Fórum >> Típusok >> 156

koi132011-07-25 13:08:44 // 122042
Sziasztok.

Van egy olyan problémám, hogy nem indul az autó. Csak teker, de nincs gyújtás. A benzinnyomás megfelelő. Egyik szerelőnél főtengely jeladót írt ki hibának, azt cserélték de utána se akart elindulni. Elvitték egy másik szerelőhöz, ott már immobiliser hibát írt, amit újra tanítottak. Hibaüzentet már nem ír, viszont gyújtás még mindig nincs és nem indul az autó. Volt már valakinek hasonló? Mitől lehet még ilyen? 1.6 TS-ről lenne szó.

Válaszotokat előre is köszönöm!
GTPeti2011-07-24 20:44:39 // 122041
Mintha négy csavarra emlékeznék. Az eLearnban benne van a szétszedése.
roberto332011-07-24 20:23:16 // 122040
Egy kicsit ragaszkodónak tűnt a rostély a két csavar eltávolítása után, ezekszerint csak a látható két csavar tartja és felfelé ki lehet emelni?

Ebben nem voltam biztos, köszönöm.

Üdv. Robi
ALFI1562011-07-24 19:44:46 // 122039
Igen ezt láttam én is.Mibe sikerült elhozni?
GTPeti2011-07-24 19:32:10 // 122038
Igazából én nem értem mi a kérdés. Kiszeded a műszerfal tetején lévő nagy rostély csavarjait és felfelé kiszeded az egészet. Kifúrod, ráteszed a választott csatlakozót és elvezeted a kábelt, majd visszacsavarozod.
SKrisz2011-07-24 19:31:27 // 122037
2007 -es legutolsó darabok egyike. Pesten volt kereskedésben, de hahu -n lett kinézve. 106K Km van a vasban, törve nem volt, bal hátsó ajtó van lakkozva, de az is 300 -as max. réteg vastagsággal így, törve semmi sem volt rajta. Kívül belül a mai használatautó kínálathoz képest elég makulátlan :)
ALFI1562011-07-24 19:26:02 // 122036
Valamit bővebben mondanál rolla?Hol bukkantatok rá?Használtautó?Kereskedésbe volt?Évjárat?Km.?Mibe fályt?
roberto332011-07-24 18:25:08 // 122035
Sziasztok,

Első szériás 156-osomnál szeretnék egy kéteres vezetéket felvinni a szivargyújtótól és a középkonzol tetején lévő légbeömlőn át kivezetni.

Természetesen a műszerfal alatt/mögött :)

A csatlakozásokat a szivargyújtónál már elkészítettem, a középső légbeömlő konzolon a két csavart kivettem, hogyan érdemes továbbhaladni?

Üdv.Roberto
SKrisz2011-07-24 12:26:28 // 122034
További bővülés mostanában nem várható :)))
SKrisz2011-07-24 12:26:00 // 122033
Fel is merült némi kétely bennem, amikor megnéztük az autót. Túl sok volt az egyezés :))
Kócosw2011-07-24 11:32:46 // 122032
grat neki :) nemsemmi a csaläd , csakigy toväbb! :))
ALFI1562011-07-24 11:20:02 // 122031
Pont mint az enyém.Még színre is.
Szoszo™2011-07-24 10:19:43 // 122030
Na majd neki ugrok a csórimnak...Köszi
Bgabor2011-07-24 10:17:19 // 122029
Az tényleg kellemes, én is a légtömegmérővel kezdeném takarítsd meg hátha az a bűnös.
Szoszo™2011-07-24 10:09:36 // 122028
Az mindig is nehéz volt.Olyan 10 literes fogyasztásra mentem fel,és alaphangon közlekedek vele.olyan 7ről-10re kb
Bgabor2011-07-24 10:05:16 // 122027
Nehéz a lábad :-) Milyen mértékű a növekedés?
Szoszo™2011-07-24 10:02:35 // 122026
Jtd fogyasztás növekedésre van valakinek ötlete mi lehet?Lmm csere?
SKrisz2011-07-24 09:18:10 // 122025
Szerintem az én oldalamon fog szerepelni a vas :)
Alfa_156_lapi2011-07-24 09:07:20 // 122024
Többen kértétek írjam meg a probléma megoldását, ha sikerül.
A történet: hidegen nehezen, dadogva indult, már-már durrogott, olyan mintha nem járna minden henger, gázadásra nagy nehezen reagál, felugrik a fordulat 2500-ra , majd ezt követően helyreál a rend. Ha leállítottam, akkor rögtön második indításra rendesen reagált gázra, alapjárat oké. Ezek csak akkor jelentkeztek, ha teljesen kihűlt a motor, legalább 6-8 óra állás után. Melegen nagyon szépen indul, húz, semmi gondja nem volt.
Cseréltünk gyertyákat, hőmérőt, computeres vizsgálat, lambda szonda cserés lett, mert nem dolgozott jól. A probléma minden beavatkozás után megmaradt.
Ezt követően tökhideg indításkor computerre raktuk, kiderült: LMM.....("Hertzog" típusú német gyártmány tudomásom szerint...)
Csak jelzésértékűen megjegyzem: kb. 13.000 km. volt az új LMM-be. Ki gondolta volna? A comp nem mutatott LMM hibát, mert melegen lett mérve, akkor tökéletesen dolgozott. Most egy bontott van rajta, gyönyörűen indult reggel....Ennyi.
Remélem tudtam segíteni azoknak, akik ugyanezzel küzdöttek.
Piritu - 1.000.0002011-07-24 08:45:55 // 122023
Gratula! Regisztráció mikor lesz?
SKrisz2011-07-23 22:33:14 // 122022
Nem én! Van már így is három Minek egy negyedik? :)))
Public Enemy2011-07-23 22:30:10 // 122021
Azt hittem, Te vetted!! :-))))
SKrisz2011-07-23 22:20:28 // 122020
Átadom :)
Abarai2011-07-23 22:13:16 // 122019
Széles utat kívánok neki (sok kanyarral :))!
SKrisz2011-07-23 22:07:05 // 122018
Mai nap bővült a hazai alfás társadalom egy új járművel és egy új taggal az Amore -s közösség :) Após megvette élete második Alfáját (egy 33 Imola és 12 év után :)))

Liquid2011-07-23 21:41:10 // 122017
detto
a szívócső az egyik harmonikás résznén, kb. 6-8-es lyuk volt és pár hónapra rá elrepedt a kartergáz visszavezető cső is
Liquid2011-07-23 21:38:55 // 122016
elöregedett, és kirepedt mint az enyém, természetesen gyárival pótoltam, csillagászati áron
GTPeti2011-07-23 20:54:13 // 122015
Az autó sem rossz. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-07-23 20:33:59 // 122014
Hardy bloggjában van emlékeim szerint...
Poló2011-07-23 20:32:34 // 122013
A külsejét akarom szétszedni. Alul láttam rajta 3 db torx csavart. Ezeket kell kitekerni?
ystuc2011-07-23 20:29:11 // 122012
Belül le kell szedni a borítást, ott tartja 3 csavar, ha jól emlékszem.
Abarai2011-07-23 20:08:17 // 122011
Parkolj Skoda mellé! (:
Poló2011-07-23 20:04:38 // 122010
Külső tükröt hogy lehet leszedni?
Piritu - 1.000.0002011-07-23 20:00:21 // 122009
Mi gyújthatta be a szívócsőben a cuccot?
Normál esetben, a szívócsőbe befecskendezi a benzint (sokat-keveset), majd azt beszívja a motor, összesűríti, majd a gyertya begyújtja. Hogyan jön ez a láng vissza a szívócsőbe a szelepeken keresztül? Ahhoz nyitva kellene lennie a szívószelepnek.
Piritu - 1.000.0002011-07-23 19:56:02 // 122008
Gratula a k-hoz! :-)
Dévid2011-07-23 19:26:36 // 122007
Aha, így már értelek. Úgyis tervben van egy nagyobb lélegzetű szerviz, majd ezt is megemlítem a szerelőnek. :) Most egyenlőre megint a pénzgyűjtési fázis lép érvénybe, mivel az OFF-os kocsimat is javíttatnom kell pár részeg srác miatt. (Alfa meg futómű javítást, küszöb és alvázjavítást igényel, plusz a lentebb említett dolgok, szóval pár százezer megint bele fog borulni az olasz projektbe)
Poló2011-07-23 19:21:51 // 122006
Épp azt mondom, hogy nem a hibakódot kell nézni. Hanem hideg motorral elkezdeni a mérést és nézni a légtömegmérő meg a lambdaszonda értékeit.
Dévid2011-07-23 19:20:23 // 122005
Sajna a környéken nincs senki akinek ilyen LMM lenne a kocsijában. Ez a hátránya annak, hogy nem frekventáltabb helyen lakom. :D
Dévid2011-07-23 19:17:45 // 122004
Nincs hibakód, azt nézték már 3 helyen.
Poló2011-07-23 19:11:43 // 122003
A tied nem durrog, hanem egyet durrant. A többieknek lehet csak szerencséjük volt, hogy nem jártak úgy, mint te. Vagy te vagy peches. Én mindenesetre nem merném használni addig az autót, amíg nincs meg a hiba, hogy mitől lőtte le 2x. Mivel 2x lelőtte már, így a dolog nem véletlen. Elvileg ha rá lenne kötve a gép, akkor ki kell mutatnia a dolgokat, hogy milyen hőmérsékletű a levegő, amit beszív a motor. Csak ide már kell egy kis tudás is, nem csak a hibakódot kell tudni elolvasni, hanem tudni kell olvasni a grafikonokról.
Amúgy egy légtömegmérő csere próbát megérne a dolog. Nem azt mondom, hogy venni kell egy másikat, hanem keresni valakit, aki hajlandó kivenni az autójából és kölcsönadni neked egy körre az övét.
Szabeee2011-07-23 19:09:25 // 122002
like :D
Dévid2011-07-23 19:07:06 // 122001
Ööö... Igen... :DDDDD
Abarai2011-07-23 19:05:11 // 122000
Ez a fene többesszáma? :D
Dévid2011-07-23 19:02:31 // 121999
Formás fenék... :D
Poló2011-07-23 18:58:38 // 121998
HAPPY 122 K !!!

Dévid2011-07-23 18:56:05 // 121997
Enyém nem durrog, és mint már többször írtam, 3 éve vettem bele új LMM-et, azóta többet állt mint ment a gép, ergo max. 15000 km van benne. :D
Dévid2011-07-23 18:50:25 // 121996
A többi az előtte is el volt repedve, csak nem láttam, míg bele nem túrtam a motortérbe. Most már csak a levegőszűrőn keresztül kap levegőt a motor. Gyakorlatilag. :D
Poló2011-07-23 18:48:10 // 121995
Érdemes lenne mesa blogjában körülnézned.
Dévid2011-07-23 18:46:26 // 121994
Ahogy elfordítottam a slusszkulcsot, egy nagy csattanás, és már darabokban is volt az a nagy fekete műanyag ami a hengerfejre van csavarozva. :)
Poló2011-07-23 18:45:06 // 121993
Akkor a légtömegmérőtől a hengerfejig minden cserés lett, kivéve a pillangószelepet? :-O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak