szasza(SW)2011-03-02 20:23:20 // 118342
Első után már pik-pak megy ,én már többet cseréltem:)
Szabeee2011-03-02 20:20:53 // 118341
szasza(SW)2011-03-02 20:17:57 // 118340
Hajszárító,utána kitol.Vagy alátámaszt az embléma körül és kalapáccsal ráüt a fülekre.Hajszárító mindenképp kell mert ragasztva is van.
Szabeee2011-03-02 20:15:07 // 118339
hello! szeretném kivenni az emblémát!
hogyan kell?
anya levesz, két füllel kitol?
hogyan kell?
anya levesz, két füllel kitol?
dfg (Tanárúr)2011-03-02 20:10:31 // 118338
Ha már ugyanez a kábeled van, jól működik?
dfg (Tanárúr)2011-03-02 20:08:51 // 118337
Én meg rendeltem belőle, lemondom...
Piritu - 1.000.0002011-03-02 17:34:38 // 118336
Eddig minden oké :-)
Mondjuk érdekes hibákat írsz a saját kocsidról. Nagy része számomra ismeretlen. (Nálam azért tuti volt az eladáskori 184 ezer)
Mondjuk érdekes hibákat írsz a saját kocsidról. Nagy része számomra ismeretlen. (Nálam azért tuti volt az eladáskori 184 ezer)
Piritu - 1.000.0002011-03-02 17:29:36 // 118335
Pedig egyszerű, céges kocsi volt. Szerintem a magánhasználat díját nem akarták befizetni állam bácsinak, egyszerűbb volt annyit visszatekerni.
Liquid2011-03-02 17:00:54 // 118334
156er2011-03-02 16:57:37 // 118333
az nem semmi..... :(
Poló2011-03-02 16:56:18 // 118332
Ugyanez a kábel van nekem is, 1900 Ft-ot fizettem érte postával mindennel együtt.
156er2011-03-02 16:55:25 // 118331
nem tudom mennyibe kerül ez amúgy, nem nézegettem....... volt már hasonló példa azzal a bizonyos e-bay-es lengőkarokkal! :)
Poló2011-03-02 16:52:13 // 118329
Ferke2011-03-02 16:48:36 // 118328
Nem. Az normális, mert van egy különbözeti érték intervallum, nem tök egyformán számol...
156er2011-03-02 16:35:27 // 118327
múltkor néztük, nálam csak kb 1700 km, az órában több van mint a comp.ban!
lehet nálammeg előre tekerték az órát?!:D:D
lehet nálammeg előre tekerték az órát?!:D:D
Cgo2011-03-02 16:18:15 // 118326
ezt nem nagyon ertem, en egy 30 honap alatt 92e -et futott autot vettem, ami utana torott volt egy ideig, de hozzank mar javitva kerult, tehat nem itteni ganyolt gep. az autonak eddig nem volt olyan hibaja, ami a toresre vezetheto vissza es olyan sem, amely ettol joval nagyobb futasteljesitmenyrol arulkodna. Havi 3000 km hihetetlenul kevesnek tunik?
Szerintem +/- tudtam, mit veszek es soha nem is bantam meg...
Szerintem +/- tudtam, mit veszek es soha nem is bantam meg...
Liquid2011-03-02 16:03:17 // 118325
pedig a comp. és az óra eltérése nálam is kb. 18 vagy 20e (nem emléxem pontosan)
Ferke2011-03-02 15:40:02 // 118324
És ez meg vajon mi a francra jóó???:) Kipróbálja, hogy képes-e rá?:))))
Piritu - 1.000.0002011-03-02 15:15:25 // 118323
Nekem 8 és fél ezret tekertek vissza a 156 TS-emen. Bavallották :-))
Ferke2011-03-02 15:10:39 // 118322
Ez sem tűnik túl racionálisnak....nincs az az ökör, aki 17 ezret tekerne egy autón:))
Ma már nem nagy cucc úgy visszarakni a km-t, hogy ne lehessen kimutatni...2db dobozka kell csak hozzá.
A 17ezres eltérések általában nem visszatekerésből, hanem a comp. cseréből szoktak adódni egyébként...
Ma már nem nagy cucc úgy visszarakni a km-t, hogy ne lehessen kimutatni...2db dobozka kell csak hozzá.
A 17ezres eltérések általában nem visszatekerésből, hanem a comp. cseréből szoktak adódni egyébként...
Ferke2011-03-02 15:07:57 // 118321
Na, alapban itt kezdődik a gond, és valszeg -tényleg nem megbántani akarlak, de - a Tiednél is elfogadhattad azt, amit nem kellett volna...meg kéne érteni, hogy nincs 70ezer km-es olaszból importált, orvos tulajos, garazsírozott, csakhétvégén használt, megkímélt autó....
Anno, 2005ben, amikor a 156-ost vettem, az összes 3-4 éves 156-osban 74ezer km volt....micsoda véletlen...
Anno, 2005ben, amikor a 156-ost vettem, az összes 3-4 éves 156-osban 74ezer km volt....micsoda véletlen...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 15:05:12 // 118320
persze kell fix pont csak nem mindegy ki mondja ...
Cgo2011-03-02 14:54:17 // 118319
azert irom, h mint kiindulasi alapot. valahol el kell kezdeni a keresest...
Cgo2011-03-02 14:52:34 // 118318
megismerkedtem ma 4 Alfassal, akik toluk vettek 159 2.4et, 3-nak adott 6 honap garanciat, 1nek 12 honapot. A 4-bol 1 teljesen elegedett azota is, 3 reklamalt. Az egyiknek 2 het utan beszart az EGR, az elado szo nelkul fizette a tisztitast majd a cseret, mert a tisztitas nem segitett. A masiknak a parkoloradar doglott meg, szinten cserelte. A harmadik rajott a diagnosztikanal, hogy a km allas nem valos, 17ezer kilometerrel tobb van az autoban. Azonnal felajanlottak, hogy visszaveszik az autot, de nem adta vissza, mert 17e nem gond, cserebe kifizettek neki a vezerles cseret, amit 120e -nel kellett volna. szoval ezek alapjan egesz hiheto.
Piritu - 1.000.0002011-03-02 14:48:13 // 118317
Ezek azok a kijelentések, amiket helyből nem szabad elfogadni.
Cgo2011-03-02 14:12:16 // 118316
Nezd, kell a foldon egy fix pont. Ha azt irjak, hogy garantaljak a kilometert, szervizkonyvet meg a tobbi dolgot, mint kiindulasi alapot el kell fogadni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 13:15:16 // 118315
de érdekes hogy 70e km alatt van bennük főleg a 2008-as 59 42e km-rel :DDD Ismerősünk vett ugyan így olasz importból egy Cromát 78e km-rel a furcsa az volt hogy 100e környékén az összes bakot cserélni kellett, azért felhívták a kinti szervizt még is milyen garis cserék voltak rajta az utolsó bejegyzés náluk 178000km-nél történt ...no comment :P
Cgo2011-03-02 12:27:04 // 118314
Tom122011-03-02 12:10:40 // 118313
Így legalább teljesebb a kép.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:58:54 // 118312
hány olyan 59-et mutassak amiben 76e km van? :D
Dévid2011-03-02 11:58:43 // 118311
Erdőre járok fát vágni, és tényleg korlátozottan használható oda a 156.
A gyógyszeremet meg rendszeresen szedem, talán ezért is van még relatíve normális állapotban a kocsim. Persze megint arra várok, hogy fizetést kapjak, és meg tudjam valamiből javíttatni. De már csak 4 év, és letörlesztettem a hitelemet.
A gyógyszeremet meg rendszeresen szedem, talán ezért is van még relatíve normális állapotban a kocsim. Persze megint arra várok, hogy fizetést kapjak, és meg tudjam valamiből javíttatni. De már csak 4 év, és letörlesztettem a hitelemet.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:58:02 // 118310
kicserélte? nem akkor honnan tudja hogy kontakt hiba?
Cgo2011-03-02 11:52:55 // 118309
ez mind fikcio. a blog szerint az autoban 80e km van. az izzitogyertyaval nincs gond, a kontakthibaval igen, azt nem szeretem.
Liquid2011-03-02 11:50:47 // 118308
látom megint begurult az ágy alá a gyógyszered :))
Cgo2011-03-02 11:49:44 // 118307
ha mar ennyi negativ dolog elhangzott, azert illik par pozitivat is
1. a gyari fekeket 145e km utan csereltuk le, pedig mar 90e km-nel cserelni akartak a szervizben. Szerintem ez majdnem hihetetlen kategoria
2. a fotengely vegen levo tarcsa a 146-ban nem birta ki a 100e km-t, itt vigan mukodik
3. meg mindig imadnivalo a valto, azt hittem, ennyi km utan karcos es recsego lesz
4. 200e km utan meg mindig nulla az olajfogyas
5. meg mindig gyari a LMM
6. Meg mindig azzal az akkuval jarok, ami megvetelkor benne volt teljesen lemeritve
7. Nem vartam, hogy egyaltalan nem lesz elektromos gond ennyi km alatt. Kopp kopp.
8. azt hittem a borules hamarabb tonkre megy, maig olyan, mintha uj lenne.
9. sokan riogattak a magasnyomasu / turbo / IC stb. gondjaival - koszonik, eddig jol vannak
1. a gyari fekeket 145e km utan csereltuk le, pedig mar 90e km-nel cserelni akartak a szervizben. Szerintem ez majdnem hihetetlen kategoria
2. a fotengely vegen levo tarcsa a 146-ban nem birta ki a 100e km-t, itt vigan mukodik
3. meg mindig imadnivalo a valto, azt hittem, ennyi km utan karcos es recsego lesz
4. 200e km utan meg mindig nulla az olajfogyas
5. meg mindig gyari a LMM
6. Meg mindig azzal az akkuval jarok, ami megvetelkor benne volt teljesen lemeritve
7. Nem vartam, hogy egyaltalan nem lesz elektromos gond ennyi km alatt. Kopp kopp.
8. azt hittem a borules hamarabb tonkre megy, maig olyan, mintha uj lenne.
9. sokan riogattak a magasnyomasu / turbo / IC stb. gondjaival - koszonik, eddig jol vannak
Dévid2011-03-02 11:34:54 // 118305
Persze, ha jó áron tudsz Patrol, vagy Pajero alkatrészeket. Ezek a kiszemelt modellek, 15-20 éves dízelek.
Sajnos a 156 nem sokat ér a felázott földes utakon, meg benn az erdőirtáson, mivel folyton elássa magát, meg leér itt-ott.
Sajnos a 156 nem sokat ér a felázott földes utakon, meg benn az erdőirtáson, mivel folyton elássa magát, meg leér itt-ott.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:30:02 // 118304
jah ez így működik? 530d meg az 59TI között van kb 6milla különbség :P az 59 a 3-as kategóriája...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:28:43 // 118303
nem tudom mire számítasz ha veszel egy használt 59-et 200e km-rel vissza pörgetve 80-ra akkor ne csodálkozz ha kezd a futómű oda lenni....az enyémben 131e km van és jó az összes lengőkar sőt aki ismerősömnek van azoknak is mind jó, sőt az autónepperek akik behozzák 150-180e km-rel azoknak is jók...nekem is világított az izzítás vissza jelző ki lett cserélve a gyertya és azóta nem világít....vagy mik az elvárásaid hogy 300e km-nél kelljen cseréli izzítót? :)
Cgo2011-03-02 11:23:48 // 118302
Cgo2011-03-02 11:23:07 // 118301
miert is ne? ha felkinaltak neki, hogy valaszthat autot es jatszott az 530d es a 159 ti, akkor egy kalap alatt voltak...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:22:40 // 118300
kié?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 11:22:15 // 118299
neked teljesen mind1 milyen lesz akkor is fogunk találkozni :)
Cgo2011-03-02 11:21:50 // 118298
en nagyon szeretnek ujra Alfat. de nem tudom milyet. Uj 159? Hasznalt 159? Varom Piritu, SKrisz, Imi es par barat tapasztalatat, aztan meglatjuk. Minden esetre ma mar megint van egy 159-es blog kontakthibaval meg futomu gonddal...
Dévid2011-03-02 11:17:44 // 118297
Ahogy így olvasgatom a kommenteket, azon gondolkodom, hogy ha kifizettem a kocsim részleteit, utána a következő autóm már nem alfa lesz. A formája hiányozni fog.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 10:45:21 // 118296
ne fogadj a vízműnek csak fordjai vannak mögöttem szervizelik fogy az alkatrész rendesen ...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-02 10:42:21 // 118295
bmw 5-öt azért ne vedd egy kalap alá az 59-cel....árban, kategóriában kicsit más...
Ferke2011-03-02 10:41:45 // 118294
Hát ez érdekes:) Épp ellenkező dolgokat hallottam:) Az Általad említett egyik cég kapott +10 autót a flottához, hogy a kieső, szervizben álló gépek helyett legyen másik:)
Érdemes belenézni egy ilyen maggis ford szerizkönyvébe. A futómű elnyűhetetlen?? Nem bír ki 10ezret egy szett lengéscsillapító:))) És ez nem 1-1 autó, hanem bármelyik....röhej.:)
Érdemes belenézni egy ilyen maggis ford szerizkönyvébe. A futómű elnyűhetetlen?? Nem bír ki 10ezret egy szett lengéscsillapító:))) És ez nem 1-1 autó, hanem bármelyik....röhej.:)
Tom122011-03-02 10:41:14 // 118293
"150e km utan bizony szamolni kell emelkedett szamu halott alkatresszel es magasabb fenntartasi koltseggel, mert az auto tudatosan vagy veletlenul, de 150e korul par dolgot ledob magarol."
Ez így van, de bármilyen használt autónál. Kicsit utánanéztem, pl. EGR.
Nem én találtam ki, nem a szomszéd mondta, hanem egy olyan szakember, akinek a keze alatt megfordul "pár autó" naponta:
"Tapasztalatom szerint legtöbbször ez a hiba az OPEL gépjárműveknél fordul elő legsűrűbben. A gyártmányon belül az ASTRA-G és CORSA-C típusoknál (Z14XE, Z16SE, stb. motorkód)"
Egyébként nálam ez a "ledobós" időszak kb. 170 és 200e km körül jött el, amint már lejjebb írtam valahol. Akkor rábíztam egy megbízható /kipróbált/ szakemberre, aki amit kellett cserélt, azóta semmi gond, de tényleg, miért titkolnám?
Ja, egyszer fagyott be a vezető oldali kilincs gombja, most télen, mikor a hólé lefolyott és éjjel megfagyott.:-) /belülről ki lehetett nyitni/ Ami a "nagyszervizben" volt: első, hátsó komplett futómű felújítás /lengőkar cserék, stb/, valami jeladó csere, kuplung, gyertyák + pár apróság. Nálam pl. a csomagtérfedél teleszkópjai adták meg magukat. Azóta tényleg semmi gond vele - lassan már szégyellem leírni /:-))/, de így van. Most itt tartunk:
Egyébként 1x volt LMM csere, féktárcsák, ablaktörlő lapátok és 1x termosztát a kopó alkatrészeken kívül /pl. fékbetétek/
Ez így van, de bármilyen használt autónál. Kicsit utánanéztem, pl. EGR.
Nem én találtam ki, nem a szomszéd mondta, hanem egy olyan szakember, akinek a keze alatt megfordul "pár autó" naponta:
"Tapasztalatom szerint legtöbbször ez a hiba az OPEL gépjárműveknél fordul elő legsűrűbben. A gyártmányon belül az ASTRA-G és CORSA-C típusoknál (Z14XE, Z16SE, stb. motorkód)"
Egyébként nálam ez a "ledobós" időszak kb. 170 és 200e km körül jött el, amint már lejjebb írtam valahol. Akkor rábíztam egy megbízható /kipróbált/ szakemberre, aki amit kellett cserélt, azóta semmi gond, de tényleg, miért titkolnám?
Ja, egyszer fagyott be a vezető oldali kilincs gombja, most télen, mikor a hólé lefolyott és éjjel megfagyott.:-) /belülről ki lehetett nyitni/ Ami a "nagyszervizben" volt: első, hátsó komplett futómű felújítás /lengőkar cserék, stb/, valami jeladó csere, kuplung, gyertyák + pár apróság. Nálam pl. a csomagtérfedél teleszkópjai adták meg magukat. Azóta tényleg semmi gond vele - lassan már szégyellem leírni /:-))/, de így van. Most itt tartunk:
Egyébként 1x volt LMM csere, féktárcsák, ablaktörlő lapátok és 1x termosztát a kopó alkatrészeken kívül /pl. fékbetétek/