Dévid2007-11-17 23:11:49 // 51743
Egy a lényeg, nem 90 °C, és annyinak kellene lennie. Kész, passz. Szóval pincééér! Egy gyári thermostat rendel...
csocsi2007-11-17 23:02:12 // 51742
Nekem is azt mondta Piri, hogy az 80°C.
Poló2007-11-17 23:01:34 // 51741
Szerintem az nem 70.
admirális2007-11-17 22:54:27 // 51740
Nem állítom 100%-os magabiztossággal, hogy az 70, de amennyit tudok az analóg műszerek leolvasásáról, én erre következtetek.
admirális2007-11-17 22:50:44 // 51739
Vidd el kipufogóshoz, az megmondja neked. Melyik helyen kaptad ezt a jó árajánlatot?
Dévid2007-11-17 22:50:44 // 51738
Én is így gondoltam, de akkor biztos én tévedek...
admirális2007-11-17 22:48:06 // 51737
Nem 70-et akartál írni? Az lenne logikus, mert 50 és 90 között fél úton a 70 van. Minden osztás +20 fok 50-től 130-ig
Poseidon2007-11-17 21:55:48 // 51736
Ez csak költői kérdés volt :)) Gondoltam, hogy ez a helyzet, csak annyira bíztam abban, hogy már más is szívott ilyesmivel... áááhhh...
Poló2007-11-17 21:52:55 // 51735
Ha nem válaszolt senki, akkor az sajnos azt jelenti, hogy nem tudjuk a kérdésedre a választ.Próbáld meg valamelyik szerelő tagunknál megkérdezni, pl Piri, DCS, Csöri, esetleg Bandi.
Poseidon2007-11-17 21:49:44 // 51734
Sziasztok!
Hihetetlen számomra, hogy senki se írt a katalizátoros problémámra :((( Ki tudja mekkora csőátmérőjű kat kell egy 2.0L TS 156-osba? Amit találtam univerzális Bosal kat-ot, annak 54mm a csőátmérője, elég az nekem? Nem fog fulladni, rezonálni, ilyenek?
Segíthetne valaki, mert a jelenlegiben egy darab kerámia eltömíti a járatot és az autó emelkedőn mélyülő hang közepette erőtlenné válik :(((
Nincs viszont kedvem 101e Ft-ért gyárit venni, jó lesz az univerzális Bosal 14e Ft-ért is, nem? :)
Hihetetlen számomra, hogy senki se írt a katalizátoros problémámra :((( Ki tudja mekkora csőátmérőjű kat kell egy 2.0L TS 156-osba? Amit találtam univerzális Bosal kat-ot, annak 54mm a csőátmérője, elég az nekem? Nem fog fulladni, rezonálni, ilyenek?
Segíthetne valaki, mert a jelenlegiben egy darab kerámia eltömíti a járatot és az autó emelkedőn mélyülő hang közepette erőtlenné válik :(((
Nincs viszont kedvem 101e Ft-ért gyárit venni, jó lesz az univerzális Bosal 14e Ft-ért is, nem? :)
Dévid2007-11-17 21:38:48 // 51733
Az előzővel egy mutatónyival alatta, az újjal egy mutatónyit felette áll a mutató.
csocsi2007-11-17 21:28:04 // 51732
Pedig hangoztattam, hogy lesz enyhülés és várok, de aztán kénytelen voltam cserélni mivel mostanában nem a garázsban áll.
Poló2007-11-17 21:27:55 // 51731
Nekem a gyári 16-17 körül volt.
csocsi2007-11-17 21:26:51 // 51730
Mindig jó ha az embert megerősítik a tudatában :))))
Poló2007-11-17 21:26:27 // 51729
Idén talán már most keményebb tél volt, mint tavaly összesen...
Poló2007-11-17 21:23:30 // 51728
Nálam is ugyanilyen.
Poló2007-11-17 21:21:39 // 51727
Az valójában 80 fok. Nekem az alatt volt.
csocsi2007-11-17 21:21:08 // 51726
Akkor neked a gyári hozta a megoldást.
Poló2007-11-17 21:19:06 // 51725
Nekem Behr volt benne, utánna vettem egy utángyártott Behrt, nem lett jó. Aztán Erhard komámtól vettem egy gyárit, ami végülis szintén Behr, de ezzel jó.
csocsi2007-11-17 21:18:47 // 51724
A memóriám még arégi. De még más is volt vele hasonlóan.
Dévid2007-11-17 20:45:59 // 51722
Csak azért vittem hozzá, mert közel van, és a légtömegmérőm beszereléséhez ki kellett nullázni a computert is. Meg állítólag ügyes az elektromos szeelője is. Hát nem az. :DDDD
Mike.2007-11-17 20:42:56 // 51721
24 e Ft egy vízpumpáért? Az jó nagy mese! 10-12 e Ft -ért bárhol kapsz.
Válts szerelőt mert ez kamuzik! Aki kamuzik az csal is!
Válts szerelőt mert ez kamuzik! Aki kamuzik az csal is!
csocsi2007-11-17 20:35:28 // 51720
Az ár türhetőnek tűnik. De ha ennyit tud spórolni akkor meg kell tartani :))
Dévid2007-11-17 20:28:15 // 51719
Állítólag 24000-ről indultunk :D, ez 12214 Ft-volt. Vernet márkájú.
csocsi2007-11-17 20:21:24 // 51718
Miből spórolt 12k-t?????
Nekem 11k körül volt tavaly ősszel a termosztátom, de utángyártott.
Nekem 11k körül volt tavaly ősszel a termosztátom, de utángyártott.
Dévid2007-11-17 20:19:11 // 51717
Hát, erre a szerelőre sem... de büszke magára a fickó, mert olcsón talált termosztátot :DDDDD Megspórolt nekem 12000 forintot, igaz most akkor vehetek mégegy termosztátot is. :DDDD
csocsi2007-11-17 20:14:26 // 51716
Akkor sajna nagy szükséged nem is volt rá.
Dévid2007-11-17 20:13:19 // 51715
Szombaton vettem egy garnitúrát, de mivel a héten szerelőnél állt a kocsim szinte minden nap (de miért?) nem tudtam felrakatni.
csocsi2007-11-17 20:10:01 // 51714
A mostani időjárás erősen indokolja a téligumit. Nem akartam én sem, de kénytelen voltam felrakni.
Dévid2007-11-17 20:07:18 // 51713
Tettem bele új gyári FOSCH márkájút, ca. 1,5* jobban megy, nem fulladozik, és végre gyorsul is kicsit. Már erő van, most fel kell rakatnom a téligumikat, mert elég szépen kúszik a kocsi kanyarban.
csocsi2007-11-17 20:04:44 // 51712
Hát mi még jó időben cseréltük :))
Az eddigihez????
Az eddigihez????
Dévid2007-11-17 20:03:03 // 51711
Én is megcsináltam volna, csak nem volt sok kedvem kinn a hóesésben szerelgetni... Légtömegmérőm cseréjéhez pedig úgyis be kellett vinnem a szerelőhöz.
csocsi2007-11-17 20:00:39 // 51710
Nekem George segített cserélni a termosztátot, hamar végeztünk.
Ja, és kana sem kellett.
Ja, és kana sem kellett.
Dévid2007-11-17 19:59:34 // 51709
Tavasszal megcsinálom. Még szerelési dokumentáció kell, és nem lesz gond. Gépész vagyok, vagy micsoda... :D
csocsi2007-11-17 19:57:01 // 51708
Szép ajándék, csak a jézuska elbírja majd ezeket? :)))
Dévid2007-11-17 19:54:54 // 51707
Karácsonyra szerelőaknát kérek, meg szerszámokat. :D
csocsi2007-11-17 19:52:53 // 51706
Az utángyártott is tudja ezt :))))))))))))))))))))))
legalábbis az enyém.
legalábbis az enyém.
csocsi2007-11-17 19:52:25 // 51705
Hát az ilyet meneszteni kell nagyon gyorsan.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-17 19:51:53 // 51704
gyári termo megoldja a gondokat....
Dévid2007-11-17 19:51:26 // 51703
Akkor mégsem vagyok olyan hülye, mint azt hittem előző hozzászólásaid alapján. :DDD De azért jó hülye vagyok. :D Nah, majd megnézem a típustársak blogjaiban, nekik mi vált be. Kicsit idegesít, hogy az új termosztátot cserélhetem ki megint, pedig már rájöhettem volna, hogy én jobban tudom mi kell a kocsimba, mint a szerelők. :DD Legalábbis ezt mutatja a tapasztalat. Most néztem milyen olajat tett bele a szerelőm, hát az is cserés lesz mielőbb azt hiszem. Nem mintha nem mondtam volna meg neki, milyet tegyen bele...
csocsi2007-11-17 19:50:00 // 51702
Szerintem is, bár mások is küzdenek hasonló gonddal.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-17 19:49:26 // 51701
az sem jó benyásnál rajta kell, h álljon a 90 fokon...
Dévid2007-11-17 19:47:18 // 51700
Ha te mondod... Lényeg, hogy most legalább feljebb is megy ha megállok, eddig meg nem érte el soha azt a vonalat sem.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-17 19:46:58 // 51699
bocsi most nézem neked TS-ed van...bocsi ott baj, ha ott áll a mutató...gyári termo kell neki s beáll 90 fokra...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-17 19:45:37 // 51698
nekem is ott lakik, de az 80 fok...
Dévid2007-11-17 19:43:54 // 51697
Mielőtt cseréltem, ki lett mérve. Akkor a vonal alatt állt egy mm-el a hőfok, most a csere után ugyanazon vonal felett áll egy mm-el. a 90-es strigula még messze van, az előző vonal meg 50-el jelzett. a kettő között van egy jelöletlen csík, afelett áll most a mutató.
csocsi2007-11-17 19:43:04 // 51696
Nekem most a 0 környékén is osáig megy, aztán visszamegy pár fokot és újyra felmegy. Szép lassan ingasozik ahogy ki-bekapcsol a termosztát. Ez 150-es tempónál is így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-17 19:40:44 // 51695
persze nyáron simán 90 meg 100....98nál kapcsol a ventillátor...
csocsi2007-11-17 19:39:53 // 51694
Nekem amivel vettem akkor is 90°C volt. Aztán a probléma után nem cseréltem és akkor ment csak max 70-ig. Csere után újból a 90-en áll meg.
Ha 81-es akkor is engedi 90-ig a vitet?
Ha 81-es akkor is engedi 90-ig a vitet?