Fórum >> Típusok >> 156

Dévid2014-07-28 18:23:04 // 146241
Az tuti, hogy sem a '98-as 2.0 TS-emben, sem a '97-es 2.5 V6-omban nincs ilyen móka, de szerencsére az igénye sem merült fel soha. Majd a következő autómban lesz, mivel úgy tűnik át fogok állni a sötét oldalra. :)
Alfa GT-Csaba2014-07-28 17:45:42 // 146240
Én úgy tudom hogy a 2004 előtti benyásokba nem is volt!
Dévid2014-07-28 17:19:02 // 146239
Egy szabad fehér csatlakozót kellene látni a képen, de tudtommal a félfacelift előtti benzinesekben nagyon ritka a tempomat előkészítés.
Peti156Sw2014-07-28 08:34:23 // 146238
Az jó, így azèrt egyszerűbb találni. Amúgy ezt a kèrdèst már fel akartam tenni. :) köszi!
mizooo2014-07-27 20:00:44 // 146237
Talán nézd meg a "klasszikus" nívópálcát :) az majd megmondja mennyi van benne.
kzoli2014-07-27 19:57:57 // 146236
Hali!Megvolt az olajcserém,viszont a kijelző egy sávval max. alatt mutat.A flakonban lévő maradék szerint benne van ami kell.Töltsek hozzá,vagy ez mitől lehet?Előtte maximumot mutatott
redbull902014-07-27 19:53:10 // 146235
Jaja néztem már a bontókat Nyúlon is van, az meg elvileg már csak olasszal fog foglalkozni :) Köszi!
Szabeee2014-07-27 19:46:38 // 146234
Én kicseréltem a csapágyat a szíjtárcsában, a kisebb, idegesítő kattogás megszűnt, az a vonyító, visító hang, ami az idegeimre ment, megmaradt... sőt erősebb lett. Legközelebb a generátort fogom kivenni és megnézni, már olyan sok lehetőségem nem maradt, ha jól számolok... 5 dolog lehet azon a szíjon, amiben van csapágy :) és nem szeretnék mindent lecserélni, a pénztárcámnak nem tetszene
hg6idn2014-07-27 19:42:41 // 146233
Sziasztok!
Gyári Xenonnal kapcsolatban lenne kérdésem:
jobb oldali bekapcsolás után kb 5-10 mp-ig világít, majd elalszik. FES alapján ilyenkor leesik a feszültség 0 voltra, ha újra indítom (mint a win-t :) ) akkor ugyanez játszódik le. Hiba kódot is betárol: B1013 hibajelző lámpa
Az Xenon volt cserélve majd két éve, Osram, talán Unix, vagy Láng beszerzésből.
A bal oldalinál meg mászkál a Xenon feszültsége (10-20V körül), falnál látható is a vibrálás.

Valami átok van rajtam, meg az Alfámon:
elrepedt a katalizátor alsó csőnél (2-3 hónapja cseréltem
középső dob kiszakadt
hátsó dobom kopog
kézifék köteleket cserélnem kell, mert a beépített 3 cm-mel rövidebb a kelleténél, új betétekkel nem lehetett összerakni
Gyertyákon vízkő szerű lerakódást találtam. Mikor vettem az autót rendbe volt, 40 eKm után tapasztaltam ezt, ennek a cseréje is időszerű
196.251 Km
De így is szeretem, csak pénztárcám nem
swan2014-07-27 19:11:09 // 146232
Én is arra gondoltam ha nem látható semmi rajta akkor nem cserélném. De majd ha holnap kiveszem kiderül. 2 hónapja cseréltem párom 147-nek hátsó gátlóit ránézésre annak a toronyszilentnek sem volt semmi baja gondolkodás nélkül visszatettem. Most azért gondolkodtam el, mert a 156-ba 240e km van míga 147-be csak 130e km.
GTPeti2014-07-27 18:13:07 // 146231
No, megvolt a szíjcserés operáció.
Most már nincs klíma, van viszont csönd. Újra szép kultúrált dízeles hangja van az autónak. :)

A szíjfeszítőt a legegyszerűbb egy standard 1/2"-os nyomatékkulccsal elnyomni, evvel van elég erőkar. Ezzel a manőverrel felvételt is nyert a nyomatékkulcs az "autóskészletbe*". (*: Erről úgyis akartam már írni...)
DobosHunor2014-07-27 17:50:51 // 146230
Vagy maradj benzinesnél csak rakass abból bele nagyobb változatot :) Szerintem az hamarabb kivitelezhető. Meg lehet a papírozással sem kell kínlódni :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-07-27 17:00:51 // 146229
Győrújbaráton van a bontóba 1-2 alfa, menny ki az elég közel van neked :)
XYZ2014-07-27 14:20:48 // 146228
Rendben, meggyőztetek.
Ezért is írtam, hogy megéri-e a csere, de még szerencse, hogy itt kezdtem és nem egyből a motorvásárlással.
Egy ideig marad akkor, még muszájból, aztán lesz a csere.
Liquid2014-07-27 14:13:58 // 146227
inkább vegyél egy másikat amiben a kívánt motor van, a motoron kívül igencsak sok dolog van amit cserélni/alakítani kellene
ystuc2014-07-27 14:12:35 // 146226
Én kettő V6 145-ről tudok. Az egyik azóta vissza alakult 2.0 TS-sé, a másik pedig P-s rendszámmal közlekedik.
GTPeti2014-07-27 14:01:15 // 146225
(Egy V6-os 145-ről tudok, de, hogy az le lett-e papírozva, jó kérdés. Egy benzines-benzines váltás kevésbé feltűnő.)
XYZ2014-07-27 14:00:29 // 146224
Látom nem hiába nem csinált senki ilyet. :)
Köszönöm a válaszod!
Ha átmegyek matochistába, lehet megcsinálom, addig hajtom a benzines mocit.
köszi!
GTPeti2014-07-27 13:53:17 // 146223
Nem nagyon csinált senki, mert nem ennyire önkínzó beállítottságú. Az NKH-val vért izzadnál és tippem szerint minimum 2-300eFt menne a papírozásra. Olcsóbban kijössz, ha veszel egy gyárilag dízelt... De, ha nem így teszel, légyszi feltétlenül vezess blogot a tortúráról, hogy legközelebb egy ilyen kérdésnél belinkelhessük. Thx! ;)
XYZ2014-07-27 13:45:26 // 146222
Persze jobb lenne egy kis plusz erő bele, ez az 1.6 kicsit vérszegény bele.
XYZ2014-07-27 13:43:53 // 146221
Eladni nem szeretném, azért kérdeztem, hogy kb mennyi lehet ennek a költsége.
Hátha csinált már valaki ilyet, és megossza a tapasztalatait velünk.
ystuc2014-07-27 13:30:41 // 146220
Mindent meg lehet oldani, a kérdés, hogy megéri-e?
XYZ2014-07-27 13:26:41 // 146219
Sziasztok!
Csinált már valaki olyat, hogy 1.6Ts-be 1.9 JTD motort cserélt?
Haldoklik az enyémben a motor, ezért gondoltam erre a verzióra.
redbull902014-07-27 13:21:31 // 146218
156 Gyári 2.4mjet légtömegmérőt keresek meg szélvédőt!
Szélvédőt Győr környékén vagy 50km körzetében....
ystuc2014-07-27 11:58:39 // 146217
Akkor a régi évjáratúé is jó, a külső részen nem volt facelift.
GTPeti2014-07-27 11:54:46 // 146216
Én hátul nem cseréltem toronyszilentet. Nem volt rajta semmi repedés, elég masszívnak nézett ki. A porvédőnek sem volt semmi baja. (Igaz az új lcs-n. fel-le mozgott, emiatt a tengelyre tekertem egy kis powertape-t és arra húztam rá a porvédő szűk részét.)
Peti156Sw2014-07-27 11:52:18 // 146215
Sziasztok! 2005-ös Sw-hez keresek bal hátsó lámpát. A csomagtartó ajtón lévő nem kell.
swan2014-07-27 09:41:04 // 146214
Véleményetekre lennék kíváncsi.
Hátsó gátlókat cserélek. Menniyre indokolt ezzel együtt a toronyszilent és az ütköző meg porvédő csere. Logikusan ha porvédő szakadt akkor csere. És a másik kettő?CSak mert jó pár ezressel megdobja a cserét ha mindent kidobok. Egyáltalán a toronyszilent és az ütköző el tud fáradni?
ystuc2014-07-27 08:18:15 // 146213
Alfisti.com oldalon még mindig 60ezer körül van.
Buddha2014-07-26 23:43:03 // 146212
Árat kérdezz személyesen, egész más lesz mint a kiírt! Részleges felújítás vagy csak tömítetlenség megint egy külön kategória! ;-)
DobosHunor2014-07-26 22:49:33 // 146211
Találtam egyet 15-ért Univerzális. Itt van közelben rá próbálom hátha jó :)
Liquid2014-07-26 22:46:01 // 146210
csak azért kérdeztem mert a 159-hez 41e volt a gyári új
Trombozis2014-07-26 22:44:22 // 146209
:-)
Valami nagyon nem oké. Erre lövök most...idegesítő, ahogy viselkedik.
DobosHunor2014-07-26 22:37:35 // 146208
találtam racing bazaron 10-től egészen 50-ig :) bár a teteje a csillagos ég :)
DobosHunor2014-07-26 22:35:51 // 146207
Meg olyan kérdésem lenne bár lehet nem itt kene megtudakolnom, igazából annyi lenne, hogy a turbon van egy állító csavar amivel lehet szabályozni mekkora nyomàs legyen? Ha igen akkor az kinek hol van? Ki kell tekerni teljesen? Vagy oltári nagy hülyeséget kérdeztem :D
Liquid2014-07-26 22:24:21 // 146206
mennyire nagyon drága?
ystuc2014-07-26 22:22:06 // 146205
A jó áron azért elég tág fogalom. :-)
Az enyémnek egyetlen takaró füle hiányzik, de attól még teljesen használható.
NeoEx482014-07-26 21:51:27 // 146204
A linkelt kérdésemre tudtok válaszolni? Köszi!
DobosHunor2014-07-26 19:32:31 // 146203
Ja hat most találtam egyet jó áron. Elvileg meg van hozzá mindene. Akkor lehet megyek és meg nézem ra tudom-e csavarozni a helyére. Köszi azèrt! :)
DieselManiaco(NagyVad)2014-07-26 18:25:00 // 146202
kössz,már sikerült saját kútfőből is ez a módszer jutott eszünkbe:D
ystuc2014-07-26 17:57:32 // 146201
Egy kollégám szólt, hogy az ismerőse eladta az Alfáját és ez megmaradt. Tőle van. Újonnan nagyon drága, használtan meg ki lehet fogni jó áron.
W.2014-07-26 17:56:30 // 146200
A vezetőoldalo ajtó felső sarkát óvatosan kifelé kell feszíteni 2db széles vésővel vagy csavarhúzóval. Ezután egy kampós végűre hajlított erősebb acél vagy alu drótot bedugsz és kinyitod belülről a zárat. Nekem is volt ilyen sajnos és akkor láttam ezt a módszert egy "szakértőtől"! ;)
DieselManiaco(NagyVad)2014-07-26 17:03:25 // 146199
Urak mi a helyzet akkor ha a 156-ba becsuktam a csomagtartóba a kulcsot az utastér pedig zárva van,hogy lehet bejutni?(nincs pótkulcs)
Piritu - 1.000.0002014-07-26 16:33:35 // 146198
Mert nem is nagyon van. Itt az Amorén se sokan írtak az elmúlt 10 évben ilyesmiről...
(A volt 146-omban is tudtommal még az eredeti van bőven 300e felett.
HátvédRomeo2014-07-26 15:54:35 // 146197
Hello Mindenki!

ELADÓ Teljes TS motorhoz vadi új gyertya sor, mind a 8 db (4-4) kicsi nagy.

Akinek szüksége van rá írjon a falamra!

Ui.: Inkább ide raktam be mert itt talán többen olvassátok.

csao

Hátvéd
Liquid2014-07-26 15:41:29 // 146196
lehet hogy az hazafele úton elcsettent az új tulajnál :)
erről a TS-hibáról eddig még nemnagyon hallottam...
GTPeti2014-07-26 15:30:08 // 146195
De lehet, hogy 200-nál elszálltak. :))))

Komolyra fordítva, én több trafóhibáról hallottam TS/JTS viszonylatban, ezért csodálkozom.
Liquid2014-07-26 15:27:20 // 146194
mért ne? :) én 199e-rel adtam el és tudtommal nem volt birizgálva
DobosHunor2014-07-26 14:29:44 // 146193
Köszi az ajánlatot, de én egy projektre készülök és ahhoz kellene nekem :) Esetleg el mondanád honnan vetted? Vagy nagyon drága egy ilyen?
DobosHunor2014-07-26 14:28:24 // 146192
köszi a segítséget :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak