Fórum >> Típusok >> 156

GTPeti2008-03-16 22:24:12 // 63653
Ez csak akkor igaz, ha csúszós volt az úttest.

Ha száraz volt, akkor ABS-sel hosszabb a fékút. Az előnye az, hogy irányítható marad az autó. (Ha van egyáltalán lehetőség kikerülésre!!)
GEORGE2008-03-16 22:22:25 // 63652
De biztosan be lehet épiteni utólag de annyi mindent kéne cserélni hogy nem érné meg...
admirális2008-03-16 22:21:25 // 63651
Egy biztosítékon van a tempomattal, az ASR-el, ABS-el, kesztyűtartó világítással, tolatólámpával.
furio2008-03-16 22:21:18 // 63650
Igy van, én is azért kérdeztem rá az ASR utólagos beépítésének a lehetőségére ( én max 3-4 kilót szántam volna rá ) de akkor ezek szerint nem lehetséges a beéppíttetése .. :O
Liquid2008-03-16 22:21:01 // 63649
így van, de egy átlagautós hányszor kerül határértékre és hányszor kell a szervízbe mennie a 3betüs hibája miatt?

az tény hogy adott esetben életet mentenek, de sok alkalommal éppen tetézik a bajt

mindegy ne vitázzunk erről, inkább tárgyaljuk ki a pohártartót :)
Mike.2008-03-16 22:20:39 // 63648
Okés! Ezt a párbajt is én nyertem! :-))))
admirális2008-03-16 22:20:18 // 63647
azért mondtam:)
Tom122008-03-16 22:19:44 // 63646
Ja, én is azt hittem, hogy az ABS-ről van szó...:-))
Mike.2008-03-16 22:19:42 // 63645
Okés! Ezt a párbajt megnyertem! :-)))
GEORGE2008-03-16 22:19:11 // 63644
Lehet élni is fogok vele az idei szlalomon :-)
Piritu - 1.000.0002008-03-16 22:19:10 // 63643
További szép estét mindenkinek!

Kivételesen egy Alfa nélküli kép a Costa Braváról.
Mike.2008-03-16 22:18:53 // 63642
Te is benézted. Ez a pohártartóról szólt! :-)))
GEORGE2008-03-16 22:18:30 // 63641
ABS nélkül meg megállt volna a kerék és nekicsúsztál volna.....
admirális2008-03-16 22:18:20 // 63640
ki lehet kapcsolni a menetstabit is ha a iztosítékát kiszeded. semmi baja nem lesz, magától eltűnik a hibajelzés is.
Liquid2008-03-16 22:17:58 // 63639
óbammeg :))) ezt csúnyán benéztem :)
Tom122008-03-16 22:17:55 // 63638
Van benne, "vakarászta a talpam", de alig volt lassulás a vizes úton...
GEORGE2008-03-16 22:17:16 // 63637
Lentebb is írtam, nem helyettesiti ki semelyik 3 betűs extra a pilóta balfaxságát.
De mikor olyan helyzetbe kerül hogy még határértéken autózik akkor hathatós segitség.
Mike.2008-03-16 22:16:30 // 63636
Helóó! Valamit összekeversz! Ez a hsz. a pohártartóról szólt! :-)))
Mike.2008-03-16 22:15:27 // 63635
Háát,.. szerintem jó dolgok ezek és igazán csak akkor lehet értékelni ha baj van és ezek a kütyük segítenek.
GEORGE2008-03-16 22:15:13 // 63634
Az utólagos beépítésről én is azt írtam, hogy nem éri meg...stb stb.

De ha gyárilag benne van az csak jó.

Nem személyeskedem, csak azt írtad pedálkezeléssel meglehet oldni a dolgot.
Erre kérdeztem azt, hogy mesélj.

Az elektronika gyorsabban beavatkozik mint sok esetben az ember....Igaz nem óv meg a baromságtól.
én átléptem tavaly az 1milliót kmben de nekem nagyon megtetszett mikor a 156-os menetstabija lekezeli a vizenfutást...nem tépkedi a kezemből a kormányt pedig 215-ös gumikon gurul, és ahogy megfékezi a kanyarívét elhagyni szándékozó autót.
Nekem bejön.
Igaz vannak hátrányai is.
Pl szlalom versenyen kimondottan hátrány a menetstabi :-(
Liquid2008-03-16 22:14:55 // 63633
ABS? az van minden 156-ban nem?
Liquid2008-03-16 22:14:00 // 63632
meg különbenis ha kaprni akarok akkor ne szóljon bele az elekronika :))
Mike.2008-03-16 22:13:10 // 63631
Na ezért xarok az elsőszériás 156-ok mert nincs bennük az sem. :-))))
Tom122008-03-16 22:12:37 // 63630
A múltkor az ABS-nek köszönhetően majdnem lekaptam egy hirtelen kiszálló hölgy ajtaját....-)
Liquid2008-03-16 22:12:31 // 63629
az az igazság hogy meg kell taulni vezetni és akkor nem kellenek ezek :)
komolyra fordítva, ezek mind olyan dolgok, amik jó ha vannak, de sokan azt hiszik hogy minden6ók, és nem lehet baj mert van ASR-em, meg 100 légzsákom
Mike.2008-03-16 22:12:11 // 63628
Egyetértek, utólag nem rakatnám bele én sem.
De ha most választanék autót biztos az is kellene. :-)
admirális2008-03-16 22:10:59 // 63627
Szerintem még a motorvezérlő elektronika is ugyanaz, csak van egy plusz külső elektronika a stabinak, amit a motorvezérlőre lehet ráktni.
Liquid2008-03-16 22:10:21 // 63626
egyetértek veled.
Tom122008-03-16 22:10:17 // 63625
Pohártartó! :-DDD
Eltaláltam? :-))
Mike.2008-03-16 22:09:40 // 63624
Nekem az ABS, a légzsákok ...
Bár, hogy melyik a fontosabb??... lehet erröl is vitázni vagy párbajjal eldönteni ezt is. .-)))
Tom122008-03-16 22:08:56 // 63623
...mert ők vannak t˜öbben...:-/ :-)
GTPeti2008-03-16 22:08:50 // 63622
Nem szeretnék végtelen vitába keveredni. Ezért leírom tömören a véleményem.
Az ASR nem rossz dolog, de nélküle is meg lehet lenni. Nem hinném, hogy egy utólagos beépítés megérné a macerát. (Azonban lehet egy kivétel: Ha csak a motorvezérlőelektronika a más. Vagyis gyakorlatilag a szoftver. Ezt még el tudnám képzelni.)

Mindamellett levezettem 100+ ekm-t ASR nélkül. George, tiszteletben tartom a véleményed, de szeretném, ha nem személyeskednénk.
Mike.2008-03-16 22:08:14 // 63621
Igen, Magyarul gyorsulási verseny! :-)))
Liquid2008-03-16 22:07:59 // 63620
na az ilyen nagytudásuak miatt rakják tele 1-5 betüs cuccokkal az új autókat és lesznek 3 tonnásak
GEORGE2008-03-16 22:07:49 // 63619
mondj fontosabb extrát egy menetstabitól.
Piritu - 1.000.0002008-03-16 22:07:02 // 63618
Pedálpárbaj!
Ez jó :-)))
Tom122008-03-16 22:07:01 // 63617
Csúszós úton, induláskor én sem engedem 2500 fölé, nem csak az ASR.:-) Azt bírom, mikor nyomják neki padlón, a kerék vagy elássa magát, vagy megjegesedik alatta és vége...:-)
GEORGE2008-03-16 22:06:25 // 63616
Tolató radart tudok ajánlani, egy 6 fejest, 4 hátra 2 előre.
Apum vette de nem kerül beépítésre.
Dobozában várja az új gazdiját. 13ezer Ft egy 20-as volt mikor vette.
Liquid2008-03-16 22:06:23 // 63615
nyilván van jelentősége xtrém helyzetekben, de van nála fontosabb "extra" is
Csöri2008-03-16 22:06:13 // 63614
De van, de hóban, jégen az sem csodaszer.
Mike.2008-03-16 22:06:07 // 63613
Szerintem ennek nincs köze , hogy mekkora motor van benne. Ha baj van jól jöhet az egy kissebb motorral szerelt gépben is.

Na de lejátszuk ezt is egy párbajjal! :-)))
Piritu - 1.000.0002008-03-16 22:05:59 // 63612
Tudod miért van a kocsiban három pedál?
A jobb szélsőt akkor kell nyomni, amikor gyorsítani akarsz,
a középsőt ha lassítani,
a bal oldalit meg akkor, ha már végképp nem tudod mit tegyél :-)))
GEORGE2008-03-16 22:04:13 // 63611
Na megnéznélek én téged mikor "olyan" helyzet van, hogy kezeled a pedélokat.

Mit tudsz te a pedálokkal elérni egy vizenfutáskor? mesélj.

Egy menetstabilizátor nagyon jó dolog a váratlan helyzetekre!
Akár 1,6-os van benne akár 2,4.....
Piritu - 1.000.0002008-03-16 22:04:07 // 63610
Nem tudom, de csak kapart egy helyben. Ja, dombnak felfelé indultunk a parkolóból.
GTPeti2008-03-16 22:02:29 // 63609
Ezexerint a kövérebb Merdzsókban sincs ASR? ???
Liquid2008-03-16 22:02:12 // 63608
biztos csak alapjáratra gondolt
GEORGE2008-03-16 22:02:06 // 63607
Felejtős utólag......annyi mindent kéne kicserélni, hogy nagyságrendileg jobban jársz ha eladod és veszel olyant amiben van.
GTPeti2008-03-16 22:01:49 // 63606
300-at akartam írni. Elnézést.
Piritu - 1.000.0002008-03-16 22:01:30 // 63605
Anno roppant elegáns volt :-))
Én beülök intek a merdzsósnak és el, hótlazán.
Odaát kiszáll a mókus a hátsó (!) ülésről frakkban és tolta a 600-ast, így nagy nehezen elindultak.
GEORGE2008-03-16 22:00:57 // 63604
Mileny 200Nm?

A 2,4 JTD 10V 305 Nm
A 2,4 JTD 20V 385 Nm
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak