Én? Semmilyet. :)
De tegyük fel, hogy felnyitom a parasztnak... Sokra megy vele.. Hozza a csavarhúzóját és elkezdi bontani? Abban a pillanatban hívom az ügyvédem azzal, hogy a rendőr elkezdte szétszerelni az autóm. Ugyanis ha felnyitom neki, akkor is csak ennyit lát:
A trafót, csatit, egyebet burkolat védi, ami le van csavarozva. Azt meg főleg nem bonthatja meg.
Egyébként asszem igazad van, mintha a toronyba lenne beleütve az alvázszám. A motorszám nem tudom hol van, elméletileg a motor alján is rajta kell legyen.
KGBMAN2010-02-22 14:46:40 // 106592
Hardy2010-02-22 14:41:08 // 106591
Neked lehet ott van, de én még nem láttam beütött alvázszámot európai autóba a szélvédő mögött :) A tükröddel, meg milyen motorszámot akarsz olvasgatni? :)))))
KGBMAN2010-02-22 14:27:12 // 106590
Az alvázszám a szélvédő tövében van, a motorszám meg tükörrel leolvasható kell legyen. Tudtommal... :)
GabCsi2010-02-22 14:17:04 // 106589
Racinget nekem is zabálja, pedig az a gyárija, lehet legközelebb 10w40 megy bele.
145be Magnatec volt, egy csopp sem fogyott belőle, bár sztem maradok a selenianal ha váltok akkor is.
145be Magnatec volt, egy csopp sem fogyott belőle, bár sztem maradok a selenianal ha váltok akkor is.
KGBMAN2010-02-22 13:35:28 // 106588
Nekem is eszi az olajat.. Pedig nem is TS. De amióta raktam bele ProLongot azóta kevesebbet csócsál meg belőle. Nomeg a benzines mociba 10W40 dízel olaj van, aminek jobb a kormosodási együtthatója. A Következő olajam meg lehet Selenia Racing lesz. Azt is van aki dícséri, van aki szidja.
Joker 1562010-02-22 13:15:10 // 106587
Ezt bebuktam...:) Csak leakadtam kicsit a cikken, és egyből jöttem linkeltem, aztán huztam lejjebb az oldalt...! ;)
Mike.2010-02-22 12:58:03 // 106586
Ha nem is hárommal, de már volt tárgyalva. ;-)
Joker 1562010-02-22 12:55:55 // 106584
Erre nem 3 posttal lejjebb ott van...Nem vagyok vak...Áhhhh nem... :S
;)
;)
Joker 1562010-02-22 12:55:14 // 106583
Cgo2010-02-22 12:35:14 // 106582
pontosan. szerintem is a 2.0 a legelcseszettebb konstrukcio.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-22 12:20:57 // 106581
áh már hogy lenne :DDD
Bilux2010-02-22 12:19:29 // 106580
Nekem meg a "válassza a 2 literes ts-t mert azokkal kevesebb gond van mint a kisebbekkel..." Szerintem pont fordítva, de mind1 :)
Ferke2010-02-22 12:15:21 // 106579
Pedig van 1-2 jtd, ami túl van már a 150-en:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-22 11:32:45 // 106578
tetszik a cikk főleg a 150e után behaló porlasztók amik inkább minden más típusnál jellemző....érdekes én még egyet sem adtam el :DDD
Bilux2010-02-22 10:52:20 // 106577
Cgo2010-02-22 10:09:02 // 106576
tobb autot is lattam mar lampamoso nelkul gyari xenonnal es garantaltam nem a szomszed garazsban foltoztak bele, hanem igy jott ki a gyarbol...
Hardy2010-02-22 10:07:51 // 106575
Hardy2010-02-22 09:49:44 // 106574
Ebbe azért ne légy olyan biztos, hátha még itt páran komolyan veszik:))
Egy sima ellenőrzésből kiindulva, hogyan ellenőrzi az alváz és motorszámot, ha nem nyitja fel, és akkor még nem beszéltem egy komolyabb jármű, és csomagátvizsgálásról, amit ha úgy ítél meg végrehajthat.
Volt olyan, hogy még a tetőkárpit alá is benéztünk, bár nálad ez egyszerű lenne :))
Egy sima ellenőrzésből kiindulva, hogyan ellenőrzi az alváz és motorszámot, ha nem nyitja fel, és akkor még nem beszéltem egy komolyabb jármű, és csomagátvizsgálásról, amit ha úgy ítél meg végrehajthat.
Volt olyan, hogy még a tetőkárpit alá is benéztünk, bár nálad ez egyszerű lenne :))
Cgo2010-02-22 09:14:05 // 106573
GTPeti,
esetleg egy rajzod is van ehhez a megoldashoz?
esetleg egy rajzod is van ehhez a megoldashoz?
Cgo2010-02-22 09:11:18 // 106572
szerintem facelift utan mar mind 5 literes.
GEORGE2010-02-21 23:05:27 // 106570
Csak ha nem vagy elég bátor :-))
Amúgy EGS :-)
Amúgy EGS :-)
Dévid2010-02-21 23:03:48 // 106569
Ittam.
Leányzókkal... ehhh... :S
Leányzókkal... ehhh... :S
GEORGE2010-02-21 22:56:47 // 106568
Ittál?? :-)
Ha nem mersz egyedül, gyere akkor kísérettel, mondjuk egy vagy két csinos leányzóval :-))
Add meg a módját neki :-))))
Ha nem mersz egyedül, gyere akkor kísérettel, mondjuk egy vagy két csinos leányzóval :-))
Add meg a módját neki :-))))
Dévid2010-02-21 22:51:23 // 106567
Ilyen nagy nevű emberekhez én nem merek odamenni. :D
GEORGE2010-02-21 22:48:58 // 106566
Csak nyugodtan gyere oda, legalább megtapasztalod, hogy miről írok....
Dévid2010-02-21 22:46:03 // 106565
Sejtettem, hogy valami hasonló volt az ok. Én anno 2.0 JTS-t akartam, csak iszonyatosan túl voltak árazva akkoriban.
Egyenlőre még nem tervezek autócserét, de lehet diesel lesz a következő, igaz a v6-os benzinesek is vonzanak.
Valójában majd a körülmények fogják meghatározni mi lesz a következő.
Lehet szavadon foglak majd valamikor. :)
Egyenlőre még nem tervezek autócserét, de lehet diesel lesz a következő, igaz a v6-os benzinesek is vonzanak.
Valójában majd a körülmények fogják meghatározni mi lesz a következő.
Lehet szavadon foglak majd valamikor. :)
GEORGE2010-02-21 22:40:49 // 106564
Most ha hiszed, ha nem a fogyasztás volt az utolsó ok.
Elmondom még1szer a sztorit.
A clubos életem kapcsán mikor megjelent a 159 több alakommal tudtam vezetni hosszabb távon is a 2,4 JTDm 20V-t.
Ugye akkor nekem 146ti-m volt.
Nos engem nagyon megfogott, hogy az akkori autómhoz képest mennyivel jobban megy, mennyivel jobban indul meg, szinte bármely fokozatban.
Az autópályán 200-al haladva és km órát letakarva a bent ülök 160-at tippeltek....
Utána néztem és hamar megtaláltam a 156-ban ennek a motornak egy szerényebb verzióját. Igaz gyengébb, de könnyebb is a súlya mint a 159-nek.
Szóval röviden amiért direkt a 2,4-et vettem:
-Halkabb minden tartományban, főleg a 140 feletti tartományban hallani hatalmas különbséget az utazási zajban. 180 utazóban még nem szűrődik be motorzaj, csak gördülési zaj halható. ( ezt többen tudják igazolni )
-lényegesen rugalmasabb,
-jobban gyorsul,
Persze erősebb is meg turbós is.
Az hogy dieselben ülsz sehol nem érződik....ha gondolod az egyik talin szívesen viszlek vele egy kört, hogy érezd is amiről írok.
Elmondom még1szer a sztorit.
A clubos életem kapcsán mikor megjelent a 159 több alakommal tudtam vezetni hosszabb távon is a 2,4 JTDm 20V-t.
Ugye akkor nekem 146ti-m volt.
Nos engem nagyon megfogott, hogy az akkori autómhoz képest mennyivel jobban megy, mennyivel jobban indul meg, szinte bármely fokozatban.
Az autópályán 200-al haladva és km órát letakarva a bent ülök 160-at tippeltek....
Utána néztem és hamar megtaláltam a 156-ban ennek a motornak egy szerényebb verzióját. Igaz gyengébb, de könnyebb is a súlya mint a 159-nek.
Szóval röviden amiért direkt a 2,4-et vettem:
-Halkabb minden tartományban, főleg a 140 feletti tartományban hallani hatalmas különbséget az utazási zajban. 180 utazóban még nem szűrődik be motorzaj, csak gördülési zaj halható. ( ezt többen tudják igazolni )
-lényegesen rugalmasabb,
-jobban gyorsul,
Persze erősebb is meg turbós is.
Az hogy dieselben ülsz sehol nem érződik....ha gondolod az egyik talin szívesen viszlek vele egy kört, hogy érezd is amiről írok.
Dévid2010-02-21 22:22:33 // 106563
A fogyasztáson a lóerőn és a nyomatékon kívül mi volt még az ok?
GEORGE2010-02-21 22:16:46 // 106562
Inkább úgy mondanám, hogy a TS "fikázást" M-jet istenítésnek vélték....bár meg jegyzem oka volt annak amiért lecseréltem a TS-t az M-jet-re :-)
Attie2010-02-21 21:59:41 // 106561
Hát azt a nyakátharapást lehet hogy az MJet fényezése miatt kaptad :-P
Amúgy nekem idáig a boxer a V6 és a TS is eszegette az olajat. Nem mondom, hogy gyári állapotúak voltak, de ette mindegyik. Az Alfa dízel egyik nagy piros pontja a 0 olajfogyasztás :)
Amúgy nekem idáig a boxer a V6 és a TS is eszegette az olajat. Nem mondom, hogy gyári állapotúak voltak, de ette mindegyik. Az Alfa dízel egyik nagy piros pontja a 0 olajfogyasztás :)
Liquid2010-02-21 21:28:28 // 106560
nana, a tiéd speciális "DévidEdisön" attól bármi kitelik :D
Liquid2010-02-21 21:27:42 // 106559
így van, némelyik eszi de általánosítani nem illik :)
pl. az enyém se eszi, a legutóbbi olajcsere előtt pár hónappal kellett fél litert utántöltenem, se előtte se azóta nem tapasztaltam fogyást
pl. az enyém se eszi, a legutóbbi olajcsere előtt pár hónappal kellett fél litert utántöltenem, se előtte se azóta nem tapasztaltam fogyást
GTPeti2010-02-21 21:20:03 // 106557
Nevezzük forced oil renewing feature-nek. :)
Dévid2010-02-21 21:19:46 // 106556
Főleg 15w-40-ből...
GEORGE2010-02-21 21:18:54 // 106554
Azért az 7-8.000km/ 3-4 liter olaj fogyasztás az nem nevezhető éppen kicsi olaj csipegetésnek :-)
Mike.2010-02-21 21:18:13 // 106553
Én nem akarlak meggyőzni. Leírtam az én véleményem.
GTPeti2010-02-21 21:17:51 // 106552
Poló, megnéztem az ablakmosótartályt. Nekem olyan van, mint az első képen (vagyis a nagyobbik). Viszont csak jobboldalon van pumpa, a baloldali (nagyobb) helyen nincs. (Lyuk sincs, de ezen lehet segíteni.) Szóval úgy néz ki, tartályt azt nem kell cserélnem, elég, ha egy gyári pumpát szerválok bele.
Dévid2010-02-21 21:14:47 // 106551
Annyit tudok, hogy megvételkor a maxon volt, pár hónap után felvillant az olajszintjelző lámpa. Évente 3-4 litert utána szoktam tölteni, az olyan 7-8000 km-es futás. Mióta olajat váltottam, és 10w-40-et használok, azóta nem eszi. Igaz motort is cseréltem.
GEORGE2010-02-21 21:12:47 // 106550
Igen mindből előfordul, de sajna %-san a TS-ben jobban.
No de hagyjuk mert amíg Alfa szerelők is azon a véleményen vannak mint amit én hangoztatok addig úgy sem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről :-)
No de hagyjuk mert amíg Alfa szerelők is azon a véleményen vannak mint amit én hangoztatok addig úgy sem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről :-)
GEORGE2010-02-21 21:11:32 // 106549
Próbáltam is felakasztani magam, de leszakadt a karnis :-)))
Ez egy jel volt, hogy még se mondhattam hülyeséget :-))))))))))))))
Ez egy jel volt, hogy még se mondhattam hülyeséget :-))))))))))))))
Dévid2010-02-21 21:09:41 // 106548
Hogy képzelsz ilyet mondani? Az a pár liter olaj, nem fogyasztás... :DDDDD
Mike.2010-02-21 21:08:38 // 106547
Persze, van ilyen benzinesből, dizelből, boxerből, TSből .... Azt állítani, hogy mind eszi, az nem fedi a valóságot (tudom, hogy te nem is ezt mondtad)
Az enyém pl. nem eszi. Volt idő amikor utána kellett töltenem, de az utolsó két olajcsere óta semennyit nem kellett. Ez nem tudom mitől függ mert mindig Seléniát rakok bele, és elvileg minnél jobban kopik annál több olajat eszik. Az enyémben meg lassan 200 K lesz.
Az enyém pl. nem eszi. Volt idő amikor utána kellett töltenem, de az utolsó két olajcsere óta semennyit nem kellett. Ez nem tudom mitől függ mert mindig Seléniát rakok bele, és elvileg minnél jobban kopik annál több olajat eszik. Az enyémben meg lassan 200 K lesz.
GEORGE2010-02-21 21:00:55 // 106546
De mikor a TS hibája közé soroltam a nagymértékű olajfogyasztást, majd elharapták páran a nyakam....
Attie2010-02-21 20:55:01 // 106545
"Jah és 9000km-er alatt megette az olajam..."
Ez TS-nél sajnos nem egyedi probléma. Figyelni kell rendszeresen és után tölteni ha kell.
Ez TS-nél sajnos nem egyedi probléma. Figyelni kell rendszeresen és után tölteni ha kell.
☻SKULL☻2010-02-21 20:23:52 // 106544
ITT van rá egy elegáns megoldás de szerintem is felesleges pénzkidobás, inkáb cserélj gyekrabban levegő szűrőt és ezesetben még az LMM is továb bírja.
MYSKHA2010-02-21 19:58:02 // 106543