Fórum >> Típusok >> 156

ystuc2010-06-25 08:22:31 // 110292
Igen. Egy kormánycserével. :-)
Vegyél bontóban multikormányt, az a legegyszerűbb megoldás.
zee2010-06-25 08:18:31 // 110291
Sziasztok

Mint újdonsült 156 tulaj szeretném ha vki megmondaná vagy segítene abban,hogy a kulcsomon (fekete bicska,de abban sem vagyok biztos,hogy ezzel jött ki a gyárból...) lévő gombok miért nem teszik a dolgukat? Visszajelző LED működik rajta,elem OK... mégsem megy.
SPAL risztó van beépítve,ha ez segít vmit.

köszi
GTPeti2010-06-25 00:14:35 // 110290
Na. Most akkor már nyugodtan fogunk aludni. :)
Liquid2010-06-24 22:07:38 // 110289
az szép :) grat!
Rolcho2010-06-24 21:40:27 // 110288
Ma fordulópont volt az életünkben. Százezernyi. :-)
Liquid2010-06-24 15:30:01 // 110287
igazán nincsmit :)
zee2010-06-24 15:23:12 // 110286
1000x hála köszi! :))
Diny2010-06-24 14:36:44 // 110285
hello!
utólag lehet a kormányba szerelni rádióvezérlő gombokat?
Piritu - 1.000.0002010-06-24 14:17:16 // 110284
A megnyugtatásotokra kiegészítettem a blogot: klatty
Liquid2010-06-24 13:30:46 // 110283
igen, eméxem
Piritu - 1.000.0002010-06-24 13:16:59 // 110282
az utóbbi volt/van fenn az ftp-n
Piritu - 1.000.0002010-06-24 12:27:35 // 110280
Hmmm, azt is letörölték, teszem vissza a 156 könyvtárba!
Piritu - 1.000.0002010-06-24 12:25:26 // 110279
ftp szerveren van fenn, ha minden igaz. Elérés Alfa Amore Cartárs oldalán
zee2010-06-24 12:03:32 // 110278
Sziasztok

Letölthető lehetőleg magyar nyelvű 156-os kezelési útmutatót keresek.
köszi
Sityu2010-06-24 11:25:36 // 110277
Urak!

Még bontódik az 1.8 156, most jutok hozzá hétvégén, ha valakinek valami kell szóljon és jövő hétre tudom prezentálni

http://alfaamore.hu/adokveszek/21918?back=3%3Forder%3Ddate

;)
Zsolesz2010-06-24 08:34:48 // 110276
Lehet, és ugye ott van még az is, hogy: 1 sör nem sör......
GTPeti2010-06-23 20:05:21 // 110275
Szerintem van neki tartalék, ezért vágott bele ebbe a kockázatos mérésbe. :)
bilon2010-06-23 15:50:27 // 110274
valszeg jobb a vége..de lehet más a váltókiosztás.
mindenestre én csak 10,6-os adatokat találtam.

pl itt is, meg a tesztekben szinte mindenhol...de lehet az euroakárhány miatt van...
GEORGE2010-06-23 15:42:07 // 110273
Hagyjuk koma, továbbra is azt mondom, hogy a 140 lovas GT jobban "szalad" mint egy 120 lovas 156-os.Én 9,5-öt találtam az 1.8 GT-nek, de tényleg mind1.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-23 15:33:04 // 110272
ez jó csak a méhbe nem adnak érte 500ft-ot sem.....
Blondy2010-06-23 14:56:05 // 110271
Helló.
Ma találtam a zsibvasar.hu-n 156 klíma hűtő 8.000Huf ha érdekel valakit.
Piritu - 1.000.0002010-06-23 14:22:31 // 110270
"Szóval egy 120 lovas 156 jobban megy mint egy 1.8-as GT??

De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben."

Utánanéztem, bár adatokat találni az 1,8GT-ről hivatalos helyen nem nagyon lehet:
GT 0-100 10,6 sec forrás
156 1,6 TS 10,5

:-P
Piritu - 1.000.0002010-06-23 13:55:50 // 110269
Örömmel közlöm, hogy az új túró remelkül muzsikál. Kb 400 km bejáratás után kénytelen voltam odalépni, mert egy OFF rendetlenkedett :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-23 13:53:32 // 110268
Akkor elő az olajemelővel :-))
Zsolesz2010-06-23 11:03:31 // 110267
Nagy bátorság teli sörösdobozzal. Mi van ha beszorul??? :)))
GEORGE2010-06-23 07:42:24 // 110266
Tök jogos, sörös doboz mindenhol van :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-23 07:18:59 // 110265
Igyekszem mindenki által használatos dolgokat szemléltetési célra használni :-D
mizooo2010-06-23 05:48:35 // 110264
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?

üdv
Liquid2010-06-23 00:34:32 // 110263
nekem 1-2 kivételtől eltekintve (pl. konvoj Esztegomba) sose evett 9.5-10 alatt
Liquid2010-06-23 00:33:24 // 110262
nekem sikerülne :))
persze hogy simán kijöhet dupla is, ezért írtam hogy nem mindegy mennyit és hogyan... évi 7-10e km-nél nemszámít olyan sokat
Dévid2010-06-22 23:49:07 // 110261
Mostanában 10 liter alatt nem evett a kocsim, a drágábbikból...
Néha csak azért veszem elő a garázsból, hogy ALFÁZZAK. Amúgy bringával járok. :)
GTPeti2010-06-22 23:26:04 // 110260
Nézd, egyrészt "litert" tekintve többet eszik, másrészről - legalábbis mifelénk - többe kerül a benzin, mint a dízel. Szóval a kétszeres végösszeg ugyanakkora távolságra nézve tényleg nem irreális.... Sőt... Hajtva még vészesebb a helyzet. Ha nem számítana ez a pénz, akkor kipróbálnék egy TBi-t.
(Az, hogy hány "V"-s a JTD, az szerintem tökmindegy. A fogyit 7 fölé tornászni nem könnyű.)
Liquid2010-06-22 23:20:40 // 110259
engem se izgatna fel az adó, bár nem kellemes dolog adott esetben 70-100e-t bedobni a kútba évente...
egyébként a V6 nem olyan iszákos, ha nem városban araszolsz vele, pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS, igen tudom a 8V JTD-hez képest nagyon sok :)
de ez is csak a használat módjától függ, pl. nekem csak nagyon minimális mértékben kerülne többe a fenntartása...bár valszeg nálam az is átlag felett kajálna :))
Dévid2010-06-22 23:16:03 // 110258
De a 2.0 TS hez mérten csak pár liter 100-on. :D
GTPeti2010-06-22 23:09:26 // 110257
Nem vagyok érintve, de engem amúgysem a luxusadó tartana vissza egy V6-tól, hanem az üa. költség. Valljuk be: alaphangon is kétszerese a dízelnek.
Liquid2010-06-22 23:06:43 // 110256
amit luxusadó vagy mi címen szednek 125KW felett
Dévid2010-06-22 23:01:30 // 110255
Pedig számolgattam a múltkoriban, ca. 1,5 millióval jobban állnék, ha akkor azt az öreg Swiftet veszem meg anyámnak 500.000-ért. :)
Persze ez az anyagi oldala a dolognak. Jelenlegi személygépjárművem nélkül jó pár baráttal kevesebbet tarthatnék számon, és feltehetőleg most Veled sem vitázhatnék. :D
Nem beszélve arról, hogy hátsó tetőablakról egy 156-on sokan még nem is hallottak volna. :DDDDD
GTPeti2010-06-22 22:47:34 // 110254
Pedig mekkora tévedésben vagy, hogy egy Alfát fenntartani luxus...
Dévid2010-06-22 22:44:55 // 110253
Számomra már az is luxusnak számít, hogy fenn próbálok tartani egy Alfa Romeot is.
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
GTPeti2010-06-22 22:38:11 // 110252
Milyen sarcot törölnek el? A benzin adóját?
GTPeti2010-06-22 22:37:18 // 110251
GEORGE2010-06-22 22:19:13 // 110250
A 2.4 20V bármilyen táv élvezetes.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Liquid2010-06-22 22:12:02 // 110249
oszt mé? ha tréleren van akkor nem fogyaszt sokat :D
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Piritu - 1.000.0002010-06-22 22:08:35 // 110248
"De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort." - Én sem, mindössze arra próbáltam utalni, hogy mindkettőnek vannak árnyoldalai és előnyei :-)

Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
GEORGE2010-06-22 22:04:50 // 110247
kb 25-30 ezer forintból beépítik a 220V -os előfűtést. ( Én be is rakatom az enyémbe )
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.



Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
GTPeti2010-06-22 22:01:54 // 110246
Ha nekem egy Öthengerest kínálnának, vagy egy 170+ LE-s 1.9-et tokkal vonóval (beépítéssel v. anélkül), akkor lehet lecsapnék rá...
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
GEORGE2010-06-22 21:58:57 // 110245
Látom te imádod szervizeltetni az autód :-)
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Piritu - 1.000.0002010-06-22 21:54:11 // 110244
nálam nem volt elég a télen 7 km-se, volt hogy el se mozdult a hőmérő, pedig a termosztát jó. Komolyan gondolkodtam a kőkorszaki kartonlapos hűtőtakaráson. Jövőre lesz benne. Az ülésfűtés adott némi enyhülést.

"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)

A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
Attie2010-06-22 21:26:18 // 110243
Az igazi előnyét városon kívül adja az olajkályha

Ezzel nem feltétlenül értek egyet. Városban pont előnyös az alacsonyan megjelenő nyomatékával. Autópályán meg pont a 2000-es nyomatékcsúcs felett autózol :)

Városban cserébe nem melegszik fel (télen), nincs fűtés
Tény, hogy nagyon lassú a melegedése, viszont kb 2-3 km-en belül már langyos jön télen is. Ez már elég, hogy ne dideregj.
Amúgy kabát + kesztyű a megoldás. :) Én a benzinest is kesztyűben vezettem télen.

400e-s turbó? Jesszus. Gari meddig volt rá? nem 3 év? Akkor éppen hogy kicsúsztál belőle.

Az EGR-em ki lett tisztítva a februári mélygarázsos történetem után, de lehet hogy nem volt rá szükség :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak