csocsi2010-02-27 13:07:25 // 106792
Hát ha a kézi olajkeverés élmény akkor nekem valóban nem :))))
ystuc2010-02-27 09:55:28 // 106791
Jó, hát akinek nem fontos a vezetési élmény... :-)
:-P
:-P
ystuc2010-02-27 09:54:51 // 106790
216ezer kilométerenként. :-)
ystuc2010-02-27 09:54:02 // 106789
Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs. Nem szoktam nézegetni. :-)
GTPeti2010-02-27 08:42:25 // 106788
Milyen gyakran cserélsz betéteket a motorfékben? :))
csocsi2010-02-27 08:35:54 // 106787
Ilyenkor én leveszem a lábam a gázról a többit meg elvégzik helyettem :)))))
GTPeti2010-02-26 22:06:55 // 106786
"Milyen zenét fogsz hallgatni? - titkos favoritként ajánlanám: Carnifex"
Most akkor zenéről beszélünk vagy nem? :PP
A flexicsőgyártótól amúgysem rendelkezem alkotásokkal. :)
Most akkor zenéről beszélünk vagy nem? :PP
A flexicsőgyártótól amúgysem rendelkezem alkotásokkal. :)
Attie2010-02-26 21:44:03 // 106785
Milyen fordulatig engeded leesni mielőtt visszaváltasz?
Attie2010-02-26 21:43:04 // 106784
Nem konkrétan a pedál tört el, hanem a pedált meg a munkahengert összekötő valami. Az új munkahenger árába fájt. Nem tudom már.. huszon pár ezer.
ystuc2010-02-26 20:30:22 // 106783
Hát, én attól nem félek, mert sosem volt olyanom. :-)
Viszont tény, hogy sokat nyomkodom. Van, hogy 6-ból egyesével 2-ig visszaváltogatok, ha már messziről látom, hogy meg kell majd állni, vagy nagyon lelassulni. :-)
Viszont tény, hogy sokat nyomkodom. Van, hogy 6-ból egyesével 2-ig visszaváltogatok, ha már messziről látom, hogy meg kell majd állni, vagy nagyon lelassulni. :-)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:29:25 // 106782
mibe fájt egy új pedál? Bár szerintem még mindig olcsóbb mint a szerkezet (tárcsa+lap+munkadíj)
Attie2010-02-26 20:27:39 // 106781
Miután mondtad múltkor a rengeteg motorfék használatot én is elkezdtem figyelni arra hogy többet használjam. Valamivel tényleg kevesebb lett a fogyim :)
Csak így többet kell kuplungolnom a visszaváltogatások miatt. Viszont a kuplungpedál törésem óta van bennem egy félsz és próbálom minél kevesebbet használni :))
Csak így többet kell kuplungolnom a visszaváltogatások miatt. Viszont a kuplungpedál törésem óta van bennem egy félsz és próbálom minél kevesebbet használni :))
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:23:54 // 106780
Milyen zenét fogsz hallgatni? - titkos favoritként ajánlanám: Carnifex :-)))
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:22:43 // 106779
Nekem csak egy Spider-Erhard-Spider combó jut holnapra, bár az is lesz 250 :-)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:21:39 // 106778
jó utat! :-)
Régen mentem ennyit, a válság miatt kevesebbet kell mennem.
Régen mentem ennyit, a válság miatt kevesebbet kell mennem.
ystuc2010-02-26 20:20:54 // 106777
Én 120 km-et. Vissza fogok menni Budapestre Nógrád megyéből. :-)
GTPeti2010-02-26 20:19:13 // 106776
Holnap beletekerek az autóba 800+ km-t. Elgurulok Saarbrückenig meg vissza. :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:17:34 // 106775
Húúúúúúúúúúúú ez szép! A megfelelő irányban haladva ez 40e km! Persze gondolom hogy Te a rövidebb úton mentél nem a Föld körül :-)
ystuc2010-02-26 20:17:20 // 106774
Autópályán és országúton sok tempomat, lassításoknál pedig az iszonyat mennyiségű motorfékhasználat a titok. Amúgy épp ezért nálam baromi lassan fogynak a fékek. :-)
Attie2010-02-26 20:15:17 // 106773
Egyszer vagy kétszer talán már megtörtént velem, hogy az Árpád hídtól a Népligetig nem kellett fékeznem :DD Olyan este 10-11 körül volt :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:13:51 // 106772
érdekes hogy alig több mint az 1,9-em (6,31-en vagyok 150e km átlagában)
Attie2010-02-26 20:12:42 // 106771
Több mint baráti :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:12:32 // 106770
jelenlegi rekordom 384 km fékezés nélkül, igaz nem alfával futottam, azzal 200 körül mentem eddig a legtöbbet :-)
ystuc2010-02-26 20:11:54 // 106769
Ahhoz képest viszont azt hiszem, hogy elég baráti. ;-)
Attie2010-02-26 20:11:04 // 106768
Ennyit biztosan nem fogok menni velük :) Jelenlegi futásteljesítményemmel számolva az 15 év használat :))
Én már többször gondoltam arra, hogy az autókat inkább üzemórában kéne mérni, mint km-ben.
Én már többször gondoltam arra, hogy az autókat inkább üzemórában kéne mérni, mint km-ben.
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:10:40 // 106767
hehe, a Tiednek eleve 25%-al több kell az egyel több henger miatt :-DD
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:09:27 // 106766
120-at mentem elöl-hátul egy garnitúrával :-))
ystuc2010-02-26 20:07:33 // 106765
Most engem is mellbe vágott. Az uccsó tank full város volt, ráadásul hidegben, és elég rövid távokkal. 7,8-ra jött ki, ez most sok lett az átlag 6,5-höz képest.
Attie2010-02-26 20:03:17 // 106764
Amikor megvettem cseréltem az elsőket. Idén nyáron a hátsókat. Nem tudom, hogy meddig lesznek jók :)
Attie2010-02-26 20:02:17 // 106763
Ja meg az Amore fogyiszámolója rossz. Valamivel kevesebb a valós.
De anno úgy csinálták meg, hogy a nem telitankolóknak is kedvezzenek (nem tudom, hogy hogyan számol így...),
De anno úgy csinálták meg, hogy a nem telitankolóknak is kedvezzenek (nem tudom, hogy hogyan számol így...),
Piritu - 1.000.0002010-02-26 20:00:28 // 106762
csak mellbe vágott az a +2 liter :-)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:58:45 // 106761
meddig tart egy garnitúra féked?
Attie2010-02-26 19:56:26 // 106760
Amikor csak vidéki utam volt, akkor 5.8-at fogyasztott :-P Ennyit számít.
Attie2010-02-26 19:55:35 // 106759
Emlékszel ugye amikor Bp-en voltál és aztán elmondtad, hogy minden tiszteleted azoknak akiknek itt kell minden nap közlekedni.
Na én szinte minden nap csak Bp-en közelekedek.
Semmi durvulás, csak sok lámpa és hogy haladni is tudjak a sávváltásokat sokszor nagygáz nagyfék kombóval kell megoldani.
Na én szinte minden nap csak Bp-en közelekedek.
Semmi durvulás, csak sok lámpa és hogy haladni is tudjak a sávváltásokat sokszor nagygáz nagyfék kombóval kell megoldani.
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:55:08 // 106758
Attie2010-02-26 19:52:45 // 106757
Fiatal budapesti, az átlagosnál sportosabbnak besorolt autóval, mondhatni fullextrás 156-tal. Ez van. Most már csak havi 16e a casco. Ez első felállásban 30e volt. Persze azt nem fogadtam el :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:50:48 // 106756
átlagfogyid: 8.31 L /100 km, hogy használod? Az enyém pont 2 (kettő) literrel alacsonyabb :-))
GTPeti2010-02-26 19:49:46 // 106755
Amúgy én - sok precíz cartárssal ellentétben - kifejezetten nem szeretem megtett centiméterre pontosan kiszámolni a kiadásokat... :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:48:48 // 106754
bakker 625-öt fizettél csak cascóra???
Attie2010-02-26 19:47:34 // 106753
Hát, ez van :) Tudjuk hogy ez egy típushiba.
Attie2010-02-26 19:46:10 // 106752
Na most már én is megnéztem az itt vezetett költségeimet. Minimum 95%-t beírtam ide.
3 év alatt 25e km-t tettem meg és 2,3 millió volt az autó fenntartása.
3 év alatt 25e km-t tettem meg és 2,3 millió volt az autó fenntartása.
GTPeti2010-02-26 19:45:59 // 106751
Én csak azt írtam, hogy 8-10 évesen megértem, ha elege van az állandó terheléstől és az olajos gázból, de a 3 év az szemtelenül kevés...
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:45:45 // 106750
csak mellékesen ismételném, hogy mióta megvan a Pók - amit felettébb jó állapotban vettem - 400-hoz közeledik a számla benzin nélkül és majd mindent magam csinálok :-((
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:42:40 // 106749
az enyémben is 3 évesen durrant el a cső, igaz 150ezernél :-)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:41:29 // 106748
akkor vonjá le 34+munkadíjat (Riegler) - kb 150-et az 1000 ójróból, még így is arany lett beletöltve
Attie2010-02-26 19:41:17 // 106747
Nekem is 3,5 évesen repedt meg a turbócső.
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:39:16 // 106746
csak irányárként: szakszervízben (Riegler) Selenia+gyári szűrű+turbócső+munkadíj volt 54e, ebből 30 felett volt a cső :-)
Attie2010-02-26 19:39:01 // 106745
A vezérlés is benne van az árban.
GTPeti2010-02-26 19:37:26 // 106744
Cgo, ha szabad, reagálok erre a(z egyébként profin megcsinált) képre.
1. Hogyan mehetett 2x egymás után tönkre a gen. szabadonfutója? 3 évesen!! Érthetetlen. Főleg, hogy erre nem nagyon szokott senki panaszkodni.
2. A futóműre 2000 €-t költeni 3 év alatt??? Az látod nagyon kemény. Nem lehet, hogy kicsit lehúztak javításkor??
3. Amúgy szerintem minden más az elfogadható, vagy elviselhető mértékben bosszantó kategóriába esik. Utóbbiba tartoznak:
4. Aminek nem kellett volna megtörténnie, az az Alfa Code doboz (őszintén: szerintem max egy forrasztás engedett el...), termoszát (sajnálatos típushiba, ezt ismerjük), turbócsövek (ha elöregednek még-még megértem, hogy eldurrannak... de 3 évesen? ...szomorú), kerékcsapágyak (nem lehet, hogy ebben sok rossz út is ludas?), generátorsz.f. (na ez mitől??) tönkremenetele.
Nem bosszantás, hanem összegzés. Nehogy félreértsd! :)
1. Hogyan mehetett 2x egymás után tönkre a gen. szabadonfutója? 3 évesen!! Érthetetlen. Főleg, hogy erre nem nagyon szokott senki panaszkodni.
2. A futóműre 2000 €-t költeni 3 év alatt??? Az látod nagyon kemény. Nem lehet, hogy kicsit lehúztak javításkor??
3. Amúgy szerintem minden más az elfogadható, vagy elviselhető mértékben bosszantó kategóriába esik. Utóbbiba tartoznak:
4. Aminek nem kellett volna megtörténnie, az az Alfa Code doboz (őszintén: szerintem max egy forrasztás engedett el...), termoszát (sajnálatos típushiba, ezt ismerjük), turbócsövek (ha elöregednek még-még megértem, hogy eldurrannak... de 3 évesen? ...szomorú), kerékcsapágyak (nem lehet, hogy ebben sok rossz út is ludas?), generátorsz.f. (na ez mitől??) tönkremenetele.
Nem bosszantás, hanem összegzés. Nehogy félreértsd! :)
Piritu - 1.000.0002010-02-26 19:36:54 // 106743
1000 ójró 70e km-re?
Még 10ezrenként számolva is majd 150 ójró egy csere, ha a gyári 20ezres ajánlással számolok a duplája 250-300 ójró, ami durván 65-80e Ft. Mi lett beletöltve ennyiért????
vagy én számolok rosszul?
Még 10ezrenként számolva is majd 150 ójró egy csere, ha a gyári 20ezres ajánlással számolok a duplája 250-300 ójró, ami durván 65-80e Ft. Mi lett beletöltve ennyiért????
vagy én számolok rosszul?