Liquid2011-02-13 21:42:17 // 117592
egyébként már dörzsöltem a kezem és vártam George mikor ugrik rá Poló írására :)))
Liquid2011-02-13 21:39:59 // 117591
a kettőstömegű és környéke mennyit bír úgy általában? oké hogy kopóalkatrész de nem olcsó
admirális2011-02-13 21:39:58 // 117590
Bocs hogy beleszólok, de a kettős tömegűt és a féltengelyeket kihagytad, a kuplung is kb fele élettartamú a TS-hez képest.
GEORGE2011-02-13 21:38:09 // 117589
Peti, ez a másik amin te sem tudsz túllépni....a JTD-nél a turbó gond van, ami cirka 200-240ezer környékén jelentkezik. lerakodik még az EGR, de az sem napi gond....
De ezen kívül más nincs velük, kérdezz meg bátran bármely diesel szervizt.
miért baj, ha nincs kimondott tipushibája a jtd-nek és van a TS 16V-nek??
Te gyártottad a TS 16v?????
Olyan felesleges homokbadugott fejjel nem tudomást szerezni róla......
De ezen kívül más nincs velük, kérdezz meg bátran bármely diesel szervizt.
miért baj, ha nincs kimondott tipushibája a jtd-nek és van a TS 16V-nek??
Te gyártottad a TS 16v?????
Olyan felesleges homokbadugott fejjel nem tudomást szerezni róla......
Vikking 3112011-02-13 21:37:54 // 117588
Ez is lehet egyébként, mindenesetre bosszantó picit... :S
dfg (Tanárúr)2011-02-13 21:37:49 // 117587
azok mindig jój jönnének, ezt az infót ismét csak a ma már említett sokak által tisztelt Piritől kaptam.
admirális2011-02-13 21:37:18 // 117586
Nem tudom hogy ez alapból ilyen, vagy ahogy öregszik, egyre pontatlanabb lesz / lett.
Vikking 3112011-02-13 21:36:08 // 117585
Szerintem a miénkbe ez került. Legalábbis új termoval sem mozdul el a köztes vonalról a mutató, csak dugóban.
Illetve ez nem igaz, valamivel fölötte áll, a félút alatt egy picikével.
Illetve ez nem igaz, valamivel fölötte áll, a félút alatt egy picikével.
Liquid2011-02-13 21:35:54 // 117584
George, ki az a baromállat, aki egy benzinessel 50-ről 5-ben akar kigyorsítani? mutass nekem egyet :))
ezt remélem csak viccnek szántad
ezt remélem csak viccnek szántad
admirális2011-02-13 21:35:12 // 117583
Ezt hogy érted? Hány km számít 1 TS felújítási periódusnak?
Poló2011-02-13 21:34:46 // 117582
A dieselnek is meg van a maga baja. Minden motornak meg van, nincs olyan, ami nem romlik el, mindegyikben kopó alkatrészek vannak, vagy csak elfárad az anyag. Házon belül az Iveconak van a 2,3-as motorja, amiben a szelepek elfáradnak és leszakadnak, aztán szép kárt csinálnak a motorban. Vagy említhetem a turbót.
Liquid2011-02-13 21:33:16 // 117581
így van, nagyságrendileg azonos volt a gyorsulás, a boxxal viszont sokkal jobb a dízel
admirális2011-02-13 21:33:08 // 117580
Nekem alus van, a víz hőfokát mutató műszer elég pontatlan, de már kiismertem. Az első osztás olyan 84-85 fok, kicsit feljebb már 87, ezt tudja tartani, aztán amikor függőlegesen áll a mutató, az 94, ezt a ventilátor 1-es fokozata megtartja.
156 TS-be egyféle termó létezik gyáriban, ami 88 fokos.
A műszer ugyanúgy van feliratozva ezen is, mint bármelyik 156-on: 50-90-130.
Én még igazából soha nem találkoztam 82 fokos termóval TS-be, de megmondom őszintén, annyira nem vagyok benne a témában, viszont érdekel. Aki látott ilyet, vagy tud cikkszámot mondani, kérem, jelentkezzen!
156 TS-be egyféle termó létezik gyáriban, ami 88 fokos.
A műszer ugyanúgy van feliratozva ezen is, mint bármelyik 156-on: 50-90-130.
Én még igazából soha nem találkoztam 82 fokos termóval TS-be, de megmondom őszintén, annyira nem vagyok benne a témában, viszont érdekel. Aki látott ilyet, vagy tud cikkszámot mondani, kérem, jelentkezzen!
GEORGE2011-02-13 21:32:28 // 117579
ezt már nem mertem megpendíteni, mert nekem estek volna megint, de amúgy teljesen osztom írásod :)
Fb-on nyomnék rá egy LIKE-ot is :-)
Fb-on nyomnék rá egy LIKE-ot is :-)
Ferke2011-02-13 21:32:06 // 117578
Nah, ezen volna mit cáfolni...sok fotóm van ám:))
Liquid2011-02-13 21:29:19 // 117577
azt is tedd hozzá, hogy egy turbós gépen nem olyan nagy művészet relatíve sokat emelni a teljesítményen, egy szívónál ugyanez nagyságrendekkel bonyolultabb, annak minden hozományával
Ferke2011-02-13 21:26:29 // 117576
Igazából egyetlen jelentősége van a szememben a dízel-benzines kérdésnek, a fogyasztáson kívül...a jtd-vel annyi km-t mentem el, hogy ezalatt 2 ts generáljára költöttem volna...ezek egész egyszerűen nem mennek tönkre, és ha az ember nem hobbira tartja az autót, akkor ez a legfontosabb.
Persze egy ts is lehet megbízható, és nem is akarok megbántani senkit, de tény, hogy naponta hívnak TS blokkot keresve, a jtd blokkot meg egyszerűen képtelenség eladni:))
Persze egy ts is lehet megbízható, és nem is akarok megbántani senkit, de tény, hogy naponta hívnak TS blokkot keresve, a jtd blokkot meg egyszerűen képtelenség eladni:))
admirális2011-02-13 21:25:05 // 117575
Az még nem biztos hogy rossz, mert a műszer tud csalni, főleg a régebbieknél. Én azt javaslom, köss rá egy computert és olvastasd ki hogy mennyi a hőmérséklet ott a 2. vonalnál. Az a legjobb ha kb 87 fokon tartja a termó a vizet.
GTPeti2011-02-13 21:18:57 // 117574
Nem, nem hiszem. Max a klímát engedélyezheti akkor, amikor nem kéne. Az eLearn-ban utána kéne nézni*, hogy a klíma honnan kapja a jelet. Illetve diag-gal lekérdezni a külső hőfokot (hogy kiderüljön, a szenzor-e a rossz, vagy az infopanel).
(*: Ezt mindig javasolni szoktam. Nem véletlenül.)
(*: Ezt mindig javasolni szoktam. Nem véletlenül.)
dfg (Tanárúr)2011-02-13 21:16:38 // 117573
igen, egy 98as 156ban még lehet alu szelepfedeles a motor, de akkor a műszerfalon nem szerepel a 90 fok... :D
Zoszko2011-02-13 21:12:47 // 117572
Ez nekem is feltűnt, hogy valami nem tuti de befolyásol ez mást is?
Vikking 3112011-02-13 21:11:35 // 117571
Ha 82 fokos a termosztát, akkor nem egyértelmű...
GTPeti2011-02-13 21:11:22 // 117570
Az érzékelőt biztos nem fűti. Ott vmi nem kerek.
Szabeee2011-02-13 21:06:09 // 117569
na nekem ezzel legalább nincs probléma, eddig korrekt értéket mutatott..... -3 volt a max, de a valódi érték más hőmérő szerint is csak annyi volt!
Piritu - 1.000.0002011-02-13 21:04:18 // 117568
Ott valami nem kerek. Nekem -10 alatti hőmérsékletet is mutatott.
Zoszko2011-02-13 21:02:28 // 117567
Télen -10 fokban is 0-t mutatott... ha soká állt -2-t. Volt aki itt a tükörfűtést írta korábban. Nem hiszem, hogy 1 mp alatt felfűti a -10-ről -2re az érzékelőt. Vagy ha igen elég jól lett megoldva...
Zoszko2011-02-13 20:57:49 // 117565
Az miért van, hogy 0, -2 foktól nem mutat az info center kevesebbet soha? Okoz ez valamilyen problémát az autó működését illetően?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-13 20:49:26 // 117564
nagyobb mint az egylengőkaros :P
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:47:04 // 117563
Mondjuk a 159 nem is egy szerpentinfaló autó :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-13 20:45:22 // 117562
már meséltem hogy ausztriában egy szerpentines részen egy 1.8TB-vel versenyeztünk nem igazán tudott elmenni...
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:44:35 // 117561
Igen, az a 80 foknak megfelelő vonal.
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:43:55 // 117560
Csütörtökön inkább beálltam minden ki mögé, hogy 2-3-ból indulva gyorsíthassak :-))
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:42:33 // 117558
"60-nal nem is érdemes menni 5-ben dejzellel" - hát még 6-ban :-))
Aban igazad, van, hogy 100 felett más a helyzet. Ezért jók autópályázásban.
A nyáron Stelvio-t akarom megjárni, de semmiképp sem a kormossal :-)
Aban igazad, van, hogy 100 felett más a helyzet. Ezért jók autópályázásban.
A nyáron Stelvio-t akarom megjárni, de semmiképp sem a kormossal :-)
Szabeee2011-02-13 20:39:17 // 117557
nem igazán találtam sehol, de a ts üzemi hőfoka 90 ugye? szóval ha nekem egy óra után is csak a 2. vonalnál áll a mutató, akkor nagyon kell a termosztát csere, igaz?
dfg (Tanárúr)2011-02-13 20:38:22 // 117556
az enyém szépen elhúz alulról is, de sosem birom ki, mindig visszacsukok kettesig :D
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:38:09 // 117555
Most már megnyugodtam, hogy nem csak részemről nem igaz: hsz 117549
GEORGE2011-02-13 20:37:54 // 117554
Hosszútávon tenne jót magának a motornak....tuti lehetne finomítani rajta és alul jobban is menne....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-13 20:36:28 // 117553
60-nal nem is érdemes menni 5-ben dejzellel ha csak nem akarsz idő előtt lendkereket cserélni...rugalmasságban ott van jelen ha előzni akarok 100 felett nem igazán kell kapcsolgatnom semerre csak a gázt nyomni...benzinessel váltogatni kell
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:36:06 // 117552
Tuti, hogy hozna, csak jelenleg nem érzem szükségét :-)
Kócosw2011-02-13 20:34:31 // 117550
ez jogos :)
Poló2011-02-13 20:33:23 // 117549
Neki volt Novitec dobozkája és ha jól emlékszek, akkor kb. 175 lovat tudott az az autó.
Piritu - 1.000.0002011-02-13 20:33:03 // 117548
Akkor ott valami beteg, vagy a sofőr lába nehéz, érzéketlen.
A 4 db TS-emnél sose kellett. Rángatásmentesen ki lehet gyorsítani. Persze, ha gyorsulási bemutatót akarsz tartani a többieknek, akkor igen.
A 4 db TS-emnél sose kellett. Rángatásmentesen ki lehet gyorsítani. Persze, ha gyorsulási bemutatót akarsz tartani a többieknek, akkor igen.
Poló2011-02-13 20:32:42 // 117547
Az enyém felgyorsul 35-ről is. Nem kell nagy vehemenciára gondolni. Itt a városban is simán felkapcsolok 5.-be, pedig itt ha forgalom van, akkor a sebesség 40-50 km/h.
Poló2011-02-13 20:31:04 // 117546
Van ilyen :D
Fastcaristak vs batianusok, hacsak nem került a süllyesztőbe az a topic :D
Fastcaristak vs batianusok, hacsak nem került a süllyesztőbe az a topic :D
GEORGE2011-02-13 20:30:53 // 117545
pedig hozna annyit mint az 1,6-nál.
Dévid2011-02-13 20:30:32 // 117544
Nekem is. :D
GEORGE2011-02-13 20:30:08 // 117543
Igen ha versenyről van szó akkor valóban, az életben meg 10-20 rajtból-elindulásból 1szer ha számit....