Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2010-05-05 13:25:07 // 99401
pont mostanűban szeretném én is leszedni a szívócsonkot és gondolkodtam, mit tegyek vele... csak simán megtisztítsam, vagy lefessem... asszem ilyen lesz :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 13:22:32 // 99400
Azért ha véletlen arra járok és szerelni van kedvem,beállhatok hozzád??
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 13:20:37 // 99399
Igyekszik az ember,mester:-)))
A szelepfedél hőálló fényess fekete lesz,a csókok a tetején ugyan úgy fel lessznek polirozva és festve.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 13:19:05 // 99398
Vááááá,micsoda feeling:--))))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 13:16:40 // 99397
Még szép!Szerinted piros a szélvédő??:-))
Órákig csiszoltam,mindent,
Takizse2010-05-05 12:16:22 // 99396
Autószerelő + autóvillamosági, de már nem dolgozom a szakmában csak saját magunknak javítok pedig itt van a felszerelt műhely . Hivatalosan már nem éri meg.
Feketén meg azonnal följelentenének (meg hát nem is szabad )
Majd meglátjuk mit hoz a jövő?
SD2010-05-05 11:50:22 // 99395
Hümmm:)
SD2010-05-05 11:46:15 // 99394
Egész jól néz ki:)
Fairlane2010-05-05 11:46:07 // 99393
Fairlane2010-05-05 11:45:41 // 99392
Jól nyomod :)

Te autószerelő vagy amúgy?
Fairlane2010-05-05 11:39:14 // 99391
Takizse2010-05-05 11:39:10 // 99390
Alakulunk :-)
Krisz1552010-05-05 11:29:47 // 99389
te nyertél, szarrá volt oxidálva most indul rendesen. köszi a segítségeket, akkor most másfél óra késéssel indulok suliba, edzés kimaradt.. de azért érdemes akkut cserélni mert több sav van körülötte mint benne. Baren Polar lesz a választás Varta és Bosch felejtős
Takizse2010-05-05 11:28:04 // 99388

Még lehet, hogy az olom saruban a vezeték kirothadt és nem érintkezik rendesen,
ez nem mindig látható.
A negatív sarut egy bikakábellal ki tudod szűrni (aksisarú-kasztni)
A + sarut már macerásabb mérni kell a feszültséget a sarunál illetve utána ( valamilyen terhelés mellet)
Tentacle2010-05-05 10:57:26 // 99387
Ha tiszta trutyi a saruknál, akkor én azoknak a megtisztításával kezdeném. Lehet, hogy csak ott nem érintkezik az oxidáció miatt.
süsnye2010-05-05 10:52:30 // 99386
van a jobb oldali nyúlványon, a váltóházon meg talán (ebben nem vok biztos) a bal oldali nyúlványon is vhol az akksi tartó alatt
süsnye2010-05-05 10:50:43 // 99385
csere akksi és nézd meg mennyit tölt a generátor, mikor jár a motor
Krisz1552010-05-05 10:46:35 // 99384
amatőr kérdés de merre vannak?
Takizse2010-05-05 10:44:40 // 99383
Én megnézném a testkábeleket
Fairlane2010-05-05 10:36:02 // 99382
Tudom, csak vizsgáztattalak... :P :DDD

SD fizet majd, nyugodtan számolj egész órát :)))
süsnye2010-05-05 10:34:53 // 99381
nincsmit, 5$ lesz ;)
süsnye2010-05-05 10:34:13 // 99380
monnyuk a csatik elég jól látszanak az általad beillesztett képen:



az órához tartozó érzékelőkre csak egy db saru csatlakozik
Fairlane2010-05-05 10:31:38 // 99379
Nagyszerü, eddig hármas.
Ha szeretnél indulni az ötösért, mondd meg gyorsan melyiknek milyen a menete és a menetemelkedése, valamint hogy hívták azt a kínait aki levette a szalagról :DDD



Köszi.
Krisz1552010-05-05 10:31:35 // 99378
Electronical malfunction. Ha szar az akksim, akkor az járhat feszültségingadozással? slusszkulcs be, elfordít, km óra fel 60-ig, fordulat is, gyújtás rá és eltűnik az összes checklámpa utána meg már csak pislákol. ezt az utóbbi időben játszotta, aztán minden 3-5. próbálkozásra beindult, na mostmár nem. K.va Varta akksi van benne "német megbízhatóság". és fürödni lehet az akkusavban a + meg a - saruknál. Remélem ha veszek egy frankó akksit akkor jó lesz mostmár különben egyel több eladó 155 lesz a hasznaltauto.hu-n
süsnye2010-05-05 10:28:55 // 99377
az NTCnek kék fogalaltos a sajtá csatija (gyárilag) két tüskével.
Az óra jeladó és a kontrollámpa kapcsoló egy érintkezős (a kapcsoló asszem fehér műa házas, a jeladó meg fekete)
süsnye2010-05-05 10:21:10 // 99376
lehet, hogy az elekronyos nagy fejezetben van (asszem electrical system a neve)
Fairlane2010-05-05 10:20:50 // 99375
Ha már ilyen doktor vagy a témában, akkor mondd meg, hogy ránézésre hogy különbözteted emg a két jeladót?
A NTC-nek két füle van, az óráénak meg csak egy?
süsnye2010-05-05 10:20:26 // 99374
igen, volt párszor szerencsém a hűtőrendszert birizgálni.. :)
Fairlane2010-05-05 10:18:17 // 99373
Blabla.... :)

Bár monnyuk valóban, aki már szopott a hűtéssel, az megtanulja ezeket....
Fairlane2010-05-05 10:17:21 // 99372
Hát én ezt konkrétan nem találtam még meg....

Elvileg lehet is egy tartalék ilyenem a tartalék motorban :)
De ha 2-3 rugó ujonannan, akkor lehet veszek egyet a következő alkatrészes körben...
Fairlane2010-05-05 10:14:33 // 99371
Épp ott van nyitva a manual, elvileg 0,98 +-0,1 bar nyomásnál nyit a sapka :)
süsnye2010-05-05 10:07:16 // 99370
igen, de amikor elkezdtem írni, a Te hsz-ed még nem volt bent :PP
meg nekem ehhez nem kell manual :P ;))
katbal2010-05-05 10:06:18 // 99369
A kiegyenlítő tartály kupakjában szokott lenni egy szelep, ami valamekkora nyomásnál kinyit!
Azt is érdemes leellenőrizni, nehogy pl. el legyen tömődve és amiatt nő meg túlzottan a nyomás a hűtőkörben...ergó felfújódik az említett cső!
Fairlane2010-05-05 10:04:23 // 99368
Há nem ezt mondom én is? :)
süsnye2010-05-05 10:04:11 // 99367
le van írva, hogyan kell kimérni, én már egysuer csináltam...
ellenállást kell mérni, csak ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, mérned kell viszonylag pontosan az aktuális vízhőfokot is...
vagy méred a termosztát felületi hőmérsékletét mondjuk lézeres hőmérővel
vagy kiszeded a jeladót és belelógatod vizbe, amit melegítesz..

de a legegyszerűbb, ha elmész Marklarhoz és belepróbálsz egy másikat, hogy változik-e a cserétől vmi ;)
süsnye2010-05-05 09:59:55 // 99366
az ECU vízhőfok jeladója a termosztátban van felül
az óra vízhőfok jeladója a termosztát alatt-mögött a HFben van
a kontrol lámpa vizhőfok kapcsolója pedig a HF hátulján van, a termosztát felőli részen..
Fairlane2010-05-05 09:59:20 // 99365
Öööö, és tényleg....

Én eddig azt hittem, hogy a termosztátban levő gomba adja a jelet a mutatónak...

Két hőfok jeladó van :S
A 07-11 oldalon egyszer ír a termosztátban egy Engine Coolant Temperature Sensort (NTC) (Akkor ez jelez a Motroniknak)
A 07-20 ason meg a HF-ben lakik egy Engine Coolant Temperature Sender. (Ez meg a mutatónak)



Tökjó, hogy a termosztátban levőre nem írja, hogy kell kimérni.....
Mik is lehetnek a tünetek, ha ez fosik be?
süsnye2010-05-05 09:51:45 // 99364
na ez tényleg jól néz ki! :)) és kiszedted őket festéshez? :P :))
Takizse2010-05-05 09:42:22 // 99363
A szívócsonk tiszta Maserati, vagy Ferrari feeling .
Takizse2010-05-05 09:39:40 // 99362
Tegnap elkezdtem összerakni a motort Hf. kész , vezérlés kész , új kuplung készlet fent.
este folyt köv.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 09:28:44 // 99361
Köszi,féltem,hogy kicsit túlzott lett,bár nekem tetszik.Pár dolgot még rendberakok odabent.
Longman2010-05-05 08:31:16 // 99359
ahogy nézem a manualt a 8V TS-nél a termosztátban a motor hőfok jeladó van, a vízhőfok a műszeregységhez meg a hengerfejben bal oldalt.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-05 08:28:35 // 99358
Jó reggelt.........
A tegnapi pimpem eredménye:

Longman2010-05-05 08:27:20 // 99357
jól van nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, egyáltalán nem biztos hogy hengerfejes, csak az biztos hogy az a cső nem jó..
lehet olajálló gumicső került bele, az meg ilyen hogy dagad a víztől.
lehet az is hogy valahol egy kisebb cső el van dugulva, azért magas a nyomás.

legelőször ne vidd semmilyen szervízbe, hanem szerezz oda egy jó csövet.
Marklar lentebb belinkelte a képet, gondolom megvan még neki az a cső, vagy vegyél szilikonost. ha azt is dagasztja majd, akkor első körben át kellene mosni az egész rendszert, hátha dugulás van valahol.
ha ezek után még mindig dagasztja, amire szvsz kicsi az esély akkor lehet komolyabb dolgokon gondolkodni, de még akkor sem biztos hogy hfejes, lehet csak vmit anno rosszul raktak össze.
de mondom még 1x azt a csövet minél előbb cseréld ki mert el fog durranni hamarosan!
SD2010-05-05 07:03:24 // 99356
Hajrá ntc éjá éjá óóó!
Buksi2010-05-05 03:46:27 // 99355
És ez tuti? Délután megsasolom! Köszi! :-))
Buksi2010-05-05 03:44:37 // 99354
Most már nekem sem szimpi! :-((
Buksi2010-05-05 03:43:59 // 99353
Az nem a vízhőfok jeladó? :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak