben csinálja, akkor kerékcsapágy/féltengely kilőve
WarbiRunner (Gyuri)2012-02-11 21:21:08 // 127410
Én írom ami elsőre eszembejut: generátor csapágy? Vagy valamelyik görgő? Nem biztos hogy az, de egy megnézést igen megér. Hosszbordás le, és úgy is meg kell hallgatni.
kbk2012-02-11 20:31:59 // 127409
Ok hát én meg ezért mondtam h no para, tényleg az a megoldás h meg kell nézni közelről egy szerelővel, amúgy nem figyeltem h álló helyzetben is csinálja -e de szerintem igen, a lényeg, hogy általában a legkisebb gázpedál lenyomásra elkezd kerregni, felengedésre meg ráhagyja, de máskor meg függetlenedik ettől, fura.
Amugy meg van az alap kerregése a motornak, valszeg a fostos vezmodtol, de az nem igazán szűrődik be az utastérbe, ez meg valahogy olyan magasabb hang picit és ezért lehet bentről is hallani, de csak alacsonyabb tempónál, 100 felett már elnyomja a menetzaj. Ja, és ahogy a masik cartarsnak is, nekem is kifejezetten a jobb elejéből jön.
Amugy meg van az alap kerregése a motornak, valszeg a fostos vezmodtol, de az nem igazán szűrődik be az utastérbe, ez meg valahogy olyan magasabb hang picit és ezért lehet bentről is hallani, de csak alacsonyabb tempónál, 100 felett már elnyomja a menetzaj. Ja, és ahogy a masik cartarsnak is, nekem is kifejezetten a jobb elejéből jön.
G-Burt2012-02-11 17:46:25 // 127408
Értem én, csak az a baj, h ha írok rá vmit, ami elsőre eszembe jut, akkor megint keveredik vmi 3 oldalas hiszti, mert más másra gondol:) Álló helyzetben is csinálja, vagy csak menet közben? A vezmód is tud kerregni elég szépen, hasonló hangja van annak is
kbk2012-02-11 17:38:31 // 127407
Ok köszi, gondoltam 1 kérdést megér hátha valaki csípőből rávágja. Meg fogom nézetni Diesel cartárssal majd, aki a vasamat szerelgeti, aztán meglátjuk! Elég sok baja van már így is, kukás a vezmod, nagyon cserélni kéne a gyertyákat és a feszítőgörgők is sírnak :(
Namind1, ami késik, nem múlik! Kellemes 7végét!
Namind1, ami késik, nem múlik! Kellemes 7végét!
G-Burt2012-02-11 09:46:42 // 127406
Látatlanban elég nehéz bármit is mondani rá, meg kell hallgatni.