Alfa GT-Csaba2014-08-24 11:35:05 // 146542
Féltengely rázza be,valószínű kopott ,Azt nem tudom hogy a te belsőd csillagos e ,de az szokott ilyet produkálni!
Bull882014-08-24 11:32:30 // 146541
Sziasztok! Esetleg valaki tapasztalt már olyat h terhelés alatt ( pl autópálya gyorsítás , de városi használat folyamán is de nem olyan erősen) remeg az autó eleje ami így nem hangzik vészesen de pályán gyorsításnál olyan mintha lazák lennének a csavarok a kerékben szal brutálisan ilyesztő , viszont tudom h minden rendbe a futóművel és a csavarok is megvannak húzva szal talán nem döglök meg :D , a probléma időszakos , egy 450 km es út alatt 2-3 x előjön kb 20 km erejéig de volt h tovább is , ha kinyomom azonnal a kuplungot és meg gázolom akkor semmi ahogy rá engedem (pályán tempónál) és gázt adok csinálja. Gondolkoztam 2 tömegű lemdkeréken mert leállításnál van már egy kis hangja amit kuplung kinyomásával orvosolok de más tippem nincs talán rail nyomás :( a lényeg nem akarok tippelgetésre kőlteni.
Szabeee2014-08-23 00:40:20 // 146540
nekem van... gondol egyet és nem tölt.... valamikor 2500-nál indul meg, valamikor 3000-nél valamikor 3500-nál.... de akkor olyanokat ránt, hogy van mit tartani a fejemen.... amikor meg olyan kedve van, normálisan működik...
nehéz kiszámítani ezt a teljesítmény ingadozást
nehéz kiszámítani ezt a teljesítmény ingadozást
Tuningman2014-08-22 23:39:46 // 146539
146505 hsz. egyszer már megirtam :)
Ha tölt a turbó akkor nem lehet cső repedés.
Szerintem fordulj hozzáértőhöz.
Ha tölt a turbó akkor nem lehet cső repedés.
Szerintem fordulj hozzáértőhöz.
Zoli852014-08-22 21:29:09 // 146538
Eszméletlen jó érzés lesz, majd meglátod :-)
Én a sógoroméknak voltam a kocsisuk a 156-al. Volt sok új kocsi a családban de mégis az akkor 9 éves 156 lett a befutó. :-)
Sok szerencsét, azért majd veress oda neki!!!!!!!!!!!!!!! legalább egy kicsit :.-)
Én a sógoroméknak voltam a kocsisuk a 156-al. Volt sok új kocsi a családban de mégis az akkor 9 éves 156 lett a befutó. :-)
Sok szerencsét, azért majd veress oda neki!!!!!!!!!!!!!!! legalább egy kicsit :.-)
Ricoe1562014-08-22 21:26:00 // 146537
Na de kétszer??? :-/
Ricoe1562014-08-22 21:25:04 // 146536
Juhéé..Holnap bevetésre megyek :)
[img1]
[img1]
Ricoe1562014-08-22 21:24:56 // 146535
Zoli852014-08-22 21:18:21 // 146534
Életképek: Egyik régi ismerősömmel találkoztam a városban és nem tudta, hogy 156-om van. Mondtam neki hogy elviszem úgyis egy helyre megyünk. Ahogy mentünk azt, mondta, hogy ez marha jó neki is kell egy ilyen. Na ez az Alfa Romeo...................
GTPeti2014-08-22 21:03:40 // 146533
Nem sikerült beszerezni, viszont kaptam egy darabot egy szerelő ismerőstől a turbó és a szelep közé. (Itt nem jött be a sima cső, mert nem bírja a meleget.)
redbull902014-08-22 19:08:37 // 146532
Igen tárolhat!
mreni2014-08-22 18:43:44 // 146531
nem sok értelme van találgatni...
zalan2014-08-22 16:07:28 // 146530
Szia! Köszi átolvastam, nem mellesleg vákum csöveket sikerült beszerezni, és ha igen akkor milyenek kellenek és hol ? :) és ugye menny $?
a Comp. tárolhat el hibakódot, attól függetlenül, h kiírná h chech engine ?
a Comp. tárolhat el hibakódot, attól függetlenül, h kiírná h chech engine ?
GTPeti2014-08-22 13:57:23 // 146529
A vákuumszelep, amiről a blogomban is írtam, okozhat olyat, hogy lomha az autó. De ezt hibakód is kíséri. Ha ez beáll, akkor nem működik a turbó geometria-állítása, vagyis adott esetben túl sok levegőt szállít.
zalan2014-08-22 13:37:02 // 146528
az ment jaja ... csak ez volt olyan "más" ami történt ...
GTPeti2014-08-22 13:01:18 // 146527
Ha 5W40-es Eneos ment bele, akkor nem azzal lesz a gond.
zalan2014-08-22 11:26:15 // 146526
Sziasztok újra!
Hiba kód nincs, vákum van, töltés is van ... még is lassan pörög fel a motor valamiért :S
a vákum cső el van öregedve, de mivel még jól funkcionál nem ez lenne a hiba sztem!
Mondtátok páran, hogy nem tuti, hogy lehet hallani ha a turbó cső el van repedve, leszedem majd megnézem ....
Ami változás történt, hogy most először nem Selenia hanem Eneos került bele (8000km óta) ... nem egy túl jó ötlet volt ... de csak nem ez lehet a probléma...
Valakinek még valami ötlet hogy merre nézelődjek? :(
köszi előre is!
Hiba kód nincs, vákum van, töltés is van ... még is lassan pörög fel a motor valamiért :S
a vákum cső el van öregedve, de mivel még jól funkcionál nem ez lenne a hiba sztem!
Mondtátok páran, hogy nem tuti, hogy lehet hallani ha a turbó cső el van repedve, leszedem majd megnézem ....
Ami változás történt, hogy most először nem Selenia hanem Eneos került bele (8000km óta) ... nem egy túl jó ötlet volt ... de csak nem ez lehet a probléma...
Valakinek még valami ötlet hogy merre nézelődjek? :(
köszi előre is!
W.2014-08-21 12:46:49 // 146525
Speedycs2014-08-21 12:42:44 // 146524
Hello mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.. Alfa 156 piros kulcs egygombos elég rossz állapotban van.. már nem nagyon müködik.. ötlet infó hogy hol lehet újat beszerezni vagy valami megoldás.. és milyen árban van ez .. ha valaki tudja várnám az infót .. segítségeteket köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni.. Alfa 156 piros kulcs egygombos elég rossz állapotban van.. már nem nagyon müködik.. ötlet infó hogy hol lehet újat beszerezni vagy valami megoldás.. és milyen árban van ez .. ha valaki tudja várnám az infót .. segítségeteket köszönöm!
Danijb2014-08-21 11:36:58 // 146523
Sziasztok
Valakinek van telefon kihangosítója esetleg mik a tapasztalatok?
Most nézegetek egy parrot ck3000 próbáltátok alfában be lehet szerelni?
Köszi
Valakinek van telefon kihangosítója esetleg mik a tapasztalatok?
Most nézegetek egy parrot ck3000 próbáltátok alfában be lehet szerelni?
Köszi
Stringwalker2014-08-21 10:55:54 // 146522
A süket vámos meg se nézte a csomagtartót, ....... Így kel cigit csempészni a csomagtartóban :D
Kristyon2014-08-20 22:05:47 // 146521
Nem semmi :)
Szerintem a vámosok biztos ki tudtak volna segíteni szerszámmal, hisz ők is szétkapják valamivel az autókat, ha valamit gyanúsnak ítélnek...
Szerintem a vámosok biztos ki tudtak volna segíteni szerszámmal, hisz ők is szétkapják valamivel az autókat, ha valamit gyanúsnak ítélnek...
3Szék-ej2014-08-20 20:45:11 // 146520
Muszály megosztanom Veletek, hogy Ti is röhögjetek. Én sokat nevettem magamon utólag.
Nos: ma szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kegyetlen gyorsan és össze is raktam.
Az ok : ugye szatmári lévén elindultam Fehérgyarmatra (át a határon) az asszonyhoz a korházba (nem taglalom az okot), eléggé siettem. A határnál nagy sor, mert most mennek vissza az olaszozó és a spanyolozó vendégmunkások (bár itt lennének vendégek...) itthoni szabadságukról . Már araszolgatok a sorban és unalmamban feltettem a személyimet az oldalso ablakhoz úgy a gumiba beleállítva. Araszolgatok tovább, gondoltam kikapcsolom a légkondit és lehúzom az ablakot... meg is tettem. Araszolok tovább , és mikor már majdnem az ellenőrzésnél vagyok akkor döbbenek rá : hol a személyim az ablakból ? Ki az autóból , egy tucat autót félre állítok, keresem az aszfalton , sehol. Ekkor leesett, ti is kitalálhatjátok , beesett az ajtóba az üvegnél. Gyorsan oldalra áltam, és nekiestem a borításnak. Szerencsére mindig nálam van a kis Bosch szerszámszett. MIkor már ledobtam a borítást, akkor jött egy vámos , hogy mit csinálok? Cigit csempészek , vazeg, gondoltam és elmondtam neki mi történt. Nevetett hogy mmár szét is kaptam az ajtót. Kihalásztam a személyit , újból kiálltam a a sort ,jól megkésve megérkeztem az asszonyhoz , aki megerősített benne hogy jó balf..sz vagyok. Ezt is megértem hogy a vámban legóztam az autóval , de legalább megismertem az ajtót darabjaiban. Viszont a kapkodás miatt eltörtem egy műagyag kis rögzítő szeget amit most valahogyan majd pótolnom kell.
Tanulság : ha nincs nálad szerszám nem jutsz át a román - magyar határon.
Nos: ma szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kegyetlen gyorsan és össze is raktam.
Az ok : ugye szatmári lévén elindultam Fehérgyarmatra (át a határon) az asszonyhoz a korházba (nem taglalom az okot), eléggé siettem. A határnál nagy sor, mert most mennek vissza az olaszozó és a spanyolozó vendégmunkások (bár itt lennének vendégek...) itthoni szabadságukról . Már araszolgatok a sorban és unalmamban feltettem a személyimet az oldalso ablakhoz úgy a gumiba beleállítva. Araszolgatok tovább, gondoltam kikapcsolom a légkondit és lehúzom az ablakot... meg is tettem. Araszolok tovább , és mikor már majdnem az ellenőrzésnél vagyok akkor döbbenek rá : hol a személyim az ablakból ? Ki az autóból , egy tucat autót félre állítok, keresem az aszfalton , sehol. Ekkor leesett, ti is kitalálhatjátok , beesett az ajtóba az üvegnél. Gyorsan oldalra áltam, és nekiestem a borításnak. Szerencsére mindig nálam van a kis Bosch szerszámszett. MIkor már ledobtam a borítást, akkor jött egy vámos , hogy mit csinálok? Cigit csempészek , vazeg, gondoltam és elmondtam neki mi történt. Nevetett hogy mmár szét is kaptam az ajtót. Kihalásztam a személyit , újból kiálltam a a sort ,jól megkésve megérkeztem az asszonyhoz , aki megerősített benne hogy jó balf..sz vagyok. Ezt is megértem hogy a vámban legóztam az autóval , de legalább megismertem az ajtót darabjaiban. Viszont a kapkodás miatt eltörtem egy műagyag kis rögzítő szeget amit most valahogyan majd pótolnom kell.
Tanulság : ha nincs nálad szerszám nem jutsz át a román - magyar határon.
Frucsi2014-08-20 19:59:07 // 146519
köszi srácok, akkor már tiszta... :)
eddig csak menet közben prbálgattam/tuk :)
eddig csak menet közben prbálgattam/tuk :)
hg6idn2014-08-20 18:54:50 // 146518
Álló autónál, gyújtás ráadása mellet az info gombot megnyomva tudsz belépni a menübe.
Dante2014-08-20 18:54:06 // 146517
Megnyomod az Info gombot amit a - és + gombok között találsz meg és bejön a menü :) (csak álló autónál jön be a menü, mozgó autónál csak a speed limit jön be).
A hosszan tartós művelet amire te gondolsz, az a szerviz intervallum nullázása, ott kell a - és + gombokat együtt hosszan nyomni.
A hosszan tartós művelet amire te gondolsz, az a szerviz intervallum nullázása, ott kell a - és + gombokat együtt hosszan nyomni.
Frucsi2014-08-20 17:57:11 // 146516
sziasztok srácok!
be kellene állítanom az infocenteren a dátumot és az időt (akksi saru lecsuszott), viszont nem emlékszem hogy kell előhívni a setup menüt, mit is kell egyszerre nyomni? :)
(új belsős 156)
Köszi előre is
Üdv
be kellene állítanom az infocenteren a dátumot és az időt (akksi saru lecsuszott), viszont nem emlékszem hogy kell előhívni a setup menüt, mit is kell egyszerre nyomni? :)
(új belsős 156)
Köszi előre is
Üdv
redbull902014-08-20 17:05:45 // 146515
Elméletileg benzinest Európában 2001 től tud olvasni a Bluetooth -os interfész...
Dieselt meg 2003/2004 től..
Dieselt meg 2003/2004 től..
roberto332014-08-20 16:36:52 // 146514
Sziasztok, 1998-as 156 2.0 TS - hez jó az OBD 2-es Elm Bluetooth interface menet közbeni adatgyűjtéshez? Köszi: Roberto
Bilux2014-08-20 10:07:16 // 146513
Nekem is nem rég repedt el és tényleg semmi hangja nem volt.
Hardy2014-08-20 07:42:13 // 146512
Nekem semmi hangja nem volt egy nagyon kis hasadas volt rajta es ugy fustolt foleg gyorsitasnal mint egy Ifa.
ystuc2014-08-19 21:04:04 // 146511
Van. Nyaralni ment az ember, aki majd beépíti nekem. Szemptemberre tolva a project. :-)
indi692014-08-19 18:13:24 // 146510
Üdv. Cseréltem a még gyári lambdát ( bosch gyárira ), szívott levegő hőmérőt ( bosch gyárira ). Az alapjárati befecskendezési idő beállt ahova kell, és a venti problémám is meg szűnt, már úgy működik ahogy kell szakaszosan amikor kell. Valószínű az ecu nem jól vezérelte a rossz beszívott hőmérő miatt. Hátha érdekel valakit:)
156er2014-08-19 16:50:55 // 146509
Van valami előrelépés az ügyben? :)
bb_1452014-08-19 09:53:30 // 146508
Ha lenne "like" gomb, erre nyomtam volna egyet :)
Abarai2014-08-19 08:10:55 // 146507
Nálam csatlakozója válogatja. A GPS-em töltője állandóan kicsúszott, a telefonéval nincs semmi baj. Elvileg egyformák, de mégsem.
indi692014-08-19 06:41:01 // 146506
köszönöm. a másik adatott nem ismered? üdv
Tuningman2014-08-18 22:50:14 // 146505
Lassú a lambda de még működik ezért nincs hibakód.
A következő fázis már hibakódos lesz rövid időn belül.
De az utángyártott ( nem Bosch ) lambdák is általában lassúak.
A következő fázis már hibakódos lesz rövid időn belül.
De az utángyártott ( nem Bosch ) lambdák is általában lassúak.
Tuningman2014-08-18 22:42:36 // 146504
Valószínűleg a turbó geometria nem működik megfelelően. Szét kell szedni, kipucolni, beállítani. Hozzá nem értőknek nem ajánlom a piszkálását.
Ákos912014-08-18 21:24:21 // 146503
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a szivargyújtóba ha bedugok valamit pl telefontöltőt állandóan kicsúszik és nem érintkezik. Ez típusbetegség vagy csak az enyém szar?
Olyan kérdésem lenne, hogy a szivargyújtóba ha bedugok valamit pl telefontöltőt állandóan kicsúszik és nem érintkezik. Ez típusbetegség vagy csak az enyém szar?
szasza(SW)2014-08-18 20:45:45 // 146502
Fél éve ,nekem a Lmm miatt volt ilyenem,de ki kéne olvasni.
mreni2014-08-18 20:11:08 // 146501
vagy bármi más,lmm-től a map ig minden lehet
zalan2014-08-18 19:35:22 // 146500
Sziaa turbócső tuti nem mert azért annak elég jellegzetes hangja van!
Az egr meg le van falazva!
Az egr meg le van falazva!
Alfa GT-Csaba2014-08-18 19:25:24 // 146499
vagy turbó cső szakadás vagy EGR tömődés!
indi692014-08-18 19:24:20 // 146498
Üdv urak. Következő kérdésem, hogy a lambda hiba mindig látszik a műszerfalon? 1mv és 7mv között ugrál. A szerelő szerint, aki végre ki tudta olvasni azt mondta szerinte nem jó ez a görbe. azt mondta sűrűbbnek kéne lennie. És az alapjárati befecskendezési idő 3.5ms. Szerinte ez is sok. Hibakód nem volt egy sem
mreni2014-08-18 19:05:25 // 146497
Egyszerűbb lenne gépre dugnia a szerelődnek találgatások helyett....
egyébként lehetséges a nyomásszabályzó szelep halála is.
egyébként lehetséges a nyomásszabályzó szelep halála is.
zalan2014-08-18 18:33:03 // 146496
Sziasztok!
Segítség, ötlet kellene nekem:
A turbó munkája mintha megszűnt volna, amit 1800-2000-es fordulaton kellene csinalni kb haloványan 2800-3000 környékén érzem ... hatalmas nagy koromfelhő társaságában!
Szerelőm szerint nem a turbó a ludas, hanem a szabályzó szelep vagy vákuumcső (szakadás, eltömődés) ?!
Valakinek valami hasonló baja volt vagy van ???
Előre is köszi!
Z
Segítség, ötlet kellene nekem:
A turbó munkája mintha megszűnt volna, amit 1800-2000-es fordulaton kellene csinalni kb haloványan 2800-3000 környékén érzem ... hatalmas nagy koromfelhő társaságában!
Szerelőm szerint nem a turbó a ludas, hanem a szabályzó szelep vagy vákuumcső (szakadás, eltömődés) ?!
Valakinek valami hasonló baja volt vagy van ???
Előre is köszi!
Z
Piritu - 1.000.0002014-08-16 21:47:15 // 146495
Valami ebben az esetben tuti nem kerek. Mint írtam már ugyan ez a vezérlő a Spideremben 3 pólusú csatin keresztül kommunikál. Nem lehet véletlen, hogy ezt a vezérlőt papíron a free nem kezeli. Sem itt, sem a Spiderben, ott viszont a fullal megy. ( A Spidernél ugyan így nem tudtam semmivel sem fellépni a légzsákra, még az általános kütyükkel sem, csak a gyári Examinerrel.)
Trombozis2014-08-16 18:57:26 // 146494
Sok autószerelő nem arról híres, hogy tudja kezelni ezeket a programokat. Nem leszólni akarom őket, mert a jelenlegi nekem tudja. :-D Az előtte lévő, nem és tőlem kért sokszor segítséget. Én voltam a hibás, ha a balfasznak a laptop lemerült, amit tőlem kapott....idiótája. :-D
indi692014-08-16 18:51:07 // 146493
Én nem akarok csatlakozni sehova, ehhez láma vagyok, nem tudom mivel kísérleteznek a szakik. az érdekelt volna, hogy más is járt e így