GEORGE2008-01-16 14:04:59 // 57343
Esk, hogy így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 13:56:57 // 57342
hm az érdekes...
GEORGE2008-01-16 13:54:09 // 57341
Van 9Literes tartály? Nekem nem megy be 5L-nél több, pedig full gyári Xenons a gépem.
Mike.2008-01-16 13:45:07 // 57340
Én is csak egyszer kínlódtam, azóta csak úgy oldom meg. :-)
Liquid2008-01-16 13:29:22 // 57339
így van, tölcsér nélkül neki sem állok :)
András bácsi2008-01-16 13:23:47 // 57338
áhhh, tölcsért
András bácsi2008-01-16 13:23:23 // 57337
erre találták ki a törlcsért...
Nyirkos2008-01-16 13:22:29 // 57336
:) Na igen. A fényszórómosó miatt, gondolom.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 13:19:52 // 57335
jah valami hasonló a beállás nálam is...az idegesít a legjobban, hogy mikor lepattintod a kupakot mindig visszahajlik ....alá kell szorítani a karosszériának...nah akkor törik el...szóval ez jól el lett bszva...gondold el akinek gyári xenonos s 9L-t lehet betölteni :)))
Nyirkos2008-01-16 13:13:21 // 57334
:) Na ja, elég hülyén van kitalálva. Én is mindig nagy terpeszben, hogy ami mellé folyik, az ne a cipőmön legyen töltök rá. Szerintem aki látja, hülyének néz. :) És biztos másnak is le van már törve a sok kinyitás, visszapattintástól. Felidegesít. :)
Főleg ilyenkor télen, nekem 5l, az 1 hét.
Főleg ilyenkor télen, nekem 5l, az 1 hét.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 13:10:05 // 57333
de most őszintén ...alkohol befolyásoltság nélküli állapotban is ki az itt 2L ablakmosó folyadékból legalább egyet be tud tölten???
Nyirkos2008-01-16 13:01:42 // 57332
Akkor lehet cserélni. Köszi az infót. Megy a listába. A hétvégén tényleg összeírom, mik kellenének.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 13:00:04 // 57331
450ft a gyári:)
Nyirkos2008-01-16 12:50:03 // 57330
Vagyis a szélvédőmosó tartálynak a beöntőnyilását.
Nyirkos2008-01-16 12:48:21 // 57329
Fuck. Letörtem a tetejét a szélvédőmosónak. Így is rá lehet pattintani, de idegesít.
Lehet ezt valahogy cserélni? Azt a sötétkék beöntő nyílást?
Lehet ezt valahogy cserélni? Azt a sötétkék beöntő nyílást?
GEORGE2008-01-16 12:46:52 // 57328
Ez a rács téma, hogy van vagy nincs követhetettlen!
nem lehet semmilyen felszereltséghez vagy motorverzióhoz kapcsolni, amilyen ködlámpatakaró a kezükbe került azt tették fel az adott autóra...
nem lehet semmilyen felszereltséghez vagy motorverzióhoz kapcsolni, amilyen ködlámpatakaró a kezükbe került azt tették fel az adott autóra...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 12:45:25 // 57327
alvázszsám szerint van vagy nincs :))
de mi értelme ne kérdezd...
de mi értelme ne kérdezd...
GEORGE2008-01-16 12:44:52 // 57326
A 156-nál sem lehet mindegyikhez rendelni, be kell lépni az adott 156-os alvázszámával az ePer-be ha halovány szürke a kódkártya a robbantott rajzon, akkor nem lehet rendelni...
tipoatti2008-01-16 12:39:43 // 57325
Várjááá, én nem arra gondoltam, hanem az első 156-osomra, ami a belső facelift előtti volt, 2001-es! Nem voltam elég egyértelmű sajna...
Cgo2008-01-16 12:39:04 // 57324
de most 156-rol van szo...
Cgo2008-01-16 12:38:37 // 57323
Nyirkos2008-01-16 12:37:59 // 57322
Egyébként, létezett ilyen fura megoldás. Nekem is pl. vannak gyári jóféle pedálok. Pedig a csomaghoz nem ez járt. :)
GEORGE2008-01-16 12:37:50 // 57321
nem mindegyikhez lehet codkártyát rendelni!
a 146ti-hez nem lehetett!!!
a 146ti-hez nem lehetett!!!
Cgo2008-01-16 12:36:36 // 57320
félsportcsomag? :))
Ferke2008-01-16 12:14:50 // 57319
És az enyém is ilyen.
tipoatti2008-01-16 12:07:25 // 57318
A facelift előtt is volt olyan, hogy a lökösökön a koptató fényezett, a tükör viszont nem. Az enyém is ilyen volt például.
András bácsi2008-01-16 12:07:24 // 57317
Nekem utoljára az tetszett nagyon, amikor bizonygatta a nepper, hogy mindenhol azonos a festékvastagság, de szemre is más volt a fakultság az elején. A nyúlványokon meg nulla kosz, friss festék, kevésbé látszó helyeken itt-ott szórógitt-maradék.
Én persze szívesebben vennék egy olyan autót, amin tudom, hogy mi volt és mennyire sérült, mint egy törésmentes agyonhajtott, szétesőfélben lévő "szervízkönyvest."
Én persze szívesebben vennék egy olyan autót, amin tudom, hogy mi volt és mennyire sérült, mint egy törésmentes agyonhajtott, szétesőfélben lévő "szervízkönyvest."
Cgo2008-01-16 12:05:42 // 57316
tegnap irta valaki, hogy a szelvedo tetejen a rozsda lehet gagyi szelvedocsere eredmenye --> jelentem igaza van, a szelvedom 2005-os, tehat cserelve volt.
Cgo2008-01-16 12:03:00 // 57315
kodkartya utolag 4500 Ft. en emiatt meg megvennem.
Nyirkos2008-01-16 12:00:38 // 57314
És, nem Csöri írta, hogy neki is cserélték a szervízben, gariban?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 11:59:06 // 57313
érdekes én tudom rendelni:)
Cgo2008-01-16 11:55:22 // 57312
a markaszerviz szerint kulon nem rendelheto....
GEORGE2008-01-16 11:35:52 // 57311
Régebb óta van már glett a cinkes eljárással készülő autókhoz, még is elenyésző számban használják csak, drágább ezért a jó magyar szokás szerint nem veszik :-)))...
Mike.2008-01-16 11:25:40 // 57310
Biztos voltam benne, hogy hamar kitalálnak valami erre a festékvastagságmérés sumákolására.
GEORGE2008-01-16 11:02:57 // 57309
Aláírom, de még mindig nem ez a jellemző.....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 11:02:02 // 57308
passz de megcsinálják...
András bácsi2008-01-16 11:01:39 // 57307
A festékvastagságmérő egy dolog. Színhelyes bontott elemek, fémtartalmú gitt, és nem sokat érsz az értékekkel.
GEORGE2008-01-16 11:00:58 // 57306
Szerinted hány ilyen fényező van??100-ból talán 1!
GEORGE2008-01-16 11:00:29 // 57305
cinnel tölti fel a horpadást?? vagy cinkalapú a glett inkább nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 10:57:42 // 57304
az ügyes karosszériások cinnel dolgoznak, arra fújnak rá s már is gyári közeli értéket mutat a rétegmérő..sajnos láttam és mértem is nem hittem a szememnek :(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 10:56:13 // 57303
a leömlő sem hazudik! meg a pedálgumik, a csöveken a bilincs, ha a hosszbordás gyári az is sokat elárul...stb
GEORGE2008-01-16 10:55:53 // 57302
A Tackrynek néztem tavaly nyár végén egy GT-t 2004-es körbefújva!!
304-440 rétegvastagsággal...
mit értesz te cinnel való javítás alatt?
304-440 rétegvastagsággal...
mit értesz te cinnel való javítás alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-01-16 10:53:49 // 57301
a cinnel javított karosszérián nem mutat semmit a rétegmérő :(((
Nyirkos2008-01-16 10:50:08 // 57300
Nézz itt is körbe, tényleg. A blog sokat elmond a tulaj Alfájáról, és ott talán nem hazudik senki. A facelift-est tényleg drágábban tudod majd eladni, ha arra kerül a sor. Bár, nem sokkal. De nem szép az a motorháztető. A 2.0-án pedig nem szimpatikus a lökösök újrafújása. És ki tudja, mit takar a vezérléscsere, ha volt egyáltalán. A szervíz szerint nem kell mindent cserélni, amit mi cserélni szoktunk rajta ilyenkor.
És alkudj! Mindenhol lehet!
És alkudj! Mindenhol lehet!
Mike.2008-01-16 10:50:07 // 57299
Amit én linkeltem be, azt akarja megvenni. Pontosabban azokból a fekete 2,0-ást.
Az ezüst szerinted törve volt?
Ja és 100 e km el árulják a vasakat. Nekem hihetőnek tűnik. :-)
Az ezüst szerinted törve volt?
Ja és 100 e km el árulják a vasakat. Nekem hihetőnek tűnik. :-)
Ferke2008-01-16 10:43:38 // 57298
Valszeg ha most Alfát vennék, akkor én is inkább kivárnék egy amore-s ajánlatot.:))
Ferke2008-01-16 10:39:54 // 57297
Ja, és km ügyileg a facelift könyöklője is árulkodó tud lenni. 100e-nél már látszik a peremen a kopás, de mág egy intenzív kárpittisztítás segít. 150ezernél már tisztítás után is látványosan kopott.
GEORGE2008-01-16 10:39:37 // 57296
persze hogy nem mind1 hol van fújva és az sem hogy milyen vastagon.
Azért mondtam neki, hogy hozzáértővel menjen, mert laikusnak semmit sem mond a festékmérőn lévő számok....
Azért mondtam neki, hogy hozzáértővel menjen, mert laikusnak semmit sem mond a festékmérőn lévő számok....
Ferke2008-01-16 10:37:12 // 57295
Az én tippjeim:
Csak faceliftest nézz, mert az ára mindig tartósabb picit egy faceliftnek, tehát könynebb eladni is. (gondolj bele, ha már 2002-es autót nézel, Te is inkább az újabbat fogod keresni, 2zónás klímával)
Figyeld az első-hátsó sárvédők és a lökösök találkozását, valamint az első lámpák-géptető közötti réseket. Ha nem futnak a vonalak rendesen, akkor valszeg csattos volt (mint pl Mike által linkelt ezüst)
A valós km miatt nézd a kuplungpedált, mellette a lábpihentetőnél a kárpitot. Ezek 100e körül már elég rondák (nem gáz, ha ennyi van bennük, csk ne írják le, hogy 60ezer, mikor nem is annyi). Érdemes nézni a bal első ajtó belső peremén a festékkopást, ez is sokat elárul km-ről, újrafényezésről is.
Nem árt egy festékvastagság mérés+egy alfához értő társ, ahogy már korábban írták a többiek.
Ha megvan a vas: vezérléscsere, hosszbordás+tsai csere, vízpumpa, olajak, szűrők. (ez kb 100e ft), ezt mindenképp számold, mert nincs az az elmebeteg eladó, aki 120ezret költene eladás előtt a vasára..:)
Csak faceliftest nézz, mert az ára mindig tartósabb picit egy faceliftnek, tehát könynebb eladni is. (gondolj bele, ha már 2002-es autót nézel, Te is inkább az újabbat fogod keresni, 2zónás klímával)
Figyeld az első-hátsó sárvédők és a lökösök találkozását, valamint az első lámpák-géptető közötti réseket. Ha nem futnak a vonalak rendesen, akkor valszeg csattos volt (mint pl Mike által linkelt ezüst)
A valós km miatt nézd a kuplungpedált, mellette a lábpihentetőnél a kárpitot. Ezek 100e körül már elég rondák (nem gáz, ha ennyi van bennük, csk ne írják le, hogy 60ezer, mikor nem is annyi). Érdemes nézni a bal első ajtó belső peremén a festékkopást, ez is sokat elárul km-ről, újrafényezésről is.
Nem árt egy festékvastagság mérés+egy alfához értő társ, ahogy már korábban írták a többiek.
Ha megvan a vas: vezérléscsere, hosszbordás+tsai csere, vízpumpa, olajak, szűrők. (ez kb 100e ft), ezt mindenképp számold, mert nincs az az elmebeteg eladó, aki 120ezret költene eladás előtt a vasára..:)
Mike.2008-01-16 10:36:44 // 57294
Azért a festékvastagságmérő sem mindegy, hogy hol mutat eltérést.
Lehet apró koccanás, parkolóban ajtó rányítás javítása, ami megint nem nagy baj, csak minden legyen szépen, szakszerűen megcsinálva ... szerintem.
Lehet apró koccanás, parkolóban ajtó rányítás javítása, ami megint nem nagy baj, csak minden legyen szépen, szakszerűen megcsinálva ... szerintem.